En tykkään lihavista yhtään, sanoi tindertyyppi
Olen 175 cm ja 74 kg ja hän sanoi puhelimessa; sähän oot läski noilla mitoilla, en tykkää. Poisti osuman samantien.
Tuntui kyllä törkeeltä, mutta hyvä kun näytti saman tien mikä on.
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten nuo samat totaali urpot ihmettelee miksi ovat sinkkuja.
Ehkä. Minä en ole kuitenkaan sinkku ja olen aivan samaa mieltä, että ylipaino ei ole koskaan ollut mitä olen naisesta hakenut. Aika harvalla on. Ylipainolle voi tehdä jokainen jotain, se kannattaa pitää mielessä. Se on myös epäterveellistä. Kysyisinkin nyt sinulta, että haluisitko kumppanin joka ei viehäty sinusta?
Vierailija kirjoitti:
Onhan toi aika lähellä ylipainoa ja kun ottaa vielä huomioon miten painolle yleensä parisuhteessa käy...
Naiset laihduttaa vasta kun sen voi tehdä eksän kiusaksi.
Harva tykkää lihavista. Ei se lihavasta tykkäävä mies ole mikään ihmisoikeus.
olisin tehnyt samoin.
ei todellakaan ole hyvä paino
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan toi aika lähellä ylipainoa ja kun ottaa vielä huomioon miten painolle yleensä parisuhteessa käy...
Olin jo unohtanut KOSTOKROPPA :D siinähän samalla vain myöntää olleensa läski ja saamaton tehdä mitään toisen miellyttämiseksi. :D olisi siis kannattanut laihduttaa aikaisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskat siinä mitään eksää ajatella. Laihtuminen tapahtuu itsestään kun voi keskittyä omaan itseen. Miehet kuvittelee, että kaikki, mitä naiset tekee, liittyy miehiin. Ei liity.
Olet ap silti uniikki, kyllä sinun olisi pitänyt kelvata.
Ihan saman kuuloista retoriikkaa, kuin kuulee naisilta. Minä mätsäsin kerran yhden ruman Tindernaisen kanssa, joka oli olevinaan ovela, kun kysyi minulta: "Siis olitkohan se sä, joka oli tänään treenaamassa salilla samaan aikaan mun kanssa?"
... Eli yritti testata, käynkö säännöllisesti salilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskat siinä mitään eksää ajatella. Laihtuminen tapahtuu itsestään kun voi keskittyä omaan itseen. Miehet kuvittelee, että kaikki, mitä naiset tekee, liittyy miehiin. Ei liity.
Olisi kannattanut silti laihduttaa aikaisemmin. Laihduttaminen on sitä että mässyttää vähemmän kuin kuluttaa.
Naisilla tämä on helppoa, on vain pieni ja siro. Miehillä tulee laihaläski laihdutuksesta. Pitäisi olla vielä lihastakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kannattanut silti laihduttaa aikaisemmin. Laihduttaminen on sitä että mässyttää vähemmän kuin kuluttaa.
Miksi? Ei kaikki erot ole huonoja, jotkut on itselle hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla tämä on helppoa, on vain pieni ja siro. Miehillä tulee laihaläski laihdutuksesta. Pitäisi olla vielä lihastakin.
Miten pitkästä ja rotevarakenteisesta naisesta tulee laihduttamalla pieni ja siro? Ei siinä kengännumero pienene nelikakkosesta kolmeseiskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten pitkästä ja rotevarakenteisesta naisesta tulee laihduttamalla pieni ja siro? Ei siinä kengännumero pienene nelikakkosesta kolmeseiskaan.
Ei tarvitsekaan. Rasvan poisto on se, mikä ratkaisee naisilla ja miehillä. Roteva on ihan fine, mutta jos se on rasvaa, niin se on rasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Läskit naiset nyt vaan on off ja tulehdus jiistin haju ei lähde edes painepesurilla.
Runkkaatko sä noille jutuille lihavien naisten hajusta? Kun normaalille ihmiselle ei ongelmaksi saakka muodostu muiden hajut, kun kukaan ei edelleenkään pakota ketään seurustelemaan nimenomaan lihavan naisen kanssa.
Sairas fetsi.
Mieltymyksensä on jokaisella ja turhaahan niiden suhteen on kinastella. Toisinaan yllättyy siitä kenen kanssa viihtyy ja silloin unohtuvat listat pitämisistä ja tykkäämisistä. Tietäen ylipainoni, en väkisin yrittäisi saada miestä, jolle sirous on tärkeä ominaisuus naisessa.
https://a-rou.indiedays.com/2017/04/02/milta-pituus-paino-nayttaa-eri-v…
Ap:n mitat lähellä Serena Williamsin mittoja, samoin tuon toisen crossfit-urheilijan mittoja. Kun täällä väitettiin, ettei naisella voi lihakset painaa niin paljon.. mutta varmaan joo miehen lihas painaa enemmän kuin naisen. Valitettavasti se on nykyään useimmiten miehellä jotain ihan muuta kuin lihasta, joka painaa.
olisin tehnyt samoin.
ei todellakaan ole hyvä pano
Läskit naiset nyt vaan on off ja tulehdus jiistin haju ei lähde edes painepesurilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on oikeasti sporttinen, niin lihaksista voi tulla painoa, vaikka olisi timmi. Itse olisin laittanut kuvan perään tuolle miehelle, jos ap:n kertoma on tosi.
Naisilla ei lihakset niin paljon paina. Luuletko että fitness naiset jotka treenaa kovaa painaa pituuteen nähden noin paljon edes offilla? Ei todellakaan!
Joo jotenkin maagisesti naisen lihas painaa vähemmän kuin miehen. Normaalisti offilla fitness-nainen painaa vähintään sen oman pituutensa kaksi jälkimmäistä lukemaa. Siis ihan vähintään ja useimmiten paljon enemmän. Ääliö.
Mies tykkää sirommasta, ei se ole ap:lta pois. Jatka omaa elämääsi äläkä turhaan valita.