Joudun harrastusryhmän takia asentamaan puhelimeeni Whatsapin, näkeekö muut sen?
Eli näkeekö puhelimen osoitekirjan henkilöt että minulla on tuo palvelu?
En halua että minulle alkaa tulla kutsuja muihin ryhmiin kuin tämä harrasteporukan ryhmä. Enkä halua alkaa kommunikoimaan kenenkään kanssa tämän ryhmän ulkopuolella.
Ja en löytänyt netistä tähän kunnon ohjeistusta.
Kommentit (25)
Ei näe jos asennat sen esmes. peiton alla yksin !
Älä liity muihin ryhmiin ja jos sinut lisätään, poistu. Älä vastaa wa viesteihin, jos joku lähettää. Pitääkö asioista tehdä niin vaikeita?
Vierailija kirjoitti:
Tuskin noin epäsosiaaliselle ihmiselle yhtäkkiä mitään kutsuja tulee mihinkään ryhmiin ja jos joku sut johonkin liittää, voi siitä poistua. Ja Whatsupissa on esto toiminto.
Ihan varmasti tulisi. Minua on ihan livenä kutsuttu jo moneen wa-ryhmään ja olen aina voinut kuitata että minulla ei ole wa:ta. Jos tästä menee tieto, niin en voi enää tuohon vedota.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Älä liity muihin ryhmiin ja jos sinut lisätään, poistu. Älä vastaa wa viesteihin, jos joku lähettää. Pitääkö asioista tehdä niin vaikeita?
Asiastahan tekee vaikean, jos sovellus on niin onneton, että siellä ei voi näkymistä estää.
Ap
Tuskin noin epäsosiaaliselle ihmiselle yhtäkkiä mitään kutsuja tulee mihinkään ryhmiin ja jos joku sut johonkin liittää, voi siitä poistua. Ja Whatsupissa on esto toiminto.