Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan parannettua Huutonet-myyntiäni?

Vierailija
25.08.2008 |

Mitkä ovat parhaimmat keinonne, jolla olette saaneet myytyä vaatteeet? Tietysti alhaiset hinnat taitavat olla parhaat.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

myyn vain sellaista mitä itse voisin sieltä ostaa! Kulunutta ja pikkuvikaista sitten puoli-ilmaiseksi, mutta rikkinäistä en myy ollenkaan. Hinnat sellaisia, mitä olisin itse valmis maksamaan. Mieti vähän, että kun postikulut tulevat päälle, niin onko kauppa kannattava vielä huutajalle. Ei hintavarausta, vaan hinta suoraan sellaiseksi, mistä olisin itse tyytyväinen.

Yksi hyvä kikka on lisätä joku houkutin, eli joku toppapuku, kevyt toppa, merkkivaatteita, tavaraa... Itseltäni lähti pinnasängynsuojus, pikkuvikainen, kun laitoin houkuttimeksi kuviollisia harsoja (joista itse olin maksanut 2€/3kpl kirpparilta).

Vierailija
2/2 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muualta pakettiin lisää jotain merkkitavaraa tai uutta. Ei hintavarausta. Alhainen lähtöhinta ja pienet korotukset. Näin tulee paljon huutoja ja ne kohteet, joissa on paljon huutoja, kerää katsojia ja huutoja tulee edelleen. Vanha hyvä kikka. Ehdottomasti slilitä kaikki vaatteet kuvaan ja asettele ne söpösti jonkin kauniin alustan päälle.

t. supermyyjä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme