Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eka Terolut-kuuri ja menkat ei ala

Vierailija
18.01.2023 |

Sain Terolut-kuurin noin viikko ennen kuukautisia alkavan tiputtelun ja kipujen takia. Kierto siis sinällään on ollut hyvinkin säännöllinen 27-29 päivää jo vuoden ajan kierukan poistamisen jälkeen, mutta poiston jälkeen alkanut tiputtelu vaivaa. Alkaa siis n. 5pv ennen menkkoja, kipuja jo sitä ennen vaihtelevasti. Varsinaiset menkat myös lyhyemmät ja niukemmat kuin ennen hormonikierukkaa. No nyt on eka kuuri teroluteja syöty. Ruskeaa niukkaa tiputtelua takana jo viikon verran, menkat myöhässä jo 3 päivää. Mitä ihmettä? Tiputteluun hommattu terolutko nyt epäsäännöllisti säännölliset menkkani? Ehkäisyä ei käytössä, vauva saisi tulla jos on tullakseen, mutta kertaakaan en ole raskautunut vuoden aikana. Mitään siihen viittaavia oireita ei tällä hetkellä ole, muuta kuin siis että menkat eivät ala. Onko kokemuksia? Testaan kyllä sitten jos ei muutaman päivänkään päästä vielä mitään näy.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla terolut toi menkat takaisin puolen vuoden tauon jälkeen kun olin 20v. Samalla kyllä puhkesi myös hel ve tinmoinen akne.

Vierailija
2/2 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, minulla näköjään se poisti menkat (: finniä myös on pukannut... T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla