Minkä ammatin edustajia et suostu tapailemaan?
Ikäsi ja sukupuolesi? Perustelujakin saa laittaa.
Kommentit (285)
Vierailija kirjoitti:
Insinöörejä. Tuskinpa tarvitsee perustella.
Perustele vaan, oon utelias!
T: useita miesinsinöörejä deittaillut inainöörinainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta nuo on helpoimpia miehiä. Ne ajattelee loogisesti ja ymmärtää suoraa puhetta. Ei tarvitse vatvoa.
Inssien kanssa ei koskaan tarvitse kierrellä ja kaarrella. Jos haluat tai tarvitset jotain, niin sanot suoraan ja asiat edistyvät.
En tapailisi sellaista, joiden vanhemmilta puuttuu akateeminen loppututkinto. Pitää olla omaa tasoa.
Turkkistarhaaja, teurastaja, tuotanto sikojen, lehmien, broilereiden tai kanojentyöntekijää ja metsuri. Noi tuli nyt äkkisältään mieleen.
Hevosen hoitaja, Ratsastuksenohjaaja, Ratsastuksenopettaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen insinöörit pariutui sairaanhoitajien kanssa. Nykyisin on yhä enemmissä määrin insinööripareja. Näin meilläkin. Samoin ajattelevan kanssa on helppo elää.
Multa hajoaisi pää maailmanparannushumanistin tai muusikon kanssa. Repisin hiukset päästäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen insinöörit pariutui sairaanhoitajien kanssa. Nykyisin on yhä enemmissä määrin insinööripareja. Näin meilläkin. Samoin ajattelevan kanssa on helppo elää.
Multa hajoaisi pää maailmanparannushumanistin tai muusikon kanssa. Repisin hiukset päästäni.
Mitä jos on kaikkea noita?
Olen humanisti mutta suonissani virtaa insinööriverta. Mikään ei ole kiihottavampaa kuin excel-insinööri. Mutta tämä ei vastaa kysymykseen. En tapailisi yksinkertaista, ammatista riippumatta.
En katso amk-mirkkuja muualla kuin Hese-hotellissa, housut kintuissa, pyllistämässä minulle.
Siitä matalammin koulutetut rekisteröityvät lähinnä muurahaisiksi.
Vanhempien koulutustaso määrittää yhteiskuntaluokan, joten sen mukaan mennään.
Ammattiurheilijaa en jaksaisi. Se hikipyykin määrä jos itse pyykkää, asiaa voisi harkita.
Vierailija kirjoitti:
Vanhempien koulutustaso määrittää yhteiskuntaluokan, joten sen mukaan mennään.
Perintöä odotellessa 🤣
Turkistarhaaja, seksityöläinen, it-nörtti, matemaatikko.
Jaa-a. Minkään, mikä vaatii tekijältään omistautumista ja/tai kovaa arvomaailmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettajia, varsinkin kun olen itsekin sellainen. Ja opettajathan on tunnetusti lähes pelkästään toistensa kanssa naimisissa. Kuvitelkaa sitä tylsyyttä, kaksi pölisevän kuivaa jäkälää yhdessä.
Työterveyslääkäreille opettajuus on diagnoosi sinänsä. Moni valituksen aihe vastaanotolla selittyy ammatilla.
Kerrotko lisää, kiinnostaa.
Teurastaja. En pystyisi tapailla ihmistä, joka tappaa työkseen.
Työterveyslääkäreille opettajuus on diagnoosi sinänsä. Moni valituksen aihe vastaanotolla selittyy ammatilla.