Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko korealaisessa ihonhoitorutiinissa mitään ideaa?

Vierailija
21.01.2023 |

Saako hyviä tuloksia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään kokemusta?

Vierailija
2/6 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilemallahan se selviää.Jokaisen iho erinlainen ja paljon vaikutaa ihoon mitä syötkin? Kuin jos tupakoit ,käytät alkoholia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkalainen se on?

Vierailija
4/6 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän korealaiset ihonhoitotuotteet ovat paljon muita edellä, täytyy vain tuntea ihotyyppinsä ja edetä sen mukaan. Korealaisilla on esimerkiksi paljon sellaisia todella kosteuttavia tuotteita, jotka eivät silti tuki ihohuokosia ollenkaan. Ei sen tarvitse mikään monimutkainen rutiini olla - minulla ainakin on vain muutama tuote käytössä ja olen ollut niihin hyvin tyytyväinen.

Vierailija
5/6 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilemallahan se selviää.Jokaisen iho erinlainen ja paljon vaikutaa ihoon mitä syötkin? Kuin jos tupakoit ,käytät alkoholia?

Syön enimmäkseen noutoruokaa, kun en jaksa kokkailla. Tupakkaa menee 5-20 röökiä päivittäin, paitsi kipeänä en polta yhtään. Alkoholia juon vain viikonloppuisin enkä silloinkaan kovin paljoa, max. 12 siideriä yhteensä.

Ap

Vierailija
6/6 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän korealaiset ihonhoitotuotteet ovat paljon muita edellä, täytyy vain tuntea ihotyyppinsä ja edetä sen mukaan. Korealaisilla on esimerkiksi paljon sellaisia todella kosteuttavia tuotteita, jotka eivät silti tuki ihohuokosia ollenkaan. Ei sen tarvitse mikään monimutkainen rutiini olla - minulla ainakin on vain muutama tuote käytössä ja olen ollut niihin hyvin tyytyväinen.

Rutiiniin ei vaadita korealaisia tuotteita..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi