Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suvi Teräsniska Seiska : "Puoliso pitää Suvia ja hänen jaksamistaan itsestäänselvyytenä "

Vierailija
21.01.2023 |

Suvi kokee yhä hankalampana työn ja perhe-elämän yhdistämisen, lähipiiriläinen vahvistaa.

No onhan se sitä. Lapset ja perhe on valtava työvuori jo itsessään- puhumattakaan keikkailevasta artistista.

Jos ei ole mahdollisuutta omistautua hetkeksi perheelle, niin luulisi että Suvilla ja Simolla olisi varaa palkata hoitoapua ja esimerkiksi siivooja, kotiapua?

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös heidän kaikki kolme lastaan ole vielä aika pieniä? Alle kouluikäisiä?

Vierailija
2/54 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on, kun miehet luulevat olevansa etuoikeutettuja sukupuolensa takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme pientä lasta on kenelle tahansa arkea valtavasti työllistävä juttu. Mutta tehdäkään nyt vielä neljäs ja viides niin eiköhän ne asiat sillä ratkea. Tiedän tuttavapiiristäkin näitä.

Monella puuttuu täysin järki kun näitä lapsia tehtaillaan. Onhan ne vauvat ihania, mutta kasvaessaan muuttuu kokoajan työläämmäksi.

Vierailija
4/54 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna Suvi ukon mennä. Ei muutu paremmaksi. Olet lahjakas, kaunis ja fiksu nainen. Älä unohda sitä! Saat uuden paremman elämän ja sinua arvostavan miehen.

Vierailija
5/54 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä syyttäisi miestä. Suvi on ilmeisesti melkoinen perfektionisti ja pirttihirmu.

Tuo kuvio on vaan nyt tällähetkellä liikaa. Molemmat vielä työskentelee Suvin firmassa, niin ihmekös tuo.

Minun mielestä Suvi myös on pitänyt itsestäänselvyytenä sitä, että pystyy hoitamaan kolme pientä lasta ja srtistinuran tuosta noin vaan. Helppohan siitä on sitten miestä syyttää?

Vierailija
6/54 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvi TAI miehensä jää nyt kotiin hoitamaan pieniä lapsiaan ja kotiin siivooja. Ruokakassit kotiovelle.

Vierailija
7/54 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää lisääntyä holtittomasti, jos rahkeet ei riitä? Tätä en ole koskaan tajunnut.

Parisuhteen pitää olla balanssissa lapsia varten. Käsittämätöntä, että jotkut hankkivat 'vielä yhden lapsen', jotta parisuhde muka paranisi.

Vierailija
8/54 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on klassinen kuvio lähes jokaisessa perheessä, kun lapsia syntyy. Äidinrooli on tosi työläs.

Ukko töihin nyt vaan ja Suvi keskittyis hetken pieniin lapsiinsa. Ura kyllä odottaa pari vuotta.

Ainiin, mutta eihän tätä saa ääneen sanoa. Koska nykyajan voimaantunut nainen ei todellakaan jää kotiin vaikka niitä lapsia on ihan itse haluttu tehdä.

Sitten tulee kriisi ja avioero, kun ei vaan vastuu maistu. Vanhemman vastuu.

Vierailija
9/54 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan moderni ja tasa-arvoinen nainen haluaa kaiken. Hän haluaa upean uran, omistautua perheelleen ja häikäisevän ulkonäön. Hän haluaa pystyä kaikkeen, koska jaikki on mahdollista. Näinhön meille kerrotaan. Tämä uuvuttaa.

Been there done that.

Vierailija
10/54 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on klassinen kuvio lähes jokaisessa perheessä, kun lapsia syntyy. Äidinrooli on tosi työläs.

Ukko töihin nyt vaan ja Suvi keskittyis hetken pieniin lapsiinsa. Ura kyllä odottaa pari vuotta.

Ainiin, mutta eihän tätä saa ääneen sanoa. Koska nykyajan voimaantunut nainen ei todellakaan jää kotiin vaikka niitä lapsia on ihan itse haluttu tehdä.

Ko perheessä se on Suvi joka tienaa. Mieshän on hänellä töissä. Jos Suvi jää kotiin, mies jää työttömäksi.

Vierailija
11/54 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, kertakaikkiaan

Vierailija
12/54 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvi on hyvin topakan oloinen nainen. Sellaisten miehet ryhtyvät joskus lusmuilemaan, kun olettavat että aikaansaapa nainen hoitaa kaiken. Toinen sitten hoitaa ja väsyy. Maksaa ja sinnittelee. Toinen liihottelee unelmissaan, käy kavereiden luona ja jotkut jopa seurustelee, kun aikaa on, kun toinen hoitaa kaikki kotityöt ja lapset oman työnsä päälle. Yksinhuoltajuus oli itse asiassa eron jälkeen helpotus, kun pääsi yhdestä huollettavasta eroon.

Puhun nyt siis vain omasta kokemuksestani.

Suvia on auttanut hänen isänsäkin. Olen nähnyt Suvin isän Suvin lapsenvahtina keikoilla.

Vierailija
13/54 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on joko perhe tai ura. Tosi harva pystyy yhdistämään nämä. Toki näitäkin superihmisiä on, harmi vaan että heitä on ihan älyttömän vähän.

Suvi: ei tarvii jaksaa. Nyt vaan on päätettävä, että mihin se energiansa haluaa laittaa.

Vierailija
14/54 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ko perheessä se on Suvi joka tienaa. Mieshän on hänellä töissä. Jos Suvi jää kotiin, mies jää työttömäksi.

Simo on ilmeisesti Suvin bändissä valomiehenä. Uskoisin, että löytää kyllä töitä myös muualta.

Vierailija
15/54 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suvi on hyvin topakan oloinen nainen. Sellaisten miehet ryhtyvät joskus lusmuilemaan, kun olettavat että aikaansaapa nainen hoitaa kaiken. Toinen sitten hoitaa ja väsyy. Maksaa ja sinnittelee. Toinen liihottelee unelmissaan, käy kavereiden luona ja jotkut jopa seurustelee, kun aikaa on, kun toinen hoitaa kaikki kotityöt ja lapset oman työnsä päälle. Yksinhuoltajuus oli itse asiassa eron jälkeen helpotus, kun pääsi yhdestä huollettavasta eroon.

Puhun nyt siis vain omasta kokemuksestani.

Suvia on auttanut hänen isänsäkin. Olen nähnyt Suvin isän Suvin lapsenvahtina keikoilla.

Miesvauvat ovat rasittavia. Koko ajan pitää olla heitä hoivaamassa. Pettävät usein.

Vierailija
16/54 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Muistuupa mieleen eräs tv-ohjelma, jossa artistit istuvat pöydän ympärillä.

Siellä eräs rouva itki, miten muilla on helpompaa, kun hänellä. Hänen elämänsä on ollut niin helppoa, ettei biiseihin saa aidosti tunnetta ja sen keksiminen on superraskasta. Kaikki läheisetkin elävät vielä.

Olen lukenut lukuisia lehtijuttuja, missä on kertonut, miten mies hoitaa ja tekee, kun komento on kohdallaan. Lapset tottelevat kuin pikkusotilaat. Mummot ja kaikki auttavat.

Elämä ei jatku aina yhtä leppoisasti. Menetyksistä saa ehkä lauluun tunnetta, mutta voi tulla mukana muutakin.

Läheiset voivat väsyä taakan alle ja kukaan ei ole muiden yläpuolella. Sieltä jalustalta voi joskus kopsahtaa lujaa. Sellaista elämä on.

Vierailija
17/54 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyajan moderni ja tasa-arvoinen nainen haluaa kaiken. Hän haluaa upean uran, omistautua perheelleen ja häikäisevän ulkonäön. Hän haluaa pystyä kaikkeen, koska jaikki on mahdollista. Näinhön meille kerrotaan. Tämä uuvuttaa.

Been there done that.

Suvi on muuttunut vain kauniimmaksi ja kauniimmaksi. Ukko on kuvien perusteella rupsahtanut oikein todella. Ehkä nuorempi poikaystävä sopisi?

Vierailija
18/54 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika mautonta itkeä väsymystä julkisuudessa kuukaudesta toiseen.

Aikuinen nainen, tee jotain asian eteen! En sääli yhtään.

Vierailija
19/54 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä syyttäisi miestä. Suvi on ilmeisesti melkoinen perfektionisti ja pirttihirmu.

Tuo kuvio on vaan nyt tällähetkellä liikaa. Molemmat vielä työskentelee Suvin firmassa, niin ihmekös tuo.

Minun mielestä Suvi myös on pitänyt itsestäänselvyytenä sitä, että pystyy hoitamaan kolme pientä lasta ja srtistinuran tuosta noin vaan. Helppohan siitä on sitten miestä syyttää?

Luulen myös, että tässä on ihan itse kaivettu oma kuoppa liialla suorittamisella. Lapsetkin seisovat rivissä kuin tinasotilaat.

"Perhe asuu Oulun keskustan tuntumassa suuressa, 380-neliöisessä omakotitalossa, jonka jokaisen kaapin, laatikon ja sopukan tarkka ja järjestelmällinen Teräsniska on laittanut järjestykseen. Maustepurkit ovat keittiössä aakkosjärjestyksessä siisteissä riveissä ja lasten leikkihuoneessa jokaiselle pikkuautolle on oma paikkansa."

Vierailija
20/54 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pysähdyksiin hetkeksi. Pari vuotta ja tilanne lasten kanssa voi olla jo täysin toinen. Elävät kaikista kuormittavinta aikaa, kun kaikki on tosiaan alle kouluikäisiä vielä.

Pian helpottaa! Nyt vaan järjestellä elämä niin että selviävät pari vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan