Good luck guys -Suomi!
Onko joku muu jo katsonut tätä kyseistä sarjaa prime videolta? Nyt on kolme ensimmäistä jaksoa näkyvillä.
Mitä mieltä?
Mä oon jopa positiivisesti yllättynyt, että ihan ok katsottavaa. Ei kyllä kovin korkealla ollut odotukset.
Onhan tuo vähän tollanen halppis kopio selviytyjistä, mut esim. kuvaukset ja äänen laatu oli jopa yllättävän hyvä, samoin leikkaus.
Ihan mielenkiintoista nähdä miten liittoutuma alkavat muodostua, kun kilpaillaan pareittain. Pysyvätkö parit yhtenäisinä äänestyksissä jne.
Kilpailut on vähä tuollasta pilipali -selviytyjät kamaa mutta ihan mielenkiintoisia silti.
Olis mukava jutella sarjasta enemmänkin, jos muita katsojia löytyy.
Kommentit (6)
Ihan mielenkiintoisia oli kolme ekaa jaksoa, outoa että missään ei infota että millon on tulossa uusia jaksoja. Ja kuinka monta jaksoa yhteensä on tulossa.
Ompa yllättävää että h*mot&mimmit liittoutuu noita heteromiehiä vastaan, todella tylsää jos pudotukset menee niin kuin kuvittelevat. Eli seuraavaksi sininen tiimi, sit violetti.
Tuotannon taso oli positiivinen yllätys, mutta mihin ihmeeseen oli jäänyt osallistujien esittelyt? Minä tunnistin näistä puolet, lopuista en tiedä mitään enkä jaksa alkaa edes googlaamaan, kun ei edes sukunimiä näkynyt missään. Amatöörimoka, hyvillä esittelyillä olisi halvalla saanut lisää ruutuaikaa.
On tainnut tulla kiire saada jaksoja julki
Onko tässä seuraava turhien julkkisten sarja? Ei näy muualla kuin netissä? Selviytyjien luuserit ja sinne haluavat seuraavalla kaudella, ainakin lanseeraustilausuuden perusteella voi päätellä kuka sinne haluaa.
Outo nimi sarjalla, ei houkuttele ainakaan nimen perusteella katsomaan