Todella törkeän loukkaava tuo Kiinteistömaailman mainos. :(
Piti oikein mainokset bannata kun tuo loukkaa hirveästi minua kun me ei todellakaan voida lisääntyä kuin kanit. :´(
Kommentit (7)
Eikös toi mainos oo valtaosalle vauvapalstalaisia... Suurin osa palstailijoista saa kuitenkin lapsia, eikä heitäkään kaneiksi kannata julistaa.
Valitettavasti on niin, että ihmiset yleensä lisääntyvät, se on normaalia ja se näkyy myös medioissa.
Olisihan se nyt helvetin sairasta, jos mainoksissa ei saisi puhua lisääntymisestä, etteivät lapsettomat loukkaannu. Miten kestätte vaippamainokset tms?
On tosi kurjaa, ettette voi lapsia saada, mutta yrittäkää nyt olla kohtuullisia, helpottaa itseännekin.
Minä vaadin, että telkkarista poistetaan sarja Mullan Alla sekä kaikki isän- ja äitienpäivämainokset. Koska vanhempani ovat kuolleet, ne loukkaavat minua aivan valtavasti. Ystäväni voisi tehdä valituksen mainoksesta, jossa kehotettiin juoksujalkaa tulemaan tekemään ale-löytöjä. Hän istuu pyörätuolissa.
Lapsettomuus on iso ongelma, mutta te kuulostatte pikkutytöiltä! Koko maailman pitäisi sulkeutua muovipussiin, koska te ette saa lapsia. Ongelma varmatsi paisuukin yli äyräiden jos lähtee näin sitä käsittelemään. Lapsettomuus on vain yksi ongelma muiden joukossa. Useimmilla meillä on jokin suuri unelma saavuttamatta tai jokin suuri menetys tai puute elämässä.
koska mulla ei ole varaa ostaa niitä ja sit tulee paha mieli. Nyyh Nyyh. Sob Sob.
En siitä loukkaannu, vaikka lapseton olenkin, mutta minusta se on vain tosi mauton. Lähinnä tuo siinä, että verrataan kaneihin ja tehdään arvokkaasta asiasta ihan typerän oloinen.
Minua myös loukkaa tuo, koska ei se oo niin itsestään selvyys, että sitä vaan lisäännytään.