Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo ei sqruittaa kuin anaaliseksissä

Vierailija
22.01.2023 |

Kaikkea muuta on koitettu. Mutta ainoa missä vaimon saan ruiskimaan ja samaan ihan älyttömän kovan orgasmin on anaaliseksi. Ei auta eri asennot, eikä suuseksi, ei mikään, kovaa paneminen anaaliin on ainoa vaihtoehto. Kuulema olen kuitenkin ensimmäinen seksikumppani joka on saanut vaimon sqruittaa

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha. Mun vaimo saa poimittua ämpärin puuolukoita vain poimurin avulla. Oon kuulemma ainoa mies jonka kanssa saa ämpärin poimittua.

Squirttaamaan saan hänet joko kovalla, oikenlaisella sormetuksella, joskus myös pelkästään panemalla pilluun tai anaaliin.

Että näin.

Vierailija
2/19 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja unohin sanoa, että ainakin väittää että oon ainut jonka kanssa on squirtannu. Mulle toi on yks ja sama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko sqruittaamisella ja squirttaamisella eroa, mutta molemmissa ilmeisesti kusi valuu sänkyyn ja joutuu siivoamaan. Virtsaamisongelmat ovat yleisiä varsinkin ylipainoisilla naisilla.

Vierailija
4/19 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen on yksilö, joten se vaihtelee että squirttaako vai ei ja jos niin mitä se vaatii. Eihän tuo tavatonta ole ruiskia pyllypanossa, sillä pillussa olevia kohtia se anaaliyhdyntäkin stimuloi, kun ei peräsuolessa ole mitään pisteitä.

Vierailija
5/19 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko sqruittaamisella ja squirttaamisella eroa, mutta molemmissa ilmeisesti kusi valuu sänkyyn ja joutuu siivoamaan. Virtsaamisongelmat ovat yleisiä varsinkin ylipainoisilla naisilla.

Ilmeneekö nää virtsaamisongelmat muuten kuin panossa?

Lisäksihän kyse ei edes ole virtsaamisongelmasta vaan sen pidättämisongelmasta. Toisekseen se neste ei valu vaan lentää.

Kannattaisi ensin perehtyä aiheeseen ja vasta sen jälkeen alkaa viisastelemaan.

Mee poika vaan viettämään aikaa pleikkarissi kanssa. Sen sä osaat.

Vierailija
6/19 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimo taas paskoo pitkin lakanoita kun pannaan anaaliin. Siksi ei niin usein sitä harrastetakaan.

Vierailija
7/19 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun vaimo taas paskoo pitkin lakanoita kun pannaan anaaliin. Siksi ei niin usein sitä harrastetakaan.

Kannattaa jättää ne paskat pönttöön, niin ei tartte siivota yhtä paljoa.

Vierailija
8/19 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse squirttaan Satisfyerin kanssa joka kerta. Pari kertaa myös oikein hyvän seksin aikana, mutta se on harvinaista se.

Vierailija
9/19 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika!

Vierailija
10/19 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä squirttaan välillä, kun saan suukseksiä ja taitavaa sormihoitoa, ei muulloin missään yhdynnässä. Tosin kohtalaisen usein laukean muuten normaalissa yhdynnässä, kun olen päällä ja hinkkaan itseäni mieheen tai penis osuu sopivasti emättimen g-pisteeseen, ilman sormistimulaatiota. Joskus kun vielä silloin tällöin olin anaaliyhdynnässä (omien sormien oli pakko olla käytössä), oman orgasmini jälkeen oli todella epämiellyttävää ja kivuliasta, kun toinen jatkoi yhdyntää.

Vierailija
11/19 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kustahan se on.

Jos ei ole, niin mitä nestettä ja mistä?

Ei siis haittaa vaikka on. Silti olisi hyvä puhua ihan oikeilla nimillä.

Vierailija
12/19 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kustahan se on.

Ihmettelen itsekin tätä kummallista halua kieltää se. Jos tykkää ruikkimisesta niin mikäs siinä mutta ei sitä tarvitsisi miksikään taikanesteeksi väittää.

Vierailija
13/19 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perse sqruittaa?? Mahtaa siellä olla sotku ja haju?

Vierailija
14/19 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kustahan se on.

Ihmettelen itsekin tätä kummallista halua kieltää se. Jos tykkää ruikkimisesta niin mikäs siinä mutta ei sitä tarvitsisi miksikään taikanesteeksi väittää.

