Minkä ammatin edustajia et suostu tapailemaan?
Ikäsi ja sukupuolesi? Perustelujakin saa laittaa.
Kommentit (285)
Merimies, yksi kerta riitti. Kaikki ne mielleyhtymät, mitä kyseisestä ammattiryhmästä tulee mieleen, eivät valitettavasti ole mitään satua.
Vierailija kirjoitti:
Opettajat ja muut käsienheiluttajat ja korkeastikoulutetut.
Kaikista pahimpia ovat YouTubettajat ja toimisto"työntekijät", kun vain istuvat koneella. Oikeassa työssä tulee hiki. M27
Olen ope ja mulla on hiki joka päivä töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Insinöörejä. Tuskinpa tarvitsee perustella.
Perustele vaan, oon utelias!
T: useita miesinsinöörejä deittaillut inainöörinainen
Ennen insinöörit pariutui sairaanhoitajien kanssa. Nykyisin on yhä enemmissä määrin insinööripareja. Näin meilläkin. Samoin ajattelevan kanssa on helppo elää.
Multa hajoaisi pää maailmanparannushumanistin tai muusikon kanssa. Repisin hiukset päästäni.
No olipa yleistys. Ihmisissä on yleensä monia puolia. Insinööri voi myös olla humanisti tai muusikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettajia, varsinkin kun olen itsekin sellainen. Ja opettajathan on tunnetusti lähes pelkästään toistensa kanssa naimisissa. Kuvitelkaa sitä tylsyyttä, kaksi pölisevän kuivaa jäkälää yhdessä.
Työterveyslääkäreille opettajuus on diagnoosi sinänsä. Moni valituksen aihe vastaanotolla selittyy ammatilla.
Mikä valitus? En mene kuin pakotettuna lääkäriin, jos silloinkaan. Joten lääkärikäyntejä on elämän aikaan ollut tasan 2 tähän mennessä.
Ope 49
Fysioterapeuttimiestä en tapailisi, koska lähes kaikki fysioterapeuttimiehet pettävät. Olen nähnyt. Miksi? Koska he työskentelevät naisvaltaisilla työpaikoilla ja kollegoina usein kauniita nuoria naisia.
Toinen ammattiryhmä on sairaanhoitajamiehet.
Vierailija kirjoitti:
Olen humanisti mutta suonissani virtaa insinööriverta. Mikään ei ole kiihottavampaa kuin excel-insinööri. Mutta tämä ei vastaa kysymykseen. En tapailisi yksinkertaista, ammatista riippumatta.
Sellainen excel-insinööri voisi taulukoida ja pisteyttää kaikki ruumiinosat ja päälle vielä keittiö- ja makkaritaidot, mikäs sen kuumempaa. Tai sitten ei.
-toinen humanisti
Vierailija kirjoitti:
Opettajia, varsinkin kun olen itsekin sellainen. Ja opettajathan on tunnetusti lähes pelkästään toistensa kanssa naimisissa. Kuvitelkaa sitä tylsyyttä, kaksi pölisevän kuivaa jäkälää yhdessä.
Niinhän sä luulet.
Vierailija kirjoitti:
Ihmekään kun amisduunarit ovat katoamassa, kun ei heitä arvosteta edes parinhaussa.
Sanopas muuta.
Ensin valitetaan että ei ole työntekijöitä esim hoitajina tai päiväkodissa lastenhoitajana, mutta kuka mies olisi valmis tekemään noita töitä ja sen jälkeen olla selibaatissa.
Kiva saada ensin pientä palkkaa ja sen jälkeen vielä pakit "mitä teet työksesi"-kysymyksen jälkeen tinderissä.
Kaikki toimistoissa "työskentelevät" naiset.
Never again.
Vierailija kirjoitti:
Lainausmerkeissä.
Vierailija kirjoitti:
Fysioterapeuttimiestä en tapailisi, koska lähes kaikki fysioterapeuttimiehet pettävät. Olen nähnyt. Miksi? Koska he työskentelevät naisvaltaisilla työpaikoilla ja kollegoina usein kauniita nuoria naisia.
Kiitti varoituksesta. Vai voidaanko sanoa kaikki naisvaltaisilla aloilla olevat heteromiehet.
Vierailija kirjoitti:
Ritva löysi ketjun. :D N25
Ei väliä ammatilla. Joku salametsästäjä tai nat sipuolueen pj ei toki käy.
Psykiatria en ottaisi. En kestäisi sitä analysoinnin ja diskuteeraamisen määrä.
Sitäpaitsi erään teorian mukaan hulluus on tarttuvaa.
Myös kaikki mielisairaalassa työskentelevät rajautuvat pois.
Voisin kyllä ottaa maanvilelijän, porotilallisen, kaivuriyrittäjän, insinöörin, upseerin, KTM:n, juristin tai kauppiaan.
Naiset, jotka ovat töissä miesvaltaisilla työpaikoilla. Pettävät. Hakevat apua työpaikan miehistä. Pettävät. Vertailevat työpaikan miehiin. Pettävät.
Ei ikinä uudestaan. Kaupankassa olisi kaikista paras. Nuori ja hymyilee pyynnöstä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmistä, joka alleviivaa omaa akateemisuuttansa.
Samoin
T. Akateeminen
Vierailija kirjoitti:
Ei väliä ammatilla. Joku salametsästäjä tai nat sipuolueen pj ei toki käy.
Lisäys: N52
Vierailija kirjoitti:
Helpompi luetella ne, joita deittaisin, eli lääkärit ja diplomi-insinöörit. Muut eivät käy. Terveisin KTM
Olen kans kerran törmänny ihmiseen, joka oli miettiny valmiiksi minkä alan ammatinharjoittajan kans olis seuraavaks. Tää jäi oudoksuttaan ja hyvin mieleen. Meillä natsas sen kans ihan hyvin ensi näkemältä ja se oli musta kiinnostunu, mutta en sitte jatkanu juttua, ku kuulin tämän häneltä. Olis varmaan tullu jatkossa ongelmaks, en tiiä.
Mitään hoituria en ottaisi nurkkiin russuttamaan elämän rankkuudesta.