Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Naiset eivät halua että heitä lähestytään."

Vierailija
22.01.2023 |

Siis mitä? Olen 20 vuotias neitsyt mies ja ihmettelen, että mitä minun on tehtävä päästäkseni parisuhteeseen ilman, että minut leimataan ns. "creepyksi" tai ahdistelijaksi.

Kommentit (548)

Vierailija
361/548 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt ja tavannut mitä erillaisempia naisia jopa ihan eri kulttuuria olevia ja etnisiä taustoja myöten. *erilaisempia, mitä sitten? Et yhäkään osaa edes kirjoittaa, etkä opi käsitettä "_yksilö_".

Joka (suomalainen) nainen haluaa, komean miehen. Ja romantiikkaa ja salamointia ja vähän sitä sun tätä. päättää omalta kohdaltaan omat yksityisasiansa, eikä yhdenkään yksilön päätös ennusta tai kuulu muille.

Antamatta itse mitään siihen, sitten ihmettelevät kun suhde ei olekkaan miltään osin mitään salamointia.

*olekaan ei järkeä siinä että vaikka ei itse saa ketään niin "tietää" silti paremmin muiden halut ja suhteet.

EI SE OLE KUN YKSI IHMINEN EI VOI TEHDÄ suhteesta sitä kaikkea. *Miehelläpä pitäisi siis olla haaremi.

Ikävä tosiasia, moni nainen ei tajua sitä että parisuhde on 5 vuorotyötä parhaillaan. Ja loppuelämän jopa nukkuessamme.

Täysin irrelevanttia jankjankwänkwänkkiä. Sinua ei kukaan kelpuuta vaikka muut olisivat mitä yhyyulinaa.

Vierailija
362/548 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät halua, että heitä lähestytään ahdistavasti. Ei tämä ole niin vaikeaa. Eikä ahdistavuus ole kiinni mistään ulkonäöstä, vaan tilanteesta ja käytöksestä.

Minä olen nainen, ja minua on lähestytty sekä normaalisti että ahdistavasti. Esimerkkejä normaalista miesten kanssa juttelusta:

Mies kysyy kaupassa neuvoa. Mies kysyy tietä. Papparainen bussipysäkillä jutustelee päivän politiikasta. Mies rautatieasemalla päivittelee naapurimaamme tilannetta, kauhistelemme sitä hetken. Kehitysvammainen mies istuu puistossa viereeni, ja alkaa kertomaan minulle lempijäätelöstään. Juttelemme hetken jäätelöstä, ennen kuin hän jatkaa matkaansa. Baarissa mies tulee juttelemaan, ja pyytää minua kanssaan jatkoille, torjun hänet, koska olen parisuhteessa. Hän suhtautuu asiaan normaalisti.

Esimerkkejä ahdistelusta: olen 14-vuotias, ja joku 50v känniläinen huutaa minulle kadulla törkeyksiä. Olen 15v, ja kadulla vastaantuleva 20v mies pysähtyy kohdalleni, ja alkaa kirkumaan korvaani RÄÄÄH ihan täysiä, ilman mitään syytä. Olen 17v, kun pitkän matkan linja-autossa joku mies istuu viereeni ja laskee kätensä sisäreidelleni ja puristaa. Tartun miehen käteen ja nipistän sitä kaikin voimin. Mies lähtee pois.

Olen baarissa, ja joku koskee takapuoltani. Kun käännyn ympäri, tekijä on paennut. Toisella kerralla baarissa joku tuntematon mies nappaa minut syliinsä, kun olen kulkemassa hänen ohitseen. Yritän pyristellä irti ja huudan että päästä pois. Mies suuttuu ja huutaa minulle vihaisesti aivan kasvoissani kiinni, että mikä MINUA vaivaa, että onko mulla joku ongelma!? Lopulta tarvitaan kolme naispuolista ystävääni auttamaan, kaksi repii minua irti hullun miehen karhunotteesta samalla kun yksi lyö häntä kyynärpäällään kylkiluiden väliin.

Olen 25-vuotias, metrossa joku tummatukkainen, pitkä, laatikkoleukainen lihaskimppu istuu viereeni ja alkaa kehumaan vaatteitani ja ulkonäköäni. Minun kehumiseni lisäksi mies alkaa haukkua muita suomalaisia naisia, kuinka epänaisellisia ja rumia he ovatkaan. Jään pois, mies seuraa minua ja jatkaa höpötystään. Kiitän keskustelusta, ja sanon että minä lähden nyt tuonnepäin, hei hei. Mies pyytää numeroani, ja kysyy lähdenkö kahville. Vastaan kieltävästi, kerron että olen parisuhteessa. Mies näyttää yllättyneeltä ja sen jälkeen raivostuneelta, ja alkaa jankata, että ei hän halua treffeille, vaan puhtaasti ystävänä kahville. Sanon, että oma mieheni ei halua, että lähden muiden miesten kanssa kahville, ystävänä tai muutenkaan. Mies jatkaa seuraamista ja jankkaamista, tulee jopa samaan junaan kanssani. Lopulta sanon suoraan, että lopeta seuraaminen, tuo on ahdistavaa. Mies sai käsittämättömät raivarit, huusi naama punaisena että hän ei ole ahdistava ja hän haluaa että alan hänen ystäväkseen!!!!. Minä otin jalat alle.

Älkää miehet käyttäytykö ahdistavasti niin ei ole mitään ongelmaa.

Annan myös omat esimerkkini, ei ahdistava lähestyminen:

Olen ruokakaupassa ulkomailla. Mies lähestyy minua ja kysyy puhumko paikallista kieltä koska hän arpoo kahden tuotteen välillä eikä saa edes Google translatorista apuja. Vastaan kieltävästi ja päivittelemme hetken paikallisen kielen vaikeutta. Kysyn mitä hän on kokkaamassa, hän vastaa ja yhdessä päädymme valitsemaan toisen tuotteista. Toivotan hänelle onnea kokkailuun, jolloin hän pysähtyy hetkeksi ja sanoo sitten että pahoittelee spontaania ajatustaan mutta kiinnostaisiko minua joskus lähteä kahville. Kieltäydyn kohteliaasti sillä olen parisuhteessa, mihin hän suhtautuu täysin normaalisti. Toivotamme hyvät jatkot ja tiemme eroavat.

Ahdistava lähestyminen: työpaikalla työkaveri tuijottaa - erittäin selkeästi, niin että kaverinikin jo kommentoivat - joka kokouksessa rintavarustustani, yritän aina vaivautuneena vältellä katsettaan. Sen jälkeen hän chattaa täysin yllättäen että hei lähdetkö ulos joskus, emme ole siis koskaan edes jutelleet. Vastaan kieltävästi, hän suuttuu, mutta jatkaa rintojeni tuijotusta kunnes siirtyy toiselle osastolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/548 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niitä naisia, jotka eivät halua lähestymistä (tietyiltä/keiltäkään miehiltä) pitää sitten olla pakkolähestymättä.

Mikä tässä on ylivoimaisen vaikeaa ymmärtää?

Miten lähestymättä selvität, kuka kuuluu mihinkin kategoriaan, kun eivät mokomat kanna kylttiäkään, mistä näkisi?

Kaikki naiset, jotka eivät itse lähesty sinua, eivät halua minkäänlaista läheisyyttä juuri sinun kanssasi. Ole hyvä! 

Siihen pääle sitten syyttelyä passiivisuudesta-ei käy järkeen.

Sinulle ei siis millään käy järkeen se yksinkertainen tosiasia, että (kaikki) eivät halua juuri sinun lähestymistä?

(kukaan)

Vierailija
364/548 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009343749.html

Onkohan mies kuvitellut vähän liikoja tästä "syvällisestä keskustelusta" kun naisen käytös ainakin antaa ymmärtää ettei olisi muuta kuin ohimennen pari sanaa vaihdettu tyyliin.

Vierailija
365/548 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niitä naisia, jotka eivät halua lähestymistä (tietyiltä/keiltäkään miehiltä) pitää sitten olla pakkolähestymättä.

Miten lähestymättä selvität, kuka kuuluu mihinkin kategoriaan, kun eivät mokomat kanna kylttiäkään, mistä näkisi?

Kaikki naiset, jotka eivät itse lähesty sinua, eivät halua minkäänlaista läheisyyttä juuri sinun kanssasi. Ole hyvä! 

Siihen pääle sitten syyttelyä passiivisuudesta-ei käy järkeen.

Sinulle ei siis millään käy järkeen se yksinkertainen tosiasia, että (kaikki) eivät halua juuri sinun lähestymistä?

(kukaan)

Kuka/ketkä sinua "syyttelevät passiivisuudesta"? Ne naiset, jotka eivät halua juuri sinun lähestyvän heitä? 

Vierailija
366/548 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö. Nainen luulee vaan ettei halua häntä häirittävän. kaikkia keinoja saa ja pitää käyttää, paitsi kloroformia ja tyrmäystippoja.

Naisen ei on ehkä ja väsytys hyvä taktiikka. Sillai Paavokin sai Päivinsä, tauottomalla häirinnällä ja väsytyksellä. Nainen ei muuten usko että mies on tosissaan.

Lähestymiskieltoa haettaessa viranomainen kyllä uskoo, että mies on tosissaan. Älä siis huoli, taktiikkasi puree mutta ei siihen keneen yrität sen kohdistaa.

Vierailija
367/548 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä on vähän vaikeita hommia ihmisyydessä. Sillä on nimittäin äärimmäisen suuri merkitys kuka tekee tai sanoo jotain. Kun vaikkapa kassaneitejä lähestyy superchad ja incelmestari, niin se chadin lähestyminen on useille naisille siinä tilanteessa kuin jotain taivaasta satavaa hunajaa. Kun taas incelin vastaava yritys yököttävä häväistys naiselle. Eikä tuota ilmiötä pääse minnekään karkuun.

Naisongelmien kanssa painivien miesten kannattaisi harjoitella sosiaalisia taitoja, niin tosielämän pariutuminen olisi jonkinlainen mahdollisuus. Netissä rimaa pitää laskea todella alas, joten siinä on omat riskinsä kadottaa kokonaan itsekunnioitus. Naisista ei toki ylipäätään kannattaisi tehdä mitään tavoitteita, koska epätoivo lemuaa aina kauas ja naisista on noin 99 prosenttisesti vain harmia pidemmän aikavälin tarkastelussa.

Ensimmäinen kappale täyttä skeidaa. Töissä olevalle kaupankassalle on aivan sama millainen ukko siinä kassalla asioi, ei kiinnosta kuin se, että kunpa se nyt häipyisi vikkelämmin pakkaamaan tavaransa eikä jää jonon tukkeeksi. Näillä ihmisillä on oma elämä, kumppanit, harrastukset ja menot, joissa ajatukset askartelee. Aivan sama millaisia asiakkaita vuoron aikana kulkee kassasta läpi.

Totta on se, että näiden lähempää tuttavuutta haluavien miesten pitäisi harjoitella vuorovaikutustaitoja. Silloin oppii näkemään miten käyttäytyy ihminen, joka ei halua olla kanssasi tekemisissä. Ehkä sitten joskus löytyy sekin, jota kiinnostaa.

Deittiappit on siitä käteviä, että siellä yleensä kaikki osallistujat etsivät seuraa.

Vierailija
368/548 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä on vähän vaikeita hommia ihmisyydessä. Sillä on nimittäin äärimmäisen suuri merkitys kuka tekee tai sanoo jotain. Kun vaikkapa kassaneitejä lähestyy superchad ja incelmestari, niin se chadin lähestyminen on useille naisille siinä tilanteessa kuin jotain taivaasta satavaa hunajaa. Kun taas incelin vastaava yritys yököttävä häväistys naiselle. Eikä tuota ilmiötä pääse minnekään karkuun.

Naisongelmien kanssa painivien miesten kannattaisi harjoitella sosiaalisia taitoja, niin tosielämän pariutuminen olisi jonkinlainen mahdollisuus. Netissä rimaa pitää laskea todella alas, joten siinä on omat riskinsä kadottaa kokonaan itsekunnioitus. Naisista ei toki ylipäätään kannattaisi tehdä mitään tavoitteita, koska epätoivo lemuaa aina kauas ja naisista on noin 99 prosenttisesti vain harmia pidemmän aikavälin tarkastelussa.

Ensimmäinen kappale täyttä skeidaa. Töissä olevalle kaupankassalle on aivan sama millainen ukko siinä kassalla asioi, ei kiinnosta kuin se, että kunpa se nyt häipyisi vikkelämmin pakkaamaan tavaransa eikä jää jonon tukkeeksi. Näillä ihmisillä on oma elämä, kumppanit, harrastukset ja menot, joissa ajatukset askartelee. Aivan sama millaisia asiakkaita vuoron aikana kulkee kassasta läpi.

Totta on se, että näiden lähempää tuttavuutta haluavien miesten pitäisi harjoitella vuorovaikutustaitoja. Silloin oppii näkemään miten käyttäytyy ihminen, joka ei halua olla kanssasi tekemisissä. Ehkä sitten joskus löytyy sekin, jota kiinnostaa.

Deittiappit on siitä käteviä, että siellä yleensä kaikki osallistujat etsivät seuraa.

Skeidat on housuissasi. Itse olen lirkutellut feissarin ja lähikaupan myyjän töistään treffeille (ja lopulta muuhunkin yhteiseloon ja -toimintaan). Mutta olenkin vähän erikoismies, joskaan en mikään kaksimetrinen miljardööriastronautti.

Vierailija
369/548 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009343749.html

Onkohan mies kuvitellut vähän liikoja tästä "syvällisestä keskustelusta" kun naisen käytös ainakin antaa ymmärtää ettei olisi muuta kuin ohimennen pari sanaa vaihdettu tyyliin.

Haha, miehen mukaan maalla on tapana mennä eteiseen huhuilemaan ja ovella oli tervetuloa- kyltti. Ei hyvää päivää. Nyt äkkiä kaikki tervetuloa-kyltit ja ovimatot pois, muuten joku mies voi ängetä kotiin luullen olevansa tervetullut.

Jutun nainen varmaan muistaa nyt lukita ulko-oven, jos/vaikka asuu maalla.

Vierailija
370/548 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, älä lähesty. Kyllä se oikea sitten lähestyy sinua. M48 (V).

Vierailija
371/548 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma täysin omasi eikä muiden, joten omista se. Kanna itse kylttiä: HALUAN NAISTA (kuin naista) HETI!

Täten tulet melko varmasti saamaan kaiken sen mitä olet saadaksesi ja voit vetää johtopäätökset (/käteen).

Vierailija
372/548 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elliot Rodger oli klassinen esimerkki sellaisesta miehestä, joka luuli että syy siihen, miksi kukaan ei lähesty häntä / miksi naiset eivät halua hänen lähestyvät itseään, oli juurikin naisissa. Oli naisten vika että he valitsivat olla typerien miesten kanssa, vaikka Elliot oli kaikinpuolin parempi vaihtoehto. Hän oli omasta mielestään komea, älykäs, ja muutenkin yksinkertaisesti paras mies ikinä, eikä voinut ymmärtää miten naisia muka olisi pitänyt lähestyä, kun mistään ei koskaan tullut mitään. Eli naisten vika, koska hän ei saanut/voinut lähestyä heitä.

Todellisuudessa hän oli täysin harhainen, mielisairas narsisti. Ei hän ruma ollut, mutta ei yhtään komeampi kuin muutkaan. Eikä todellakaan älykkäämpi. Hän oli pakkomielteinen, sosiaalisesti kömpelö, tunne-elämältään kehittymätön. Hän jopa jätti yliopistokurssin kesken, koska kurssilla olleella kauniilla nuorella naisella olikin poikaystävä. Hän ei koskaan edes puhunut naiselle, mutta tämän olisi pitänyt valita hänet. Tietenkin.

Samoin hän syytti 7. luokalla ollutta tyttöä siitä että hänen koko elämänsä oli mennyt pilalle, koska tämä ei ollut ihastunut hänen - tyttö ei edes tiennyt koko asiasta mitään ja silti Elliotin hengenheimolaiset hyökkäsivät hänen kimppuunsa vuosikausia kouluaikojen jälkeen. 

"Normaalit" ihmiset ymmärtävät aivan luonnostaan mikä on lähestymistä ja mikä häirintää. Elliotin tapauksessa toki koko hommaan vaikutti hänen mielisairautensa - onneksi hänen kaltaisiaan, jotka päätyvät tekemään mitä hän teki, on vain pieni prosentti. Mutta sitten heitä onkin isompi joukko, jotka eivät koskaan radikalisoitu, mutta silti se perusajatus on tämä sama. Naisten vika, kun eivät ole mun kanssa, vaan kilpailevat vain noista top 5% miehistä keskenään. Mä ansaitsin tyttöystävän koska olen sellainen ja tälläinen. Tätähän tämä palsta on täynnä, ja näin kirjoittavat eivät tajua että tämä juuri on se syy miksi tyttöystävää ei löydy.

Elliot oli muuten oikeassa, mutta veti huonon johtopäätöksen (=tarvitsee tehdä joukkomurha).

Vierailija
373/548 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tästä lähtien menen kyllä itsepalvelukassalle. Olen aiemmin mennyt aina normikassalle, koska pidän ihmiskontaktista. Sitä ei näköjään kuitenkaan siinä ole muuten kuin minun puoleltani.

Vierailija
374/548 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa on moneen kertaan kirjoitettu ne ulkoiset vihjeet, mistä tietää että ventovieras ei halua seuraa.

Miksi niitä aloitteita ja lähestymisiä pitää olla koko ajan tekemässä pitkin katuja ja ostareita? En minäkään sinkkuna kulje ympäriinsä kyyläillen miehiä, että tulisikohan tuosta minulle miesystävä. Voin pitää r-kioskin miesmyyjää söpönä ja mukavana, mutta ei käy mielessänikään että alkaisin häntä pokailemaan, hän on töissä ja mukavuus kuuluu asiakaspalvelutyöhön.

Vierailija
375/548 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahahhahaha miehetkö hieman pulassa tässä ajassa kun naisia ei saakaan enää kotiin hellan ja nyrkin väliin vaan pitäisi ihan omin avuin inhimillisesti tutustua naisiin :DDDddfd tajuatteko miehet että olette niin avuttomia ettette osaa edes naista saada itsellenne. Pitäiskö men peilin eteen opettelee sitä tunneälyä :DDddd

Suomalaiset miehet ovat tällaisia siksi, että äidit eivät ole osoittaneet heille rakkautta. Tytöt ovat jostain syystä paljon arvokkaampia tässä yhteiskunnassa.

Vierailija
376/548 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tästä lähtien menen kyllä itsepalvelukassalle. Olen aiemmin mennyt aina normikassalle, koska pidän ihmiskontaktista. Sitä ei näköjään kuitenkaan siinä ole muuten kuin minun puoleltani.

Mene itsepalvelukassalle jos sinulle ei riitä ahdistelematon ihmiskontakti, mutta jätä turha uhriutuminen.

Vierailija
377/548 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen pitää tehdä avaus jos nainen haluaa tutustua.

Jos nainen ei miellytä, pitää sanoa heti että mene pois, tai jättää vastaamatta mihinkään sanomiseen. Mies kyllä pärjää nykymaailmassa oikein hyvin ilman naisiakin, eli se kenen kutsuhuutoon vastaa, sen pitää olla poikkeuksellisen hyvä yksilö.

Ja jos on päätynyt keskustelu yhteyteen, kannattaa pitää riittävän pitkä koeaika ja pitää tarpeeksi etäisyyttä että voi tarvittaessa ja nopeasti irtaantua.

Se on ainoa ja oikea toimintatapa.

Vierailija
378/548 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltähän se tuntuisi kun joku mies olisi joskus lähestyny.....

Mene baarin ja juo drinkkiä tiskillä. Äkkiä joku tulee juttelemaan.

Vierailija
379/548 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahahhahaha miehetkö hieman pulassa tässä ajassa kun naisia ei saakaan enää kotiin hellan ja nyrkin väliin vaan pitäisi ihan omin avuin inhimillisesti tutustua naisiin :DDDddfd tajuatteko miehet että olette niin avuttomia ettette osaa edes naista saada itsellenne. Pitäiskö men peilin eteen opettelee sitä tunneälyä :DDddd

Suomalaiset miehet ovat tällaisia siksi, että äidit eivät ole osoittaneet heille rakkautta. Tytöt ovat jostain syystä paljon arvokkaampia tässä yhteiskunnassa.

Isät ja miehet saavat vapaasti temmeltää MättähältäToiselle jne, osoittaen vain itserakkautta, mutta naisten ja äitien syy ja sehän täytyykin sitten kaikkien naisten hyvittää kaikille miehille suostumalla _mihin tahansa_.

Vierailija
380/548 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan järkyttävää luettavaa tämä keskustelu. Alanpa suunnitella yksinäistä elämää, koska eihän Suomessa ole näiden juttujen perusteella yhtäkään järjellistä ja empaattista naista.

M