Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko suosituksia 38* ripsarista? Olen käyttänyt Sensaita

Vierailija
21.01.2023 |

Mutta jotain edullisempaa kaipailisin.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt myös etsiä, mutta ei mikään vedä vertoja. Olen Sensaita sitten aina ostanut. Just eilen itseasiassa tuli uusi tuubi. Ei mulla niitä niin montaa vuodessa mene että isoja säästöjä syntyisi.

Vierailija
2/17 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sensain 38 ripsari on myös minun pitkäaikainen suosikki, mutta välillä ostan halvempia ja olen todennut hyväksi Loreal paris air mega volume mascaran (vihreä tuubi).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dermosil on hyvä

Vierailija
4/17 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cliniquen vastaavat!

Vierailija
5/17 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maybelline Snapscara

Vierailija
6/17 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cliniquen vastaavat!

Suomesta kivijalkakaupoista ostettuna taitavat kyllä olla samaa hintatasoa elleivät kalliimpiakin kuin Sensai, netistä toki saa varmasti halvemmalla.

Vierailija
7/17 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin ripsari on laatukamaa. Naurakaa vaan. Tuttuni tietää b to b- kuvioistaan.

Vierailija
8/17 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaihdoin Sensain Dermosiliin. Olen tyytyväinen.

Vierailija
9/17 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kicksillä oli omansa joitain vuosia sitten, kun lopetettiin osatin monta ripsaria puoleen hintaan.

Onko markettimerkeillä 38c ripsareita?

Sensaita käytän, muutaman vuoden käytin cliniqueta mutta kyllä sensailla saa näyttävämmät ripset?

Vierailija
10/17 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Clinique merkin vastaavaan vaihdoin itsekin. On aina tarjouksessa pari kertaa vuodessa hulluilla päivillä.

On ihan vastaava kuin Sensain 38.

Vierailija
11/17 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tony Molyn, No Panda Eyes 13.90 e Emotionista. Tai Essenseen, Sensitive but Wow 4.90e Citymarketista. Molemmat loistavia.

Vierailija
12/17 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallista ripsiväriä ja sen päälle sipaisu vedenkestävää ripsiväriä. Pysyy taatusti, mutta silti on helposti pois pestävissä.

Vierailija
13/17 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Shiseidon .Mielestäni liian paksu ja tarttuu isoin klöntteinä ripsiin joten ostin Lancomen alennuksesta.Se on aina ollut suosikkini.

Vierailija
14/17 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallista ripsiväriä ja sen päälle sipaisu vedenkestävää ripsiväriä. Pysyy taatusti, mutta silti on helposti pois pestävissä.

Vedenkestävä ripsiväri tosiaan nimensämukaisesti kestää vettä, mutta yhdistelmä rasvoittuva iho ja raskaat luomet voi hyvinkin aiheuttaa vedenkestävän tuotteen tuhriintumista (vrt lämpimällä vedellä poistettavat).

Vierailija
15/17 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on rasvoittuvat luomet, silmäni vuotavat välillä ja käytän pelkästään 38-ripsareita. Olen kokeillut montaa.

TonyMoly, Maybelline Snapscara, Essence, Catrice, Victoria Beckham Beauty ja Tokyo Matsuge leviävät heti, kun silmät vuotavat vähänkin. Nämä kaikki on kyllä helppo poistaa. Näistä TonyMoly ja Victoria Beckham Beauty tekevät parhaimman näköiset ripset.

Cliniquen ja Sensain ripsivärit kestävät täydellisesti, mutta poistaminen on hankalampaa. Kovin näyttävää lopputulosta en näillä itse saa.

Erityismaininta Maybelline Sky High-ripsarille, joka ei irtoa sellaisina riekaleina, mutta se kuitenkin lähtee parhaiten lämpimällä vedellä. Tällä saa myös näyttävämmät ripset kuin millään noista edellämainituista. Yleensä käytän Sky Highta pari kerrosta ja sitten kerros Cliniqueta päälle. Tulee näyttävät ripset, kestää ja poistaminenkin sujuu. Ensin irrotan ripsivärin lämpimään veteen kostutetulla lapulla ja poistan loput misellivedellä.

Vierailija
16/17 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lancome  vedenkestävä on omani, urheilen

Vierailija
17/17 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä, suuntaan kaupoille!

AP