"Naiset eivät halua että heitä lähestytään."
Siis mitä? Olen 20 vuotias neitsyt mies ja ihmettelen, että mitä minun on tehtävä päästäkseni parisuhteeseen ilman, että minut leimataan ns. "creepyksi" tai ahdistelijaksi.
Kommentit (548)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä esims. työpaikalla tule olla mahdollisuus pieneen flirttiin ja vähän rohkeampiinkin kaskuihin.
Ei vaan työpaikalla tulee olla takuu saada olla rauhassa pakkoparitukselta ja epätoivotulta vonkaukselta.
Joo jos näille pokailijoille ja seksivitsien viljelijöille iskisi joka kerta puukon kylkeen ja höhöttäisi päälle, että pikku kutittelua vain, olisit otettu kun haluan koskea sinuun luvatta ja etkö huumoria ymmärrä, pikku tuikkailu on minun huumoria. Ahdistelu on seksuaalista väkivaltaa. Puukko sisuksiin on myös väkivaltaa ja sen suurin osa ymmärtää rikolliseksi ja vääräksi toiminnaksi, mutta ahdistelua ei haluta ymmärtää näin.
Naiset haluaa joko rikkaan vanhuksen tai nuoren Chadin.
Me notmaalit miehet olemme kuin ilmaa naisille.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Ja miehetkö hakevat sitten keski-ikäisiä ja köyhiä naisia?
Tosiasia on, että sinussa on jotain vialla. Todennäköisesti asenteessasi ja siinä, miten kohtelet naisia.
Saat tietysti tuntea itsesääliä ihan rauhassa, jos haluat.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä normaalit miehet kelpaavat normaaleille naisille. Sinä et ole normaali mies. Etsi kaltaisesi: luonnevikainen, miesvihaaja, syrjäytynyt hörhö- nainen, niin kelpaat naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, olet oikeassa. Sinä olet notmaali, eli not - normaali mies.
Vierailija kirjoitti:
No sitten olette, mitäs sitten, minkäs sille voit.
Mars kylppärin lattialle itkuoksentamaan ja postaamaan lisää zontaa nettiin, se auttaa satavarmasti.
Ihmisillä nääs on mieltymyksiä ja jos sinä et niitä vastaa niin voi voi, muita ihmisiä kun ei voi pakottaa pitämään itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pointti on, että naista voi lähestyä tietenkin vaikka ruokakaupassa, mutta silloin se pitää tehdä tavalla joka ei ole kiusallinen, eli ei näytä iskuyritykseltä. Ja antaa naiselle (ja sinulle) mahdollisuus halutessa perääntyä ilman että joutuu kiusallisesti kieltäytymään. Eli silloin voi vaan jutella jotain ("missäs ne jugurtit nyt olikaan") ja jos toista kiinnostaa jutella sun kanssa, se varmaan sanoo sitten jotain takaisin. Jos ei kiinnosta, niin sitten pitää antaa sen mennä.
Tämä on muuten hyvä, mutta ainakaan itse en osaisi ottaa tuollaista siinä tilanteessa mitenkään iskemisyrityksenä, vaikka mies olisi muuten kiinnostava. Mulle itse asiassa on kerran tullut yhdessä tapahtumassa yks mies tähän tyyliin juttelemaan, väänsi ns. tikusta asiaa. Vastasin lyhyesti ja vähän tylysti, koska oletin ettei hän muuta halunnut kuin saada vastauksen ja siinä se. Jälkeenpäin vasta tajusin, että siinä saattoi hyvin todennäköisesti olla taustalla halu tutustua. Mies oli tosi hyvännäköinen ja mukavan oloinen, ja olen kironnut jälkeenpäin monet kerrat, miksi en osannut tarttua tilaisuuteen. Ei ole yhtä kiinnostavan miehen kanssa vastaavaa sen jälkeen enää tullut.
Tästä syystä tykkään ennemmin, että mies jollain lailla suoremmin osoittaa, että on kiinnostunut minusta.
Tai sitten vaan kyseinen mies halusi vain vastauksen kysymykseensä.
Vierailija kirjoitti:
Miten oikein lähestyt naisia, jos sinut leimataan ahdistelijaksi? Oletko esimerkiksi täysin sulkeutunut kaikkien muiden kanssa ja sitten yhtäkkiä salilla, työpaikalla tai kaupassa pyydät satunnaista naista treffeille?
Millä tavalla treffeille pyytäminen on ahdistelua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pointti on, että naista voi lähestyä tietenkin vaikka ruokakaupassa, mutta silloin se pitää tehdä tavalla joka ei ole kiusallinen, eli ei näytä iskuyritykseltä. Ja antaa naiselle (ja sinulle) mahdollisuus halutessa perääntyä ilman että joutuu kiusallisesti kieltäytymään. Eli silloin voi vaan jutella jotain ("missäs ne jugurtit nyt olikaan") ja jos toista kiinnostaa jutella sun kanssa, se varmaan sanoo sitten jotain takaisin. Jos ei kiinnosta, niin sitten pitää antaa sen mennä.
Tämä on muuten hyvä, mutta ainakaan itse en osaisi ottaa tuollaista siinä tilanteessa mitenkään iskemisyrityksenä, vaikka mies olisi muuten kiinnostava. Mulle itse asiassa on kerran tullut yhdessä tapahtumassa yks mies tähän tyyliin juttelemaan, väänsi ns. tikusta asiaa. Vastasin lyhyesti ja vähän tylysti, koska oletin ettei hän muuta halunnut kuin saada vastauksen ja siinä se. Jälkeenpäin vasta tajusin, että siinä saattoi hyvin todennäköisesti olla taustalla halu tutustua. Mies oli tosi hyvännäköinen ja mukavan oloinen, ja olen kironnut jälkeenpäin monet kerrat, miksi en osannut tarttua tilaisuuteen. Ei ole yhtä kiinnostavan miehen kanssa vastaavaa sen jälkeen enää tullut.
Tästä syystä tykkään ennemmin, että mies jollain lailla suoremmin osoittaa, että on kiinnostunut minusta.
Miksi vastaat tylysti ihmisille, jotka kysyvät sinulta jotain?
Tietenkin siksi, että ne tajuavat häipyä häiritsemästä. Varsinkin tyhmä itsestäänselvyyksien kysely on ärsyttävää.
Pakko lähestyä jotta saa tietää voiko lähestyä! kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä naisia, jotka eivät halua lähestymistä (tietyiltä/keiltäkään miehiltä) pitää sitten olla pakkolähestymättä.
Mikä tässä on ylivoimaisen vaikeaa ymmärtää?
Ymmärtäminen ei ole se vaikein osuus. Vaikeinta on se ajatustenluku, siihen kun harvalla kykyä, ellei sitten ole jonkin sortin selvännäkijä. Ei voi ajatuksia tietää ennenkuin kysyy. Eikä voi kysyä ennenkuin jollain tapaa lähestyy. Tiedä mikä tuo käsite tuo "pakkolähestyminen", noita uustermejä kun nousee kuin sieniä sateella nykyään? Pakkohan sitä on jollain tapaa ensin lähestyä, saadakseen edes sen ensimmäisenkän tiedon! Vai onko joillain nykyään tapana kantaa lähestymiskieltokylttiä kaulassa, jolla asian esittää ennenkuin edes kysymään menisi? Ei tosin yllättäisi, sen verran hulluksi maailmanmeno mennyt!
Täysipäinen osaa tulkita toisten ihmisten ilmeistä ja eleistä, kannattaako mennä kyselemään vai ei.
AP haluaa "päästä" parisuhteeseen. Tässä on jo lähtökohtaisesti siis ongelma...
Joskus minulle soitti joku tyttö, joka kertoi että on pitkään jo ollut kiinnostunut minusta. Oli saanut joltain tutultani puhelinnumeroni. Yritin sitten mahdollisimman kiltisti kertoa että olen jo suhteessa, koska kuulosti todella vilpittömältä. Mutta silti jäi vähän creepy olo puhelun jälkeen... Siis juurikin siitä että minkälainen "suhde" tuosta olisi voinut muodostua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten vaan kyseinen mies halusi vain vastauksen kysymykseensä.
Toki mahdollista. Hänellä olisi kuitenkin ollut helpompia ja varmempiakin tapoja saada vastaus kuin tulla kysymään yksittäiseltä random naiselta, jonka tiedoista ei voi olla varma. Kysymys oli esitetty niin että mun olisi ollut mahdollista sen myötä luontevasti liittyä pidemmäksi aikaa hänen seuraansa.
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on. Älä lähesty kaupan kassaa, anna naisen tehdä töitä rauhassa. Älä lähesty lenkkipolulla, nainen haluaa vain harrastaa rauhassa liikuntaa. Älä lähesty baarissa, nainen on vaan pitämässä kavereidensa kanssa hauskaa. Sitten käsketään tinderissä paikallaan polkevia menemään ulos iskemään niitä naisia.
Miksi tuntemattomia naisia pitää mennä erikseen iskemään lenkkipolulle, kun voisi ensin tutusta ihmisiin -ja joo, kyllä, naiset ovat ihmisiä, uskomatonta mutta totta!- ihan normaalisti arjessa ja harrastuksissa tuttava/kaveripohjalta ilman mitään taka-ajatuksia, ja sitten jos jonkun kanssa klikkaa niin sen kyllä huomaa molemmat. Jos ei pysty normaaliin sosiaaliseen kanssakäymiseen niin Tinderikään ei pelasta, jos ei osaa nähdä ja myöntää omia puutteita ja tehdä niille jotain. Ammattiapua on tarjolla siihen jos on kasvatettu epäsosiaaliseksi tai on jokin vamma. En tiedä miksi minun autistina täytyy kertoa tämä jopa miehille joilla ei ole mitään autismiin verrattavaa.
Tässä tietoa nuorille miehille.
1. Olet komea, varakas ja tunnettu. Saat lähestyä ketä tahansa naista milloin tahansa ja millä laillisella keinolla tahansa ja joskus laittomallakin. Olet aina hauska ja ihana.
2. Olet tavallinen mies. Olet seksuaalinen häirikkö. Pysy kotona ja kaukana naisista. Jos masturboit, olet vieläkin säälittävämpi inseli.
Vierailija kirjoitti:
Tietäisitpä miltä tuntuu kun eronnut vuosia akaton mies lähestyy tutavana ja tervehtiessä haluaa halata.Halaus ei mielyttävä,yritää pitkään kun kädet kiinni takapuolessa ja ei ymmärrä minulla ei tunteita häntä kohtaan koskan olut ja ei tule.Äretömän ahdistavaa.Kuin oli ahdistavaakuin siloin mies 70v. Känissä lähesty ruvetaan salasuhteeseen mua nin panettaa. Eikä siinä mitän joku kerhotoiminta kun lähdin mies 55v. perääni juoksi ettei muut huomaa,muka asiaa.Koska päsen luoksesi kahville.Mitän vitettä en ole antanut esimerkki tapaus miehille että olisin kinostunut.Ei tarkoita oli nainen nuori tai vanha ja asuu yksin.Likku kenties ulkoilessa yksin: Olisi vapaata riista miehille lähiöt,tai kerrostalot.Kaikki ei joulista elämää ja elämän vaihetta.Seurusteleko vai ei?Ei kuulu kerostalon muille asukaille.Kun naiset tolaista kohtaa nin todella karvat nousee miehiä kohtaan.Laitaa sitten valitetavasti kaiki miehet saman katekoriaan.Kuten minä vimesen 2 vuoden aikana.
Oleko siä ulukomlainen ku et osa kirjotaa? Oli vaikea yrittää lukea tota tekstiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsit ja löydät naisen, joka on halukas parisuhteeseen juuri sinun ap kanssa + et ikinä ahdistele tai creepyile.
Niin, mutta se vaatii lähestymistä ja mahd. sosiaalista itsemurhaa, jos nainen kokee minut uhaksi.
Mikä on niin ylivoimaisen vaikeaa lähestyä naista ihan normaalilla "anteeksi, saanko häiritä" aloituksella ja sen jälkeen joko lähteä pois tai jatkaa juttua (normaaleilla keskustelunaiheilla) riippuen siitä mitä nainen vastaa.
Harvemmin kanssaihmisten kanssa tulee puolin tai toisin tuollaisia sanottavan. Arjen jutteluissa kun toisen sukupuolella ei ole merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Aloittajalle suosittelisin harrastusta, jossa joudut tekemisiin vastakkaisen sukupuolen kanssa.
Ruoanlaittokurssi, lavatanssit ja tanssikurssi jos et vielä osaa tanssia jne. Katso minkä harrastuksen parissa miehet ovat vähemmistönä ja lähde mukaan.
Minä taas en suosittele. En tässä vaiheessa. Sosiaalisesti kömpelö menisi sinnekin vain ahdistelemaan ja kähmimään, ja tulisi sitten tänne kysymään mikä niissä naisissa on vikana kun ei natsannut. Ap:n kaltaisilla miehillä on suurempi ongelma, joka täytyy hoitaa alta pois, yleensä ammattiauttajan kanssa. Ihminen on sosiaalinen eläin, ja jos siihen ei pysty millään, on kyse joko suurista virheistä kasvatuksessa tai aivojen poikkeamasta.
Valitettavasti tää on mennyt tällaiseksi ääliöiden takia. Lähes jokainen nainen kokee elämänsä aikana ahdistelua. Muakin on usein ahdisteltu. Ihan lapsesta aikuis ikään asti. Tää ei oo kaikkien miesten syytä, mutta just ääliöiden takia pitää olla varovainen. Hymyily ja normaali ystävällisyyskin innostaa noita ahdistelijoita niin moni ei sitäkään sitten enää uskalla tehdä.
Nimenomaan tämä.
Miksi tämä on miehille niin hirveän vaikea asia? Ei kaikki naisetkaan saa jokaista haluamaansa miestä kiinnostumaan itsestään. Erona se, että emme tule ruikuttamaan täällä miten mahdotonta on enää tavata miehiä, ja olen tuomittu olemaan aina yksin.
Miten saisi miehistä pois sen uhriutumisen ja tilalle jotain realismia ja itsekunnioitusta?