Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

sairaanhoitajat, teitä vedätetään!

Vierailija
16.11.2006 |

Itseä lähihoitajana monesti huvittaa työpaikoilla se, että sairaanhoitajat vääntävät niska limassa töitä uupuen sen koulutuksella ansaitun vastuunsa alle. Minä puolestani lähihoitajana nojailen pöytiin ja hörpiskelen kahviani ihan rauhassa vieressä - ei tarvitse mitään tehdä kun ei mitään osaakaan? Nauran partaani kun itse tiedän, että osaan takuulla tehdä paljon luultua enemmän ja silti pääsen niin tajuttoman helpolla joka päivä! Ja palkkaakin saan vain 350 euroavähemmän kuussa :)

Ai että se on helppoa käyttää muorit pöntöllä ja sitten unohtaa koko juttu. Sairaanhoitajahan se kuitenkin pitemmän päälle seuraa muorien ulostamisvälejä, laittaa laksatiivit tarvittaessa kehiin, miettii muorien ruokavaliota ja selittelee omaisille miksi muori on taas huonossa kunnossa ja kakka ei kulje :) Sairaanhoitajallahan on sellainen kokonaisvaltainen ja laaja näkemys ihmisen hoitamisesta!

Eli en todellakaan tee yhtään enempää töitä tai ota vastuuta lähihoitajana, kuin mitä on pakko! Paahtakoon sairaanhoitajat senkin edestä - ehkäpä saavat siitä jonkun gloorian hautakivelleen sitten kuollessaan...että " oli koulutusta ja oli vastuuta" .

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sh

Vierailija
2/6 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käys kattoo paikkoja sen tk-vuodeosaston ulkopuolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siinä miten ja itsellänikin amk-koulutus.

Vierailija
4/6 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monen mielestä 350e on aika iso palkkaero. Luulisi juuri sinun sen ymmärtävän.

Vierailija
5/6 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä tehdä ilmaista työtä? Työstä pitää maksaa palkkaa! Minäkään lähihoitajana en ala tehdä mitään turhan vastuullista juttua, kun ei siitä vastuun ottamisesta mulle maksetakaan!

Vierailija
6/6 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten tukehdu kahviis vaan...