Onko kukaan käyttänyt melatoniinia nukahtamiseen?
Kommentit (24)
Käytän sukupuolielintäni nukahtamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin niin hirveitä ja väkivaltaisia painajaisia melatoniinin kanssa, joten ei auttanut nukkumiseen muuten kuin heikentävästi.
Kiinnostavaa. Kokeilen juuri ekaa pakkausta melatoniinia, kun ei yhtään nukuta iltaisin ja nukuttaa älyttömästi aamuisin. Vaikka kuinka lyhyet yöunet ja tilanne pitkään jatkuneena, niin ei silti nukuta illalla.
Olen nyt ottanut pillerin paketin ohjeen mukaan tuntia ennen nukkumaanmenoa, eikä nukahtaminen käy yhtään helpommin. Mutta olen ruvennut näkemään unia. En nimittäin vuosiin muista nähneeni yhtään unta - varmasti siis näen, mutta en muista. Nyt muistan herätessäni nähneeni pitkiä eläviä unia, tosin ne yhä katoavat saman tien, mutta silti, ero on minulle tosi iso.
Yritin löytää tietoa melatoniinin ja unien suhteesta, mutten ole löytänyt mitään. Uneni eivät ole painajaisia. Onkohan hyvä vai huono merkki, että niitä näkee?
Syön tämän paketin loppuun ja ehkä kokeilen jotain muuta merkkiä seuraavaksi. Pelkkää melatoniinia, nykyisessä on myös sitruunamelissaa, kärsimyskukkaa ja valerianaa
Hyvä asia, nukut sikeämmin. Melatoniinia voi ottaa isompia annoksia, reseptillä saa pitkävaikutteista.
Olen käyttänyt jo pitkään ja hyvin toimii minulla.
Ilman on vaikea saada unta ellei ole tosi väsynyt.
Ettekö tajua että auttaa, muuten olisitte nukahtaneet muutaman sekunnin myöhemmin, ja mainoksessahan luvataan että auttaa nukahtamaan nopeammin, tosin ei kuinka paljon nopeammin.