Mikään ei ole niin hyvää kuin tuore SUOMALAINEN leipä
Kiitos kaikki ihanat leipomot, että jaksatte vääntää meille jokapäiväisen leipämme. On pyöreää, on soikeaa, nelikanttista, vaaleaa, tummaa, sämpylää ja jos minkälaista, olen niin iloinen aamulla kun saan tuoreen leivän päälle laittaa mitä haluan, ilman suomalaista leipää minun aamuni ei ole nousemisen arvoinen eikä iltapala nauttimisen arvoinen.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vilja niihin tulee usein ulkomailta. Kauppojen leivänpaistopisteen leivät tulevat ulkomailta valmiina, ne vain paistetaan kaupassa.
Ja urpot mammat kehuu "tuoretta leipää" :D:D:D
Teollisesti valmistetaan leipä Suomessa. Ei ole kunnon leipomoja kuin ehkä muutama jos sitäkään. Ei ole mitään hyvää leipää ne muovipussileivät. Kunnollista ranskanleipääkään ei ole missään enää myytävänä. Kauppahalleissa on ehkä vielä oikeaa tuoretta leipää.
Muoviin pakattuna kaupan hyllyllä, vähän kuivahtaneenakin jo ja parin päivän päästä vaikka itse ei leipään koske, niin leivässä näkyy käden sormien muotoiset homeraidat.
Satelliittikuvasta näkee ettei metsä edes varjosta naapurien tontteja. Ehkä vika onkin siinä, ovat kateellisia varjosta jonka pihan omistaja saa.
Onko ap edes maistanut leipää muissa maissa?
Leipä on ihan liian kallista Suomessa, miksi sitä edes mainostetaan.
De plus alla Pirkka och Rainbow blir på hyllan.