Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä päin helsinkiä oli se yksityinen päiväkoti jossa jopa voidaan tarvittaessa hakea lapsi tarhaan?

Vierailija
17.11.2006 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei vanhemmat voi viedä lasta edes hoitoon itse?

Vierailija
2/8 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisessa (ja monessa muussa!) tapauksessa on hienoa, että tuollainen palvelu on tarjolla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakemus pitää täyttää hyvin ja tarve perustella hyvin ja tarvitaan tarhasta puoltava lausunto hakemukseen, niin onnistuu.

Vierailija
4/8 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi- ja viisivuotias, tulee ongelmia siinä tilanteessa, kun jompikumpi lapsista on sairas ja äiti yksin kotona. Nyt ollaan eletty neljä viikkoa vesirokon kanssa ja erilaisin hätäjärjestelyihin on saatu viisivuotias leikkimään kavereiden kanssa niin, että pienempi on silti saanut sairastaa kotona.

Esikoinen oli siis ensin itse kipeä ja karanteenissa. Olisiko hänen pitänyt istua vielä kaksi viiikkoa sisällä vain siksi, että kuopus on kipeä?

Vierailija
5/8 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaisia aikuisia sisällä kökkineistä kasvaa.

8

Vierailija
6/8 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olevaa lasta rattaissa yhtään mihinkään, jos ei ole pakko.

Ja yksi syy että ne pöpöt leviää niin hanakasti olette kyllä sitten taas te, jotka rievotte sairaita lapsia ihmisten ilmoilla milloin mistäkin " järkevästä" syystä.

Esikoinen ei siis ole tarhassa, vaan kerhossa, ja sinne hänet hoidin nyt niin, että mummo tuli vahtimaan kuopusta siksi aikaa.

Jos hän olisi yksityisessä tarhassa ja siellä tämmöinen hakemispalvelu olisi, olisin sitä käyttänyt. Ja maksanut ko. palvelusta ihan niin kuin muistakin palveluista palveluyhteiskunnassa maksetaan.

8

Vierailija
7/8 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä todella hyvää palvelua. Mä itse olen viiden pienen lapsen töissäkäyvä äiti. Vanhin lapsista käy esikoulua, josta hoitaja hakee lapsen sitten päiväkotiin. Mieheni on viikot poissa kotoa, joten todella kätevä systeemi. Joskus ovat myös tuoneet lapset kotiin. Auttaa todella paljon arjessa.

Vierailija
8/8 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy: päiväkoti reilu 20 km väärään suuntaan työmatkaani ajatellen. Eli ajalen aamuin illoin 40 km " turhaan" . Olisi lapsillakin lyhyempi hoitopäivä. Lapset olisi kotona samaan aikaan kuin minä. Pitäsköhän jollekin taksille ehdottaa, että alkais kuskaamaan lapsia. Hetkinen... saisin kolme lasta kyytiin joka päivä + yhden pari kertaa viikossa. Naapurin lapset mukaan... hmmm... loistava idea!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme