"Naiset eivät halua että heitä lähestytään."
Siis mitä? Olen 20 vuotias neitsyt mies ja ihmettelen, että mitä minun on tehtävä päästäkseni parisuhteeseen ilman, että minut leimataan ns. "creepyksi" tai ahdistelijaksi.
Kommentit (548)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten oikein lähestyt naisia, jos sinut leimataan ahdistelijaksi? Oletko esimerkiksi täysin sulkeutunut kaikkien muiden kanssa ja sitten yhtäkkiä salilla, työpaikalla tai kaupassa pyydät satunnaista naista treffeille?
Millä tavalla treffeille pyytäminen on ahdistelua?
Jos treffipyyntö tulee ihan oudolta ihmiseltä jossain marketissa tai salilla, niin hämmennyn ja todennäköisemmin lasken sen ahdisteluksi kuin varteenotettavaksi tarjoukseksi. Jotain tutustelua pitää olla takana. Harva tinderissäkään lähtee treffeille ilman mitään chattailua.
Vierailija kirjoitti:
Tässä tietoa nuorille miehille.
1. Olet komea, varakas ja tunnettu. Saat lähestyä ketä tahansa naista milloin tahansa ja millä laillisella keinolla tahansa ja joskus laittomallakin. Olet aina hauska ja ihana.
2. Olet tavallinen mies. Olet seksuaalinen häirikkö. Pysy kotona ja kaukana naisista. Jos masturboit, olet vieläkin säälittävämpi inseli.
Tässä lisää tietoa nuorille miehille:
1. Komea, varakas ja tunnettu putoaa korkealta ja menettää paljon, kun joku ahdistelluista naisista uskaltaa kertoa millainen mulkero olet. Vain pintaliitäjät ja rahojesi perässä kulkijat saattavat takertua sinuun kuin täi ja nauraa väkisin vitseillesi. Normaalit naiset kiertävät sinut kaukaa. Komeus, raha ja kuuluisuus ei saa naista rakastamaan sinua aidosti.
2. Tavalliset miehet pariutuvat yhä edelleen ihan normaalisti tavallisten naisten kanssa. Et ole seksuaalinen häirikkö, kun pidät mielessä käytöstavat ja kunnioitat naisen rajoja. Kotona pysyminen ei lisää kuppanin löytämisen todennäköisyyttä, naisten lähelle voi pyrkiä harrastuksissa ja tapahtumissa. Jos masturboit, älä ota aihetta puheeksi, se on yksityisasia.
Naiset eivät halua, että heitä lähestytään ahdistavasti. Ei tämä ole niin vaikeaa. Eikä ahdistavuus ole kiinni mistään ulkonäöstä, vaan tilanteesta ja käytöksestä.
Minä olen nainen, ja minua on lähestytty sekä normaalisti että ahdistavasti. Esimerkkejä normaalista miesten kanssa juttelusta:
Mies kysyy kaupassa neuvoa. Mies kysyy tietä. Papparainen bussipysäkillä jutustelee päivän politiikasta. Mies rautatieasemalla päivittelee naapurimaamme tilannetta, kauhistelemme sitä hetken. Kehitysvammainen mies istuu puistossa viereeni, ja alkaa kertomaan minulle lempijäätelöstään. Juttelemme hetken jäätelöstä, ennen kuin hän jatkaa matkaansa. Baarissa mies tulee juttelemaan, ja pyytää minua kanssaan jatkoille, torjun hänet, koska olen parisuhteessa. Hän suhtautuu asiaan normaalisti.
Esimerkkejä ahdistelusta: olen 14-vuotias, ja joku 50v känniläinen huutaa minulle kadulla törkeyksiä. Olen 15v, ja kadulla vastaantuleva 20v mies pysähtyy kohdalleni, ja alkaa kirkumaan korvaani RÄÄÄH ihan täysiä, ilman mitään syytä. Olen 17v, kun pitkän matkan linja-autossa joku mies istuu viereeni ja laskee kätensä sisäreidelleni ja puristaa. Tartun miehen käteen ja nipistän sitä kaikin voimin. Mies lähtee pois.
Olen baarissa, ja joku koskee takapuoltani. Kun käännyn ympäri, tekijä on paennut. Toisella kerralla baarissa joku tuntematon mies nappaa minut syliinsä, kun olen kulkemassa hänen ohitseen. Yritän pyristellä irti ja huudan että päästä pois. Mies suuttuu ja huutaa minulle vihaisesti aivan kasvoissani kiinni, että mikä MINUA vaivaa, että onko mulla joku ongelma!? Lopulta tarvitaan kolme naispuolista ystävääni auttamaan, kaksi repii minua irti hullun miehen karhunotteesta samalla kun yksi lyö häntä kyynärpäällään kylkiluiden väliin.
Olen 25-vuotias, metrossa joku tummatukkainen, pitkä, laatikkoleukainen lihaskimppu istuu viereeni ja alkaa kehumaan vaatteitani ja ulkonäköäni. Minun kehumiseni lisäksi mies alkaa haukkua muita suomalaisia naisia, kuinka epänaisellisia ja rumia he ovatkaan. Jään pois, mies seuraa minua ja jatkaa höpötystään. Kiitän keskustelusta, ja sanon että minä lähden nyt tuonnepäin, hei hei. Mies pyytää numeroani, ja kysyy lähdenkö kahville. Vastaan kieltävästi, kerron että olen parisuhteessa. Mies näyttää yllättyneeltä ja sen jälkeen raivostuneelta, ja alkaa jankata, että ei hän halua treffeille, vaan puhtaasti ystävänä kahville. Sanon, että oma mieheni ei halua, että lähden muiden miesten kanssa kahville, ystävänä tai muutenkaan. Mies jatkaa seuraamista ja jankkaamista, tulee jopa samaan junaan kanssani. Lopulta sanon suoraan, että lopeta seuraaminen, tuo on ahdistavaa. Mies sai käsittämättömät raivarit, huusi naama punaisena että hän ei ole ahdistava ja hän haluaa että alan hänen ystäväkseen!!!!. Minä otin jalat alle.
Älkää miehet käyttäytykö ahdistavasti niin ei ole mitään ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
AP haluaa "päästä" parisuhteeseen. Tässä on jo lähtökohtaisesti siis ongelma...
Halusi myös "päästä" koskemattomuudestaan ja tuppaa yhä vaan väkisin uhrin tahtomatta uimaan liiveihin.
"Naiset eivät halua että heitä lähestytään" = naiset eivät halua että heitä lähestytään = "älä lähesty" = älä lähesty.
Eiole kukaan nainen koskaan sanonut ettei halua että heitä ei lähestytä. Minä olen lähestynyt naisia aina sinkkuna eikä kukaan ole käskenyt pois. Nyt olen jo parisuhteessa ollut pitkään. Nuorena lähestyin naisia baareissa eikä kukaan sanonut että mene pois.
47mies kirjoitti:
Eiole kukaan nainen koskaan sanonut ettei halua että heitä ei lähestytä. Minä olen lähestynyt naisia aina sinkkuna eikä kukaan ole käskenyt pois. Nyt olen jo parisuhteessa ollut pitkään. Nuorena lähestyin naisia baareissa eikä kukaan sanonut että mene pois.
Useimmat naiset haluavat elää rauhassa tulematta häirityksi ja ahdistelluksi.
47mies kirjoitti:
Mitäs muuta Raumalle tänään kuuluu kuin keksitty parisuhde? Onko kalaa tullut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten oikein lähestyt naisia, jos sinut leimataan ahdistelijaksi? Oletko esimerkiksi täysin sulkeutunut kaikkien muiden kanssa ja sitten yhtäkkiä salilla, työpaikalla tai kaupassa pyydät satunnaista naista treffeille?
Miksi sinä pyydät ventovierasta ihmistä treffeille? Miksi et juttele hänen kanssaan siinä tilanteessa, missä tapaatte? On ihan äärimmäisen epätodennäköistä, että yksikään nainen lähtisi treffeille miehen kanssa, joka ilmestyy eteen ja rykäisee kysymyksen "lähdetkö treffeille". Onnistumismahdollisuudet ovat 0,1 % luokkaa. Sen sijaan, jos olet jutellut naisen kanssa tovin, teillä on hauskaa, hän viihtyy seurassasi, niin on aivan eri tilanne kysyä, haluaisiko hän jatkaa juttua jossain, esim. kahvikupillisella nyt heti tai myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Niitä naisia, jotka eivät halua lähestymistä (tietyiltä/keiltäkään miehiltä) pitää sitten olla pakkolähestymättä.
Mikä tässä on ylivoimaisen vaikeaa ymmärtää?
Miten lähestymättä selvität, kuka kuuluu mihinkin kategoriaan, kun eivät mokomat kanna kylttiäkään, mistä näkisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä pyydät ventovierasta ihmistä treffeille? Miksi et juttele hänen kanssaan siinä tilanteessa, missä tapaatte? On ihan äärimmäisen epätodennäköistä, että yksikään nainen lähtisi treffeille miehen kanssa, joka ilmestyy eteen ja rykäisee kysymyksen "lähdetkö treffeille". Onnistumismahdollisuudet ovat 0,1 % luokkaa. Sen sijaan, jos olet jutellut naisen kanssa tovin, teillä on hauskaa, hän viihtyy seurassasi, niin on aivan eri tilanne kysyä, haluaisiko hän jatkaa juttua jossain, esim. kahvikupillisella nyt heti tai myöhemmin.
Tätä ihmettelen joidenkin miesten ajattelussa. Kuvitelma tuntuu olevan, että nainen lähtee treffeille kenen tahansa kanssa, eikä nainen tarvitse siihen mitään muuta syytä tai motiivia kuin sen, että mies haluaa. Itse mies kuitenkin kiinnostui tuntemattomasta naisesta ulkonäön perusteella, mutta oletus kuitenkin on, että nainen lähtee treffeille miehen kanssa, jonka olemassaoloa ei välttämättä ollut tullut edes huomanneeksi.
Kyllä naisia voi lähestyä mutta ei missä vaan ja miten vaan. Ja jos nainen sanoo että ei kiitos niin se kannattaa uskoa.
Ja se nainen kannattaa katsoa sen mukaan miltä itse näyttää. Jos on ruma ja haiseva sekä likaisissa vaatteissa niin huippuunsa tuunatut fitnesspimut kannattaa kiertää kaukaa. Eiköhän sieltä pikkukylän karaokebaarista löydy silloin ne parhaat vaihtoehdot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluat siis naiselta värkkiään, koska asetelmassa, jossa ei tunneta ei ole muita vaihtoehtoja. Läpinäkyvää.
Olen nähnyt ja tavannut mitä erillaisempia naisia jopa ihan eri kulttuuria olevia ja etnisiä taustoja myöten.
Moni suomalainen nainen haluaa, komean miehen. Ja romantiikkaa ja salamointia ja vähän sitä sun tätä.
Antamatta itse mitään siihen, sitten ihmettelevät kun suhde ei olekkaan miltään osin mitään salamointia.
EI SE OLE KUN YKSI IHMINEN EI VOI TEHDÄ suhteesta sitä kaikkea.
Ikävä tosiasia, moni nainen ei tajua sitä että parisuhde on 5 vuorotyötä parhaillaan. Ja loppuelämän jopa nukkuessamme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä naisia, jotka eivät halua lähestymistä (tietyiltä/keiltäkään miehiltä) pitää sitten olla pakkolähestymättä.
Miten lähestymättä selvität, kuka kuuluu mihinkin kategoriaan, kun eivät mokomat kanna kylttiäkään, mistä näkisi?
Kaikki naiset, jotka eivät itse lähesty sinua, eivät halua minkäänlaista läheisyyttä juuri sinun kanssasi. Ole hyvä!
Nämä on vähän vaikeita hommia ihmisyydessä. Sillä on nimittäin äärimmäisen suuri merkitys kuka tekee tai sanoo jotain. Kun vaikkapa kassaneitejä lähestyy superchad ja incelmestari, niin se chadin lähestyminen on useille naisille siinä tilanteessa kuin jotain taivaasta satavaa hunajaa. Kun taas incelin vastaava yritys yököttävä häväistys naiselle. Eikä tuota ilmiötä pääse minnekään karkuun.
Naisongelmien kanssa painivien miesten kannattaisi harjoitella sosiaalisia taitoja, niin tosielämän pariutuminen olisi jonkinlainen mahdollisuus. Netissä rimaa pitää laskea todella alas, joten siinä on omat riskinsä kadottaa kokonaan itsekunnioitus. Naisista ei toki ylipäätään kannattaisi tehdä mitään tavoitteita, koska epätoivo lemuaa aina kauas ja naisista on noin 99 prosenttisesti vain harmia pidemmän aikavälin tarkastelussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset, jotka eivät itse lähesty sinua, eivät halua minkäänlaista läheisyyttä juuri sinun kanssasi. Ole hyvä!
Siihen pääle sitten syyttelyä passiivisuudesta-ei käy järkeen.
Hahahhahaha miehetkö hieman pulassa tässä ajassa kun naisia ei saakaan enää kotiin hellan ja nyrkin väliin vaan pitäisi ihan omin avuin inhimillisesti tutustua naisiin :DDDddfd tajuatteko miehet että olette niin avuttomia ettette osaa edes naista saada itsellenne. Pitäiskö men peilin eteen opettelee sitä tunneälyä :DDddd
Elliot Rodger oli klassinen esimerkki sellaisesta miehestä, joka luuli että syy siihen, miksi kukaan ei lähesty häntä / miksi naiset eivät halua hänen lähestyvät itseään, oli juurikin naisissa. Oli naisten vika että he valitsivat olla typerien miesten kanssa, vaikka Elliot oli kaikinpuolin parempi vaihtoehto. Hän oli omasta mielestään komea, älykäs, ja muutenkin yksinkertaisesti paras mies ikinä, eikä voinut ymmärtää miten naisia muka olisi pitänyt lähestyä, kun mistään ei koskaan tullut mitään. Eli naisten vika, koska hän ei saanut/voinut lähestyä heitä.
Todellisuudessa hän oli täysin harhainen, mielisairas narsisti. Ei hän ruma ollut, mutta ei yhtään komeampi kuin muutkaan. Eikä todellakaan älykkäämpi. Hän oli pakkomielteinen, sosiaalisesti kömpelö, tunne-elämältään kehittymätön. Hän jopa jätti yliopistokurssin kesken, koska kurssilla olleella kauniilla nuorella naisella olikin poikaystävä. Hän ei koskaan edes puhunut naiselle, mutta tämän olisi pitänyt valita hänet. Tietenkin.
Samoin hän syytti 7. luokalla ollutta tyttöä siitä että hänen koko elämänsä oli mennyt pilalle, koska tämä ei ollut ihastunut hänen - tyttö ei edes tiennyt koko asiasta mitään ja silti Elliotin hengenheimolaiset hyökkäsivät hänen kimppuunsa vuosikausia kouluaikojen jälkeen.
"Normaalit" ihmiset ymmärtävät aivan luonnostaan mikä on lähestymistä ja mikä häirintää. Elliotin tapauksessa toki koko hommaan vaikutti hänen mielisairautensa - onneksi hänen kaltaisiaan, jotka päätyvät tekemään mitä hän teki, on vain pieni prosentti. Mutta sitten heitä onkin isompi joukko, jotka eivät koskaan radikalisoitu, mutta silti se perusajatus on tämä sama. Naisten vika, kun eivät ole mun kanssa, vaan kilpailevat vain noista top 5% miehistä keskenään. Mä ansaitsin tyttöystävän koska olen sellainen ja tälläinen. Tätähän tämä palsta on täynnä, ja näin kirjoittavat eivät tajua että tämä juuri on se syy miksi tyttöystävää ei löydy.
Voi poika parka, nyt ulos sieltä peräkammarista ja tee vierailu avaraan maailmaan oikeiden ihmisten pariin. Mene vaikka Prismaan, siellä näet tosielämän pariskuntia.