Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pitäisi ajatella miehestä joka juo limsaa

Vierailija
21.01.2023 |

Kuulemma lääkäri käski vähentää kahvia, alkoholia hän ei ole koskaan juonutkaan. Onko lapsellista?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pitäisi? Miten niin pitäisi, ei kukaan pakota ajattelemaan mitään tiettyä asiaa tuosta. Ja ihan oikeastiko sä et osaa ajatella ihan itte??? Pitää kysyä vauva-palstalla neuvoa.

Vierailija
2/12 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pitäisi? Miten niin pitäisi, ei kukaan pakota ajattelemaan mitään tiettyä asiaa tuosta. Ja ihan oikeastiko sä et osaa ajatella ihan itte??? Pitää kysyä vauva-palstalla neuvoa.

On se vähän noloa aikuiselta mieheltä kun tapasimme baarissa. Minä tilasin viiniä ja drinkin, hän ison tuopin keltaista jaffaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on kyllä törppöjä.

Miksi ihmeessä tietyt asiat pitäisi lopettaa tietyn ikäisenä, vaikka niistä edelleen nauttisi?

Vierailija
4/12 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pitäisi ajatella naisesta joka sanoo virvoitusjuomia limsaksi kuin pikkulapsi?

Vierailija
5/12 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vähän noloa aikuiselta mieheltä kun tapasimme baarissa. Minä tilasin viiniä ja drinkin, hän ison tuopin keltaista jaffaa.[/quote]

Sitten on parempi, ettet enää tapaa miestä.

Pääsee hänkin mukavampaan seuraan.

Provohan tämäkin taas on, huonokin vielä.

Vierailija
6/12 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se vähän noloa aikuiselta mieheltä kun tapasimme baarissa. Minä tilasin viiniä ja drinkin, hän ison tuopin keltaista jaffaa.

Juoppo!

Vierailija
7/12 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nolompaa se on, kun nainen on tuollainen viinasieppo.

Vierailija
8/12 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Minä juon joka päivä cokista, ja voin juoda muitakin limsoja. En juo kahvia tai alkoholia, kummatkin ihan helvetin pahaa. Ja mitä se ihmisen sukupuoli liittyy siihen mitä syö ja juo? Onko ruoka ja juoma jotenkin jaoteltu miesten ja naisten ruuiksi ja juomiksi? Kyllä sä ap olet ihan kuutamolla.

N48

Vierailija
9/12 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli se oli sun mielestä noloa. Miksi sä sitten kyselet täälä mitä pitää ajatella, sähän ajattelit jo. Ei sun juttus nyt niin hyvä ollu mitä kuvittelit.

Vierailija
10/12 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pitäisi ajatella naisesta joka sanoo virvoitusjuomia limsaksi kuin pikkulapsi?

Tuskin on nainen. Se onsepoika joka tekee paskoja aloituksia, ja sille vastaan että vetäkö meiie kuuluu mitä tuntematon mis juo. Vastaile itsellesi

Vierailija
11/12 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se on yhtä sujuva sana kuin kulmahiomakone tai suomuurain

Vierailija
12/12 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläiset aloitukset ovat noloja. Mikä saa ihmisen kyselemään tuollaista. Oman päättelykyvyn puuteko?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi