Kysäisen nyt täältä odotus-puolelta..
Tein Acon10:llä testin ja haalea punainen viiva tuli, mutta sitten Apteekista ostetulla Predictorilla taas nega.. että mahdanko nyt olla raskaana ja hedelmöittyminen vaan on tapahtunut oletettua myöhemmin? Vai voisiko olla tuo Acon liian herkkä ja näyttää plussaa, vaikka en olisikaan raskaana?
Hitsi.. harmittaa kun olen tällainen hätäilijä! Miksi en voisi odottaa ihan rauhassa paria päivää?! No se vaan ei minulta onnistu, en meinaa housuissani pysyä, kun niin paljon jännittää! :)
Kommentoikaa omia Acon10- testauksianne ja muutenkin! Kiitos etukäteen, jos joku jaksaa vastata! :)
Niin, ja kp 29/? (en osaa sanoa, kun vasta ensimmäinen kierto imetyksen lopettamisesta..)
Kommentit (15)
ja mieleeni tuli, että jos tuo sunnuntain plussa oli tosi tosi haalea, niin se päiväpissi-testi saattoi siksi näyttää negaa, kun ei vielä ollut tarpeeksi hormonia. Ja tuo Clearblue on kait vähemmän herkempi testi, eli ei ihme vaikka se näyttikin negaa.. Sain tuolta Vauvakuume-puolelta eilen vastauksen, kun kysyin Predictorin herkkyyttä ja se oli 50 (mikälie yksikkö).. Eli vaatii huimasti enemmän tuota hormonia, kuin esim. Acon 10 (jossa siis sama yksikkö 10)!! :)
mun pitäs nyt varmaan mennä takas nukkumaan! Niin, nyt sitten vasta luin, että olitkin eilen aamulla tehnyt sen aamupissi-negan.. huh, kylläpäs nyt on ratasto jumissa! :/
Ehkä on parempi, etten minä enää kommentoi tuota sun tilannetta.. :)
Mutta tule ihmeessä kertomaan, että miten asia etenee!
kun luin tuon ketjun läpi!! Vaikutan ihan pöllöltä, kun kyselen tyhmiä ja kommentoin vielä tyhmempiä!!! Huh.. :D
(nimim. vaihtunu...)
No se eka acon testi antoi heti selvän plussan, piirtyi heti siihen...Liekkö sitten antanut väärän plussa vai onko mennyt kesken...? Mutta kun vuoto ei oo alkanu...Tiiä nyt sitten. Enkä oo testaillu nytten enää =)
hyvä hyvä hyvä...
Onnittelut ja tervetuloa odottajien pariin, testihirmu!
Magnus: Jos nyt ei tärpännyt, niin peukkuja seuraavalle kierrolle :).
Mulla tuli heikko viiva jollakin erikoisherkällä testillä kahtena päivänä peräkkäin. Jälkimmäinen viiva oli vielä ensimmäistä himmeämpi. SItten pari päivää myöhemmin tuli kk-vuoto, kipeä sellainen eli ilmeisesti varhainen keskenmeno. En tiedä liittyikö se haaleaan viivaan kuitenkaan. Siitä parin kuukauden päästä tein jälleen herkällä testillä heti kun mahdollista testin, ja viiva oli vahva, kuten tämä raskauskin. Viivaa ei voi näkyä jollei ole raskaushormoneja, mutta jos on monena päivänä haaleaa, voi olla raskaushormonien jämistä kysymys. Mutta en ole
tässä mikään asiantuntija. Toivottavasti viiva vahvistuu sulla lähipäivinä!
Tiedän tunteen :).
Mulla ei aivan samanlaista kokemusta, mutta mun tietääkseni ei testiin pitäisi ilmaantua minkäänlaista (edes haaleaa) viivaa, jos elimistösi ei tuota raskaushormoonia.
Minä kanssa (hätähousuna) testasin HETI kun kuukutiset ollut myöhässä päivän ja haaleaa viivaa näytti. Sitten taas seuraavana päivänä ja jne. Kolmas vai neljäs testi oli jo tumma, joten suostuin uskomaan että olen raskaana :)
Koitappa jaksaa odottaa pari päivää, ja kokeile uudelleen. Ja onhan se niin että toiset testit toisia herkempiä.
Peukkuja sinulle :)
että olen tehnyt 5 Aconia ja 2 Predictoria.. 3 päivän aikana! En vaan kehdannut mainita tuossa aikaisemmin.. :)
Samoissa tunnelmissa mennään...
Sunnuntain tein selvän plussatestin aconilla aamupissasta, tiistaina negan clear bluella ja tänään negan aconilla päiväpissasta...???!!!
Mitähän tässä nyt sitten ajattelis...
-vaakku-
Kyllä me äitylit ollaan hassuja. Takaraivossa tieto, että pitäis odottaa, mutta kun ei malttia löydy. Olo kun pikku tytöllä karkkipäivänä :).
Jatkappa testien tekoa ylihuomenna ja (vaikka huomena pari välitestiä) ja tuu kertomaan miten on edennyt :)
äsken pohdin, että lähtisinkö kolmen pojan kanssa iltakävelylle apteekkiin.. :) ostamaan aamuksi testin, kun kuitenkin herään jo neljältä ja koska nyt ne testit on loppu! No onneksi mies sai vähän taltutettua ajatustani (on töissä) ja sovimme, että menen aamulla neuvolaan testaamaan. Viimeksi vaan kävi nolo juttu (tai hupsu pikemminkin), kun kuultuani plussa-uutisen (vaikka jo olin sen monet kerrat kotona saanutkin), aloin niin vuolaasti itkeä, että neuvolan täti kysyi hädissään, että onko vauva toivottu.. En saanut muuta suustani, kuin että " nyt tarvii mennä kotiin kertomaan" ! :D
HUH! Että minua hävetti jälkeenpäin ja miestä se tietenkin nauratti..
mä kans menin sen viimeisen testin jälkeen sanomaan miehelle, että mä olen raskaana. Mies vaan tokasi, et nii-i ja tietty otin nokkiini kun sain niin laimean vastauksen. Mies vaan sanoi, että kun on jo kohta viikon kattellu mun sättäämistä testien kanssa ja kymmenisen positiivista raskaustestiä nähny, niin ei jaksa enää vauhkottaa...:)
ja kyllä mieskin viivat on nähnyt.. tai ainakin sanonut näkevänsä! Ensimmäisellä kerralla sanoi kontrolliviivasta, että " kai tuon nyt näkee, ilman, että tarvitsee tikkua purkaa tai laittaa valoa vasten!" On se varmasti hieman haastavaa olla siinä tukena ja ymmärtäväisenä ja tutkia kiinnostuneena mitä haaleimpia viivoja ja näkymättömiä palloja, aamuin illoin..! :D
No toivottavasti tämä tilanne aamulla ratkeaa, ja olisi vauva kyydissä!
Niin...tein aamulla aconilla testin ja negaa näytti. Kummastuttaa vaan se asia, että sunnuntain tuli selvä plussa ja vuoto ei ole alkanut.
-vaakku-
kun joudut elämään epätiedossa. Tuliko silloin sunnuntaina selvä plussa vaiko haamu? Tuliko sen 3(-10)min sisällä?
Minä kävin eilen siellä neuvolassa ja oma raskauteni varmistui! :) Mutten nyt viitsi enempää hehkuttaa, kun sinulla on varmasti paha mieli muutenkin.. :(
Kerrotko miten asiasi etenee? Toivotaan, että sinullekin pian plussia satelee!! :D