Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä muiden ihmisten seurassa sellainen olo, että olette tarkkailun alaisena?

Vierailija
21.01.2023 |

Minusta tuntuu aina siltä, että kaikki ihmiset vaan tarkkailee minua ja tekee johtopäätöksiä olemisestani. En tästä syystä kestä enää kenenkään seurassa olemista. Aina sanotaan, että ei kukaan mieti toisia ja kaikki on muka niin keskittyneitä itseensä, mutta minun mielestä asia ei ole niin. Miten te muut koette? Ja jos tuntuu, että teitä tarkkaillaan niin pystyttekö silti olemaan ihmisten seurassa normaalisti?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kai ihmiset toisiaan tarkkailee, varsinkin keskustelutilanteissa seurataan toisen ilmeitä ja eleitä ihan alitajuisestikin. Voi se tuntua hieman painostavaltakin.

Miksi se tuntuisi painostavalta? Ihan samoin jokainen pystyy tarkkailemaan muita ihmisiä ja ei kai kukaan normaali ihminen ala ajattelemaan mitään sen enempää muiden ajattelemisista? Ei minua ainakaan kiinnosta miettiä mitä muut miettivät, ei sellaiseen ole aikaa ja mielenkiintoa. Kannattaa siis keskittyä ihan muihin asioihin ja mukavaan elämiseen.

Miksi se ei tuntuisi painostavalta? Onko epänormaalia käytöstä miettiä miten muut ajattelevat? Kertooko anekdoottinen kokemuksesi sen, mihin kaikkien ihmisten kannattaisi keskittyä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi