Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko narskuttelu aiheuttaa pahaa hampaiden vihlontaa?

Vierailija
22.01.2023 |

Tietäisikö kukaan?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi

Vierailija
2/7 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi

Mutta tarkoitan siis todella pahaa vihlontaa? Yhtäkkiä viikon sisään ainakin 7 eri hammasta alkanut ihan järkyttävällä tavalla vihlomaan, ja olen keskellä yötä heräillyt pahaan bruksaamiseen kuluneen viikon aikana. Kisko on käytössä mutta ei se tunnu juuri yhtään vaikuttavan mihinkään. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kaikenlaisia hammaskipuja ja vihloja aiheuttaa.

Vierailija
4/7 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi tosiaan hampaat kipeytyä.

Vierailija
5/7 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, itelläni meni hampaat pilalle. Onneksi vielä oon omillani sentään pärjännyt. Harmi, kun hammaslääkärit eivät älynneet aiemmin purentakiskoja ehdottaa, mutta kun yksi viimein älysi, niin voin sanoa, että purentakiskot ovat olleet yksi elämäni parhaimmista hankinnoista. Siis semmoset, joita pidetään yöllä. Kun ostaa semmoset ammattilaisten tekemät, niin ne on tosi hyvät. Suosittelen hankkimaan pikimmiten.

Vierailija
6/7 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, itelläni meni hampaat pilalle. Onneksi vielä oon omillani sentään pärjännyt. Harmi, kun hammaslääkärit eivät älynneet aiemmin purentakiskoja ehdottaa, mutta kun yksi viimein älysi, niin voin sanoa, että purentakiskot ovat olleet yksi elämäni parhaimmista hankinnoista. Siis semmoset, joita pidetään yöllä. Kun ostaa semmoset ammattilaisten tekemät, niin ne on tosi hyvät. Suosittelen hankkimaan pikimmiten.

Kirjoitinkin tuossa jo aiemmin, että minulla on kiskot. Ne on siis ihan ammattilaisen tekemät ja käytän niitä aina nukkuessa, auttavat vähän. Mutta ei paljon. Ap

Vierailija
7/7 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitinkin tuossa jo aiemmin, että minulla on kiskot. Ne on siis ihan ammattilaisen tekemät ja käytän niitä aina nukkuessa, auttavat vähän. Mutta ei paljon. Ap

Joo, no ei ne minultakaan itse narskuttelua ole poistaneet, mutta hampaita ovat suojanneet ja muutenkin mukava olo aamuisin : ) Toivottavasti niistä on ajan myötä sinullekin apua <3

sama

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan