Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumppanin paidan silittäminen voi olla tapa pyytää anteeksi. Jos kumppani ei arvosta sitä, anteeksipyyntö ei mene perille.

kommentteja miten teillä
20.01.2023 |

"Kumppanin paidan silittäminen voi olla tapa pyytää anteeksi. Jos kumppani ei arvosta sitä, anteeksipyyntö ei mene perille. "Onko tää tyypillistä että anteeksi voi pyytää monella kummallisella tavalla itse oppinut vain tuon perusanteeksipyynnön.ps sorryjän on vain pahoittelua

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kieltänyt naisia, niin vaimoa, tytärtä kuin äitiäkin silittämästä mun paitojani, kun sitä ei naiset mielestäni osaa tehdä oikein. Joten aika heikosti toimisi tuollainen anteeksipyyntö mun suuntaan.

Vierailija
2/6 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on ohutta ihmissuhdeosaamista, ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se sovintoseksikin samanlainen tapa . Vaimo oli kovin vastenmielinen hoitamaan joitain yhteisiä ja sovittuja asioita . Aina en itse sitten millään yrittäjätyön kiireissä ehtinyt kaikkea ja kun ne taaskin jäi hoitamatta niin minun piti ne hoitaa jossain välissä vaikka ei olisi ehtinyt . Välillä paloi käämit ja hermostuin ja korotin ääntä tästä . Yleensä vaimo sitten siinä vain itki eikä keskustelut koskaan johtaneet mihinkään tulokseen ja piti vain itse rauhoittua . Kun tilanne rahoittui oli seksiä tarjolla spontaanisti vaimon puolelta . Tämä oli winwin tilanne ja yllättävää oli se että seksi oli kiihkeämpää vaimon puolelta kuin muutoin mutta helposti itsekin lähdin mukaan . Ymmärrän kyllä näitä valtias/ valtiatar alistus tms leikkejä kun se voi tuottaa nautintoa . Aina jäi kuitenkin paha mieli siitä että tilanne meni mun puolelta tuohon kovaääniseen keskusteluun ja valitukseen " et koskaan" vaikka mitään väkivaltaa tai edes uhkailua ei ollut . Opin vasta vuosien kuluttua ettei kaikki yhteinen sovittu vain tule onnistumaan . Nyt vaimo on oppinut pitämään puolensa ja sanoo vastaan mutta seksiin ei riitelyt enää johda .

Vierailija
4/6 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on ohutta ihmissuhdeosaamista, ap.

Perustele toki

Vierailija
5/6 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kommunikaatio suhteessa on tuolla tasolla, ennustan vaikeuksia.

Vierailija
6/6 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikästä....🤣🤣🤣