Uskaltaako sohvaa ostaa käytettynä?
Kommentit (24)
Itse olen varmaan tuhansia kertoja piereskellyt omaani ja usein hieman hikisenäkin maannut siinä.
Jos siinä on lutikoita niin kannattaa pitää kunnon pakkasessa pari viikkoa ennen kuin vie sisälle.
Täit lähtee päästä täikammalla ja rasvalla.
Spermat lähtee mäntysuovalla.
Syyhypunkki on todella ikävä ja työllistävä vieras.
Jotkut istuu alasti sohvalla. Ruskeassa ja mustassa ei näy jarrutusjäljet. Kannattaa nuuhkia tarkasti koko sohva ensin läpi.
Höyrypesu kantsii kangassohbaan tehdä.
Jännäähän se on miettiä mitä kaikkia eritteitä siihen on kuivunut ja mitä kaikkea muuta kuin istumista siinä on tehty.
On olemassa tekstiilipesuri jonka voi vuokrata. Haloo, kertakäyttökulttuuri ei ole tätä päivää!
Juu ei. Joku siinä hikoillut, nussinut ja piereskellytkin. Ties mitä paskaa ja spermaa on imeytynyt täytteisiin asti.
Vierailija kirjoitti:
Juu ei. Joku siinä hikoillut, nussinut ja piereskellytkin. Ties mitä paskaa ja spermaa on imeytynyt täytteisiin asti.
Mulla rupes seisomaan.👴
Itse en vaikka irto-osat ja koko muun sohvan käyttäisi pesulassa pesussa niin silti sinne sisustaan pesun ulottumattomiin on voinnut jotain kotiutua. Pitäisi tyyliin olla viikkoja ulkona 30 asteen pakkasessa sekä yli 100 asteen lämpötilassa pitkän aikaa että kaikki öttiäiset kuolisi mutta siltikin olisin vainoharhainen voiko tätä käyttää.
Istun tälläkin hetkellä kierrätyskeskuksen laiskanlinnassa, tyylikin on kierrätetty eli kaunis uusvanha. Sohva on samaa sarjaa. Yhteensä 150€.
Ei ole lutikoita näkynyt.
Uskallatteko sitten käydä kylässä istuskelemassa toisten sohvilla, tai ajaa lainapyörällä?
Ei, siitä voi tulla raskaaksi ja saada herpeksen.
Vierailija kirjoitti:
Uskallatteko sitten käydä kylässä istuskelemassa toisten sohvilla, tai ajaa lainapyörällä?
Emme uskalla.
Voisin ostaa, jos näkisin sen kodin, missä sesohva on elänyt aikaisemmin. Tutkisin myösalustan mahd. luteiden jätöksistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emme uskalla.
Kun menen kylään, minulla on aina pefletit mukana.
En ostaisi perseen hajuisia käytettyjä sohvia.