Meillä tulee pian 6v täyteen
Ilman seksiä.
Mies päätti kesällä 2017, että ei enää halua minua (sitäkin jo edelsi useamman vuoden "1-2x/vuodessa" tahti, olen niin epäonnistunut puolisona.
Olen jotenkin surullinen asiasta, en pysty kovin kauaa ajattelemaan asiaa tai ylipäätään tåät aihetta, epätodellinen olo.
40+v muumio.
Kommentit (13)
Jos olette edelleen yhdessä, se on ollut yhteinen päätöksenne elää ilman seksiä.
Sinä olet päättänyt hyväksyä ja pysyä yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Jos olette edelleen yhdessä, se on ollut yhteinen päätöksenne elää ilman seksiä.
Olet hyvin väärässä. Minulle ei annettu vaihtoehtoja, mies vain lopetti haluamasta edes silloin harvoin. Tietyn määrän jälkeen ihmisen psyyke ei enää kestä torjuntoja ja hän lopettaa yrittämästä, ymmärtää yskän, sen ettei toinen vain enää halua, koskaan.
Ja en eronnut, koska lapset, koti, elämäntilanne ylipäätään.
Ja nyt, kun lapset ei enää pieniä niin kynnys muuten hyvin suuri, ei minulla ole luottamusta, uskallusta, rohkeutta, ei edes voimia mihinkään muuhun, olen aivan loppu ja lyöty, enhän suoriudu muutenkaan kuin pakollisista asioista kuten päivätyöni, jotenkuten siitäkään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kts vastaukseni. Ja lisään listaan vielä sen, että en tunne ansaitsevani muutakaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kts vastaukseni. Ja lisään listaan vielä sen, että en tunne ansaitsevani muutakaan.
Ap
Pahin marttyyri sitten jeesuksen, huoh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet hyvin väärässä. Minulle ei annettu vaihtoehtoja, mies vain lopetti haluamasta edes silloin harvoin. Tietyn määrän jälkeen ihmisen psyyke ei enää kestä torjuntoja ja hän lopettaa yrittämästä, ymmärtää yskän, sen ettei toinen vain enää halua, koskaan.
Ja en eronnut, koska lapset, koti, elämäntilanne ylipäätään.
Ja nyt, kun lapset ei enää pieniä niin kynnys muuten hyvin suuri, ei minulla ole luottamusta, uskallusta, rohkeutta, ei edes voimia mihinkään muuhun, olen aivan loppu ja lyöty, enhän suoriudu muutenkaan kuin pakollisista asioista kuten päivätyöni, jotenkuten siitäkään.Ap
Seli seli
No niin, nyt käymään kerran pari maksullisissa, niitä saa naisetkin ostaa nykyään. Ottaa koskelttelua, kokovartalokokemuksen ja sen jälkeen alkaa omat "yhyy, en kelpaa kellekään , olen asainnut tämän paskan" jutut katomaan.
Ja mies voi jatkossa jatkaa seksitöntä elämäänsä ihan rauhassa.
Etkö yhtään mieti minkälaisen parisuhdemallin annat lapsillesi?! Tuo on itsekkäintä soopaa väittää, että talo ja lapset ovat syitä pysyä yhdessä. Nyt lapsesi oppivat aivan vääränlaisen parisuhdemallin ja tulevat omassa suhteessaan käyttäytymään samoin. Ihana perintö.
Vanhempani erosivat kun olin 4-vuotias. He eivät sopineet yhteen ja heidän elämänsä yhdessä ei ollut onnellista. Toinen vanhemmistani löysi jonkin ajan päästä erosta uuden puolison ja he olivat yhdessä melkein 20-vuotta. Toinen taas (lähivanhempi) vaihteli partnereita ja löysi vasta meidän lasten aikuistuttua vierelleen puolison. Tuon etävanhemman suhde pelasti näkemykseni parisuhteista. Oli mahtavaa nähdä, että toinen pystyi sitoutumaan ja olemaan onnellinen, vaikka suhde toisen vanhempani kanssa ei toiminut. Tästä syystä olen itse löytänyt hyvän parisuhteen, jossa olen onnellinen ja arvostan myös itseäni siinä suhteessa, etten tyydy vähempään.
Tämä ei ole mukavaa.Moro ja näkemiin ???
Miksi sitten olette yhä yhdessä?