No koska sulla ei selvästi ole squirttaamisesta kokemuksia, niin miksi ihmeessä kommentoit? Hävettääkö, kun et ole päässyt kokemaan tätä hienoa kokemusta?

Kaikki ne joilla on kokemusta, tietävät ettei se ole pissaa. Itse olen tämän satoja kertoja jo todennut. Olen oikein testannut, että käyn pissalla ja katson, haistan ja maistan tuotosta. Sitten squirttaan. Neste ei ole samaa. Minun pissani on aina haisevaa, maistuvaa ja hieman keltaista. Squirtti on aina mautonta, väritöntä ja hajutonta. Ihan sama vaikka kuka mitä väittäisi. Se voi olla alkuvirtsaa (lääketiedettä tuntevat tietävät mistä puhutaan).

Se voi olla jotain muuta. Minulle on myös aivan sama mitä tutkimukset väittävät. Uskon, että aikuinen nainen erottaa mitä siltä mistäkin reiästä valuu. Pissaaminen on minulle seksin aikana ja seksin jälkeen ollut kiihotuksen vuoksi aina vaikeaa. Sitä pitää oikein odottaa. Enkä ole ikinä kärsinyt virtsankarkailusta. Kumma, kun joku muu tietää nesteen koostumuksen paremmin. Itse olen satavarma, että taustalla on aina kateellinen nainen. Edes miehet eivät ole niin tyhmiä, että jankkaisivat näitä kusi kommentteja.

Vierailija
15/19 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex laski mahlaa päälle kun ratsasti ja sai orkut, luulin eka kerraa että kusi ja seuraavana kerralla olinkin vähän selvinppäin ja sama homma  lakanat oikein kastu muttei haissut pissille kirkasta nestettä oli paljon

Vierailija
16/19 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kustahan se on.

No koska sulla ei selvästi ole squirttaamisesta kokemuksia, niin miksi ihmeessä kommentoit? Hävettääkö, kun et ole päässyt kokemaan tätä hienoa kokemusta?

Kaikki ne joilla on kokemusta, tietävät ettei se ole pissaa. Itse olen tämän satoja kertoja jo todennut. Olen oikein testannut, että käyn pissalla ja katson, haistan ja maistan tuotosta. Sitten squirttaan. Neste ei ole samaa. Minun pissani on aina haisevaa, maistuvaa ja hieman keltaista. Squirtti on aina mautonta, väritöntä ja hajutonta. Ihan sama vaikka kuka mitä väittäisi. Se voi olla alkuvirtsaa (lääketiedettä tuntevat tietävät mistä puhutaan).

Se voi olla jotain muuta. Minulle on myös aivan sama mitä tutkimukset väittävät. Uskon, että aikuinen nainen erottaa mitä siltä mistäkin reiästä valuu. Pissaaminen on minulle seksin aikana ja seksin jälkeen ollut kiihotuksen vuoksi aina vaikeaa. Sitä pitää oikein odottaa. Enkä ole ikinä kärsinyt virtsankarkailusta. Kumma, kun joku muu tietää nesteen koostumuksen paremmin. Itse olen satavarma, että taustalla on aina kateellinen nainen. Edes miehet eivät ole niin tyhmiä, että jankkaisivat näitä kusi kommentteja.

Niinhän sen täytyy olla että kaikki on aina kateellisia jos ei tykkää. Muuta vaihtoehtoa ei ole.

Vierailija
17/19 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kustahan se on.

Niinhän sen täytyy olla että kaikki on aina kateellisia jos ei tykkää. Muuta vaihtoehtoa ei ole.

Miksi soitat taas suutasi, vaikket ole kokenut, etkä tiedä. Jos olisit, niin tietäisit.

Vierailija
18/19 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ex laski mahlaa päälle kun ratsasti ja sai orkut, luulin eka kerraa että kusi ja seuraavana kerralla olinkin vähän selvinppäin ja sama homma  lakanat oikein kastu muttei haissut pissille kirkasta nestettä oli paljon

Kirkasta ja vähän makeaa - ainakin minulla. Maistettu on, sekä mies että minä itse. :D

Ja kastelee lakanat. Ratsastaessa sarjaorkun aikana squirttaan minäkin.

Vierailija
19/19 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki Naiset saavat suihkuorgasmin kun on tekniikka hallussa. ..ja kusifetisseille, mitä väliä sillä on mistä se koostuu kun vain tuntuu hyvälle ja tyydyttävälle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän