Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun ympäristö haluaa, että mä lopetan

Vierailija
22.01.2023 |

työnhaun. Mulle tuntemattomat ihmiset huutavat, että turhaan haet, et sinä mitään töitä täällä tule saamaan, olet tullut tänne pääkaupunkiseudulta siellä on paljon hyvipä työpaikkoja, et sinä täällä mitään saa. Turhaan haet.
Mitäs tänne tulit.
No, sitten jos satun työpaikan saamaan, sijaisuuden, niin mitä, mut ajetaan samolla syillä pois. Mitäs tänne tulit. Me ei mitään sijaisia tarvita. No, mut nyt täytyy kuitenkin kysyä, että mitäs varten sitten otitte töihin, jos ette tarvitse. Varsin omituista porukkaa.
Ja jos lopetaan sen työnhakuvelvoitteen täyttämisen, en siis lähetä työhakemuksia, kun kerran minua ei minnekään oteta em. syyllä, niin mitäs sitten tapahtuu. Ensin tulee huomautus, ja sitten leikataan tukia. No, sittehän mä olen samassa jamassa kuin osa niistä huutelijoista.... hah.

Että huutakaa lisää vaan!

Kaikenlaista ihmissakkia sitä maailmassa onkin! Ja siis täysin tuntemattomat tyypit minulle tuota harrastavat.
Olen ilmeisesti juoppojen, mielisairaitten ja kahjojen keskuudessa hyvin tunnettu... Kuis noin... Kuis noin.
ja kateellinen tietty on se tyyppi, joka niistä pääkaupunkiseudun jutuista huutelee, sillä hänellähän ei ole taustallaan edes sitäkään vertaa työkokemusta. Ja mistäs se nyt sitten tietää niistä töistä. En ole nimittäin papereitani sille näyttänyt. Mahtaaks olla työkkäri itte kun pistää tiedotteita jakoon ja saa ne huutamaan. Mitä? Et sinä mitään saa, turhaan haet. Mitäs tänne tulit. Mitäs ja mitäs.
Ja etenkin se pääkaupunkiseutu, kuinka se näitä rassaa. Ja juu, sokeita tai tietämättömiä ovat siinäkin, että yhtäkään niistä tehtävistä joita on siellä ollut, ei enää ole olemassakaan. Nää vaan jaksaa länkyttää. Juu, no, sitten jos tulee jotain muutoksia, niin sittehän vaan työnantaja siirtää muihin tehtäviin.. Niih!

Just just.

Että pitää saada alemmas vielä, vielä vaan alemmas. Vainoajat!
Nautipa sinä paska siitä!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän