Pelkkä kaurapuuro on pahaa
Itse laitan puuroon 2/3 speltti- ja neljän viljan hiutaleita ja 1/3 kaurahiutaleita. Tällainen puuro on paremman makuinen kuin pelkkä kaurapuuro.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä syön kaurapuuron aina ruisleivän kanssa, jonka päällä on rasvalevitettä kananmunaa, juustoa ja kalkkunaa. Juomaksi tuorepuristettua appelsiinimehua hedelmälihalla.
Rasvalevite 🤮🤮
Onko anorektikolla taas paha päivä.🤔
Vierailija kirjoitti:
Mä syön kaurapuuron aina ruisleivän kanssa, jonka päällä on rasvalevitettä kananmunaa, juustoa ja kalkkunaa. Juomaksi tuorepuristettua appelsiinimehua hedelmälihalla.
Viljaa aika paljon, mutta muuten näyttää ihan hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaurapuuron pitäisi olla terveellistä ja vatsalle hyväksi, mutta mulla kyllä tulee jotenkin huon olo, kun syön kaurapuuroa. Tykkäisin kyllä voisilmän tai mehukeiton kanssa esimerkiksi. Syön siis useimmiten kauraleipäpalasen aamiaiseksi.
Nostaa verensokerit nopeasti ylös ja romauttaa ne pikavauhtia alas. Mulla tekee noin aina, vaikka olen annostellut pikainsuliinin juuri oikealle määrälle. Saman systeemin teki terveenä ollessakin. Siksi suosin mieluummin tuorepuuroa, pitää sokerit tasaisempina.
T DM1
Mulla nosti ennen kaurapuuro verensokeri ylös, mutta aloin käydä kuntosalilla ja sain lisää lihasmassaa. Se auttoi verensokerin nousuun.
Teen kaurapuuron siten, että laitan vähän enemmän vettä kattilaan (3 dl ). Kylmään veteen 1 dl Alku-hiutaleita ja induktio puoliteholle. Kun alkaa poreilemaan, teho pienelle ja saa kypsyä parikymmentä minuuttia. Tulee pehmeää ja samettista. Riittävästi suolaa ja kun puuro on lautasella, sotken sekaan aprikoosihilloa. Kylkeen keitetty kananmuna.
Joka päivä en puuroa syö, mutta välillä se maistuu.
Neutraalin makuinen,hintakin laskenut Ukrainan sotaa/energiakriisiä edeltävään tasoon.
Harva sitä pelkkää syö. Itse noudatan Mietaan Jussin ohjetta. Oikiata kaurapuuroa voisilimällä. Sairaalassakin saa aamupuuroon voinapin.
En sitä sen maun vuoksi syökään vaan terveysvaikutusten takia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaurapuuron pitäisi olla terveellistä ja vatsalle hyväksi, mutta mulla kyllä tulee jotenkin huon olo, kun syön kaurapuuroa. Tykkäisin kyllä voisilmän tai mehukeiton kanssa esimerkiksi. Syön siis useimmiten kauraleipäpalasen aamiaiseksi.
Nostaa verensokerit nopeasti ylös ja romauttaa ne pikavauhtia alas. Mulla tekee noin aina, vaikka olen annostellut pikainsuliinin juuri oikealle määrälle. Saman systeemin teki terveenä ollessakin. Siksi suosin mieluummin tuorepuuroa, pitää sokerit tasaisempina.
T DM1
Mulla nosti ennen kaurapuuro verensokeri ylös, mutta aloin käydä kuntosalilla ja sain lisää lihasmassaa. Se auttoi verensokerin nousuun.
Joopa joo. Jos se verensokeri nousi ylös niin miksi piti saada nousuun?
Vierailija kirjoitti:
Olin kaverin luona lapsenvahtina yön yli ja kaveri tarjosi aamupalaksi kaurapuuroa ILMAN SUOLAA. Tykkään puurosta, mutta se oli kyllä vaikea saada alas.
Olisit pyytänyt suolaa.
Voi herranjestas, pane nyt äkkiä raejuustoa siihen.
Tykkään enemmän ruishiutalepuurosta kuin kaurapuurosta. Myös vatsani tykkää siitä. Laitan siihen aina desin mustikoita, desin mansikoita, banaania muussattuna sekä päälle saksanpähkinöitä.
Pelkän voisilmän kanssa ruishiutalepuuro olisi myös tosi hyvää, mutta en halua ottaa tavaksi voin syömistä.
Kaurapuuro on tosi hyvää kun sen tekee täysmaitoon, mutta en sitäkään halua käyttää kuin harvakseltaan.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Kaurapuuroni keitän vedessä, lisään maitoa pari desiä. Valmiiseen puuroon laitan voita ja sokeria tai hilloa. Hyvää on.
Puuroa edeltää usein keitetty kananmuna.
Nämä huuhdon alas runsaalla maidolla ja appelsiini mehulla. Jos jäi yöunet vähiin, lisään aamupalaan kaakaokahvin, maidolla tottakai.
Vierailija kirjoitti:
Teen kaurapuuron siten, että laitan vähän enemmän vettä kattilaan (3 dl ). Kylmään veteen 1 dl Alku-hiutaleita ja induktio puoliteholle. Kun alkaa poreilemaan, teho pienelle ja saa kypsyä parikymmentä minuuttia. Tulee pehmeää ja samettista. Riittävästi suolaa ja kun puuro on lautasella, sotken sekaan aprikoosihilloa. Kylkeen keitetty kananmuna.
Joka päivä en puuroa syö, mutta välillä se maistuu.
Kuinka kertoa omistavansa induktiolieden, vaikka sitä ei edes kysytty.
Suosittelen hanhenmaksapalleroita aamiaiseksi
Varo kovaa rasvaa, tieto isku 1980 luvulta. Syökää kuitenkin siemenöljyjä niin tuloksen näette katukuvasta ja kohonneista terveysmenoista.
Rasvalevite 🤮🤮