Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko parisuhteesi aikana suudellut muita?

Vierailija
25.08.2008 |

Tulisiko teillä asiasta ero? En nyt laske "eurooppalaisia" poskisuudelmia tähän.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin joskus saattaisi mieli tehdä, kun oma mies todella surkea suutelija, valitettavasti. Ei me kyllä juuri koskaan (onneksi) suudellakaan...

Vierailija
2/7 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suudelleita miehiä on ollut 3, joista vain yhdellä on ollut minulle merkitystä. Yksi oli vastapuolen muisku yllättäen ja yksi taas "Me ei olla "Marin" kanssa suudeltu ikinä. Suudellaanko?" Eli bileissä, kevyessä tuubassa harmiton pusu. Mutta tuota yhtä miestä, useita suudelmia joskus kaipailen.. =0/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä tyylisen pusun olen antanut eräälle ystävällemme.

Yhteiseloa on ollut vuodesta 2001...

Vierailija
4/7 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran miehen veljen kanssa pussata moiskautettiin toisiamme huulille, kun jotenkin oltiin humalaspäissämme kauhean iloisia jostain. Mies seisoi itse vieressä ja mistään suudelmasta ei tosiaan ollut kyse. Joten en kai?

Vierailija
5/7 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin joskus saattaisi mieli tehdä, kun oma mies todella surkea suutelija, valitettavasti. Ei me kyllä juuri koskaan (onneksi) suudellakaan...

Mullakin eka poikakaveri oli parempi ku nykyinen. En surkeaksi sanois, mutta en hyväksikään.

Ja kyllä, olen suudellut parisuuhteessa ollessani. Kerran. Toista kertaa en halua sen tapahtuvan. Olen sopinut niin itseni kans. Kova morkkis tuli, harkitsin eroa. En kertonut miehelle. Nyt yhdessä jo 15v. Silloin aikanaan kriisiä pukkasi, kolmenkympin kriisiä. Nyt on päällä hyvää vauhtia seuraava kriisi, neljänkympin kriisi (ikää 41v), mtuta tämä näyttää kohdistuvan vain omaan itseen ja omanitsen kehittämiseen :D Onneksi.

Vierailija
6/7 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan oltu yhdessä vuodesta 2000.

Vierailija
7/7 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jösses taas teidän mustavalkoista maailmaa...

Juu, olen suudellut kiihkeästi muita miehiä ja naisia. Ei ole tullut eroa*reps ja kops*