Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys pitkässä parisuhteessa oleville

Vierailija
20.01.2023 |

Muotoillaan sitten näin:

Jos et halua harrastaa seksiä kumppanisi kanssa vähintään kerran viikossa, niin miksi et?
Ja jos haluat, niin ei tarvitse vastata.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei näe riittävästi vaivaa minun nautintoni eteen. Seksi on yleensä ihan hyvää, mutta hekuma ja kliimaksi jää aina saamatta.

Vierailija
2/24 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei näe riittävästi vaivaa minun nautintoni eteen. Seksi on yleensä ihan hyvää, mutta hekuma ja kliimaksi jää aina saamatta.

Olet kertonut hänelle, että toivoisit hänen hoitelevan sut loppuun asti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä näin yksityisiä asioita kyselet. 

Vierailija
4/24 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä näin yksityisiä asioita kyselet. 

Saahan sitä kysellä, mutta miksi hitossa joku vastaisi?!

Vierailija
5/24 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu tyhmältä että jotain kiinnostaisi toisten seksi elämät. Minua ei kiinnosta pätkääkään. 

Minä en halua edes kuunnella jos joku alkaisi avautumaan. 

Vierailija
6/24 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu tyhmältä että jotain kiinnostaisi toisten seksi elämät. Minua ei kiinnosta pätkääkään. 

No, mua kiinnostaa ylipäätään erilaiset persoonat ja niiden toimintatavat ja parisuhteet. Taustalla halu ymmärtåä ja oppia tai jopa auttaa.

Jos sua ei kiinnosta, niin voit jatkaa matkaa. Mitä täällä anonyyminä kukaan menettää.

Vierailija
7/24 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että mies on jo niin tuttu etten saa itseäni oikein kiihottumaan hänen kanssaan.

Vetovoima vaatii vähän jännittävyyttä, kitkaa ja uutuudenviehätystä, ja sitä on tosi vaikea saada, vaikka vaihtaakin paikkaa, asentoa ja yrittää fantasioida mielessään.

Siksi.

Vierailija
8/24 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä on niin kiireistä. Teen 11-12-tuntisia päiviä hoitoalalla, jatkuvasti on liian vähän porukkaa töissä. Olen harkinnut lähtöä monesti mutta en voisi tehdä aivan tätä samaa hommaa muualla Suomessa. Mutta olen tosi väsynyt, illalla ei jaksa kuin nukahtaa ja jos ennen nukkumaanmenoa jotain aikaa jää se kuluu lasten harrastusmenoihin, läksyissä auttamiseen tai kotitöihin. Ei oikein ole sellaisia rauhallisia hetkiä jolloin olisi virtaa ja voisi olla miehen kanssa kahdestaan. Seksiä saamme aikaiseksi 1-2 kertaa kuussa.

Vierailija
9/24 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi, että mies on jo niin tuttu etten saa itseäni oikein kiihottumaan hänen kanssaan.

Vetovoima vaatii vähän jännittävyyttä, kitkaa ja uutuudenviehätystä, ja sitä on tosi vaikea saada, vaikka vaihtaakin paikkaa, asentoa ja yrittää fantasioida mielessään.

Siksi.

Tämä on ongelma kun sitä ei kerrota nuorelle miehelle suhteen alussa että näun tulee käymään. Pääsyy avioeroille.

Eikä siis naisten vika, mutta realiteetti jota nuoret miehet ei tiedä.

Vierailija
10/24 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, mua kiinnostaa ylipäätään erilaiset persoonat ja niiden toimintatavat ja parisuhteet. Taustalla halu ymmärtåä ja oppia tai jopa auttaa.

Jos sua ei kiinnosta, niin voit jatkaa matkaa. Mitä täällä anonyyminä kukaan menettää.

Joo mutta intiimi asiasi saisit opetella ihan itse tai kysyä lääkäriltäsi. 

Vierailija
11/24 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töissä on niin kiireistä. Teen 11-12-tuntisia päiviä hoitoalalla, jatkuvasti on liian vähän porukkaa töissä. Olen harkinnut lähtöä monesti mutta en voisi tehdä aivan tätä samaa hommaa muualla Suomessa. Mutta olen tosi väsynyt, illalla ei jaksa kuin nukahtaa ja jos ennen nukkumaanmenoa jotain aikaa jää se kuluu lasten harrastusmenoihin, läksyissä auttamiseen tai kotitöihin. Ei oikein ole sellaisia rauhallisia hetkiä jolloin olisi virtaa ja voisi olla miehen kanssa kahdestaan. Seksiä saamme aikaiseksi 1-2 kertaa kuussa.

Täytyykö juuri samaa tehdä? Itse hoitotyössä harkitsin siirtymistä vastaanottoon tai ajanvaraukseen, kun kroppa ei kestänyt. Tosin vaihdoin lopulta kokonaan pois sotesta.

Vierailija
12/24 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ei vain jaksa. Siis vähän sama, ettei vaan jaksa lähteä kävelylle, tai tehdään mitään muuta kuin löhötä sohvalla. 

Sitä seksiä on elämän aikana jo harrastettu niin paljon, ettei siinä ole mitään ihmeellistä. 

Vierailija
13/24 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde on jäänyt liikaa kaveritasolle.  Kemia on heikompaa kuin toivoisin. En ole saanut huippu hyvää kyytiä häneltä, joten en odota sellaista olevan tulossa. Hän voi valittaa, että ei itse saa minulta tarpeeksi, mutta totuus on, että hänessä itsessään ei ole paljoa vaikuttavuutta minuun. Hän ei ole riittävän kehollinen ja samalla hyvää tarkoittava ja huomioon ottava. Näitä ei pysty opettelemaan. Ominaisuuksien on kummuttava jostain syvempää, ehkä jo lapsuuden kokemuksista asti.

Ei hän pahuuttaan noin tee, vaan on sellainen kuin on. Minä olen sellainen kuin olen ja hän arvostelee ominaisuuksiani, koska on katkeroitunut. Hän ei lopulta pysty hallitsemaan minua tahtomallaan tavalla. Enkä tahdokaan, että minua hallitaan.

Muutoksen olisi alettava aina itsestä. Pidänkin itseni hyvässä fyysisessä kunnossa.  Olen tottunut parempaan laatuun, mutta tiedostan saamiseen liittyvät riskit ja ongelmat. Olen tyytyväinen, että joskus olen saanut, kun olen antanut, mutta aina en voi olla saamapuolella.

Vierailija
14/24 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut asiat kiinnostaa enemmän. Puolison kanssa on kyllä ihanaa viettää aikaa, seksi ei vain ole minulle prioriteetti. Kivaa sekin kyllä on, toisinaan.

Vierailija
15/24 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi.

Tämä on ongelma kun sitä ei kerrota nuorelle miehelle suhteen alussa että näun tulee käymään. Pääsyy avioeroille.

Sama. Erosin hyvästä naisesta tämän takia, vain huomatakseni että sääntö enemmän kuin poikkeus. Sen jälkeen ymmärsin että olisi kannattanut tehdä lapset hänen kanssaan ennem kun lähdin tähän lyhytsuhde kuvioon.

Lapsia ei ole, mutta seksiä on, kun vaihtaa 2v välein naista.

M42

Vierailija
16/24 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei hoida itseään yhtään eikä viehätä minua enää, ei ole vuosiin. Yhteinen omaisuus pitää yhdessä.

Vierailija
17/24 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu sulle.

Vierailija
18/24 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 vuoden suhde takana. Seksiä on noin 0-3 kertaa viikossa. Kumpikin kyllä tehdään aloitetta ja on puhuttu mistä tykätään jne. Mutta välillä, tai no aika usein, mies tekee olettamuksen, että minulle riittää sama kuin hänelle. Eli hän innostuu ja kiihottu jo siitä, että puhutaan vaikka, että illalla on seksiä. Itse kaipaan enemmän. Ei siitä sitten tule mitään, kun yrität väsyneenä saada itsesästi innostusta, kun toinen ei 2 minuuttia kauempaa viitsi esileikkiä.

Vierailija
19/24 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi.

Miten niin tämä pitäisi kertoa vain nuorille miehille? Eiköhän tämä asia kosketa ihan kumpaakin sukupuolta, eikä kumpikaan nuorista henkilöstä osaa suhteen alkuhuumassa ajatella, että muuttuu se paras gourmet-herkkukin arkiruuaksi usein syötynä.

Vierailija
20/24 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi.

Miten niin tämä pitäisi kertoa vain nuorille miehille? Eiköhän tämä asia kosketa ihan kumpaakin sukupuolta, eikä kumpikaan nuorista henkilöstä osaa suhteen alkuhuumassa ajatella, että muuttuu se paras gourmet-herkkukin arkiruuaksi usein syötynä.

En tarkoittanut että sen naisen tehtävä olisi kertoa tästä miehelleen, vaan että tämä voisi olla osa seksuaalikasvatusta.

Kyllä miehiä pääasiassa kiinnostaa seksi läpi vuosien samankin naisen kanssa.

Olisi hyvä tietää, jotta se vihreä nurmi aidan toisella puolella ei olisi niin houkutteleva.

Eli jos tietäisi että tämä on naisem biologiaa ja se ei vaihtamalla parane, kuin ensihuuman ajaksi.