Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä kesätyö 17vuotiaalle ujolle, aralle

Vierailija
22.01.2023 |

Tytölle, jolla kokemusta vain 2kk hesestä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungille ruohoja leikkaamaan. Ei juuri tarvitse olla kommunikaatiossa muiden kanssa.

2/7 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puistotyö, siivousta, postinjakamista (mainosten yms), hyllyjen täyttäjä kaupassa. Älä huoli, kyllä saat vielä itseluottamusta ja rohkeutta. 17-vuotias kehittyy vielä vuosien ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kk Hesessä on jo hyvin hieno työkokemus. Vaatii paljon!

Vierailija
4/7 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppaan hyllyttämään. Samalla oppii sosiaalisiakin taitoja, kun tahtomattaankin asiakkaat saattavat kysyä apua kadonneen tuotteen löytämisessä 👍🏻

Tutustu ja tienaa-homma on ainakin S-ryhmän kaupoissa nuorille, sieltä voisi koettaa aloittaa 🙏

Vierailija
5/7 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Only fans ura. Siinä tienaat yli 10 000 euroa kuukaudessa.

Vierailija
6/7 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 kk Hesessä on jo hyvin hieno työkokemus. Vaatii paljon!

No niinpä: minä ajattelin heti Ap:n kirjoituksen luettuani samaa, mutta näköjään ylläkirjoittanut nro 3 ehti jo sanoakin saman hieman eri sanoilla: et Sinä Ap mitenkään ujo etkä arka ole kun olet Hesessä ollut töissä: ujo ja arka olisi varmaankin kuollut siellä, tai vähintäänkin joutunut hoitoon.

Tuskinpa yhtään räiskyvämpää ja kiireisempää meininkiä missään muussakaan paikassa voi olla, joten pärjäät hyvin.

Vierailija
7/7 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesessä oli kyllä ikävää, kun asiakkaat olivat välillä inhottavia. Minua alkoi ahdistamaan yhtenä aamuna, kun piti mennä töihin ja olin yksin kassalla. Oksensin koko yön. Onneksi äiti sanoi, että ei tarvitse olla jos ahdistaa ja jännittää. Nyt pelkään, että en pääse mihinkään enää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan