Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joudun harrastusryhmän takia asentamaan puhelimeeni Whatsapin, näkeekö muut sen?

Vierailija
19.01.2023 |

Eli näkeekö puhelimen osoitekirjan henkilöt että minulla on tuo palvelu?
En halua että minulle alkaa tulla kutsuja muihin ryhmiin kuin tämä harrasteporukan ryhmä. Enkä halua alkaa kommunikoimaan kenenkään kanssa tämän ryhmän ulkopuolella.
Ja en löytänyt netistä tähän kunnon ohjeistusta.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin noin epäsosiaaliselle ihmiselle yhtäkkiä mitään kutsuja tulee mihinkään ryhmiin ja jos joku sut johonkin liittää, voi siitä poistua. Ja Whatsupissa on esto toiminto.

Vierailija
22/25 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näe jos asennat sen esmes. peiton alla yksin !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä liity muihin ryhmiin ja jos sinut lisätään, poistu. Älä vastaa wa viesteihin, jos joku lähettää. Pitääkö asioista tehdä niin vaikeita?

Vierailija
24/25 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin noin epäsosiaaliselle ihmiselle yhtäkkiä mitään kutsuja tulee mihinkään ryhmiin ja jos joku sut johonkin liittää, voi siitä poistua. Ja Whatsupissa on esto toiminto.

Ihan varmasti tulisi. Minua on ihan livenä kutsuttu jo moneen wa-ryhmään ja olen aina voinut kuitata että minulla ei ole wa:ta. Jos tästä menee tieto, niin en voi enää tuohon vedota.

Ap

Vierailija
25/25 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä liity muihin ryhmiin ja jos sinut lisätään, poistu. Älä vastaa wa viesteihin, jos joku lähettää. Pitääkö asioista tehdä niin vaikeita?

Asiastahan tekee vaikean, jos sovellus on niin onneton, että siellä ei voi näkymistä estää.

Ap