Mies humalassa yksin alakerrassa :(
Itkettää miten humalassa se on, näyttää ja kuulostaa juopolta ja rähisee myös siihen malliin. Aloitti tinttaamisen aamulla ja nyt tukevassa humalassa. Toivottavasti sammuis pian, onneksi lapset touhuilee omiaan kavereidensa luona, jossa saavat olla myös yötä. Kiitos siitä heille!
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Parempi että on kotona tuossa kunnossa kun muuten voisi joutua onnettomuuteen tai putkaan.
Joskus kun mies juo noin paljon niin iloinen vaan olisin jos se joutuisi putkaan ja saisi olla rauhassa kotona.
Onko ryypiskellyt aina vai onko pahentunut? Minä en kyllä kattelis. Minkäikäiset lapset teillä on?
Ap ei onnistunut saamaan kunnon miestä, mutta kakaroita piti silti päästä pakkomielteisesti pykäämään. Niin makaa kuin petaa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on hyvä hetki ehdottaa seksiä.
Tämä!
Kun on pää selvinnyt kunnolla maanantaihin mennessä, niin ehdota hoitoon menemistä. Ei aamulla aloitettu koko päivän kestävä juominen ole enää normaalia.
Voi ei, olis kyllä ihan kamalaa jos oma mies alkoholisoituisi. En voi kuvitellakaan miten vaikea tilanne se olis :(
Voiko miehen lukita jonnekin jos alkaa sihisemään?
Tuu sä ap tänne ton puhumattoman raittiin norsun kyrvän kans pällistelee niin mä tuun ryyppää sun ukkoa kans.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisipa itselläkin. Tuli eilen otettua kunnolla. Pitäisikö hakea? Olisi kivaa sammua.
Soitatko mahdollisimman mautonta musiikkia samalla kuten Irwiniä?
Irwinin kappaleissa on yleensä helkutin hyvät sanat. Vexin toimesta tietysti.
Mitä kakkiaisia nämä täällä oikein on, jotka sulle vastailee? Ilkeitä ihmisiä. Ei kukaan mene tarkoituksella alkoholistin kanssa yhteen, siinä on oma prosessinsa takana ja siinä on ollut hyviä aikeita, toivoa ja rakkautta, kunnes asiat alkaa kääntyä ikäviin suuntiin. Kukaan ei tiedä sitä pistettä, milloin olisi pitänyt lähteä, sen näkee vasta jälkeenpäin.
Ja asiassa on aina monta puolta, kaikilla ei ole mahdollisuuksia tehdä irtiottoakaan ihan heti. Tiedän kokemuksesta, että siinä on monta seinää edessä, mitkä on ylitettävä.
Mielellään haluaisi antaa sille kuitenkin rakkaalle ihmiselle mahdollisuus.
Joskus tapahtuu ihme, jota ei olisi uskonut tapahtuvaksi.
Joskus on sitten vaan lähdettävä, mutta on ratkaistava, miten, minne, millä resursseilla jne.
Älkää ikinä kuvitelko sitä helpoksi.
Vierailija kirjoitti:
Ryyppyä suruun ja vitutukseen. Se auttaa.
Ryyppy murheeseen ja toinen hyvään mieleen. Tätä voi toistaa pitempäänkin.
Eipä ole juonut tuon jälkeen humalaan asti. En edes sanonut mitään koskaan asiasta eli tiesi varmaan itse että nyt meni yli.
Että ihminen voi muuttua ja parempaan suuntaan! Semmoinen päivitys.
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen imbesilli käyttää lauantain juopottelemiseen ja sunnuntain makaa krapulassa.
Jauhojengi!
Pienessä tissuttelussa raskaan työviikon jälkeen ei ole mitään pahaa. Kyllä se mieskin saa joskus olla onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Älä soita minulle.
Muista lääkkeet
Kuka viitsii katsella tuommoista juoppoa?