Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä lisää tai muutettavaa ristiäistarjoiluihin?

Vierailija
18.01.2023 |

Vuohenjuustosalaatti
Pinaattipiirakka
Patonki
Makea täytekakku
Karkkeja
Keksejä
Kahvi, tee

Mitä voisi vielä lisätä tai jättääkö jotain pois?

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä aikuisten ihmisten ei pitäisi valittaa jos tarjolla on yksittäinen asia mistä ei tykkää tai jos tarjolla ei ole jotain yhtä ruokaa. Ei tarvitse tykätä kaikesta, jos on noin paljon mistä valita.

Jokaiselle kuitenkin löytyy jotain ja parin tunnin tilaisuus maksimissaan.

Vierailija
62/73 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä laittaisin myös voileipäkakun tai pieniä riisipiirakoita, salaattia ehkä miettisin että tarvitaanko.

Karkkeina tarjoaisin esim marmeladi (vihreät kuulat yms) ja suklaakonvehteja, joissa on lapsen nimi (esim Kultasuklaalta on ainakin aiemmin saanut tilata tällaisia). Jos lapsia vieraina, niin sitten ehkä vielä lisäksi jotain lasten makuun olevaa karkkia.

Kuulostaa hyvältä. Marmeladi on juhlavan näköinen tarjottava.

Marmeladi on pahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan vuohenjuustoa ja tiedän monia muitakin jotka inhoavat. Karjalanpiirakat ennemmin kuin jotkut pinaattipiiraka ehkä liha-riisipasteijat. Toki itse laittaisi pöytään myös täytekakun. Mutta ihan sama, itsehän paremmin tiedät millaisia vieraita on tulossa.

Vierailija
64/73 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuohenjuustosalaatin rinnalle vaikka joku yksinkertainen vihersalaatti viinirypäleillä, moni ottais salaattia mielellään piiraan kylkeen, mut ei tykkää vuohenjuustosta.

Patongin päälle jotain tuorejuustoa ja voisi itse tehdä oliiveista tapenaden myös patongille.

Hyvälle kuulostaa!

Vierailija
65/73 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vuoden aikana kolmissa ristiäisissä. Kaikissa on ollut kakkukahvit tyylinen tarjoilu. Viime viikolla oli pieniä lohi- ja poroleipiä, taatelikakkua ja täytekakkua. Vieraita oli 8.

Edellisessä juhlissa oli pieniä karjalanpiirakoita, pavlovaa ja suklaakakkua. Kolmansissa voileipäkakkua, pikkuleipiä ja mansikkakakkua.

Vierailija
66/73 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skumppaa pitää olla, juhlistamaan uutta tulokasta. Tai jopa aitoa shampanjaa, jos lompakko kestää.

Vierailija
67/73 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuohenjuustosalaatin rinnalle vaikka joku yksinkertainen vihersalaatti viinirypäleillä, moni ottais salaattia mielellään piiraan kylkeen, mut ei tykkää vuohenjuustosta.

Patongin päälle jotain tuorejuustoa ja voisi itse tehdä oliiveista tapenaden myös patongille.

Hyvälle kuulostaa!

Tämä olisi todellinen herkuttelijan tarjoilu. Maistuisi todella hyvin.

Vierailija
68/73 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skumppaa pitää olla, juhlistamaan uutta tulokasta. Tai jopa aitoa shampanjaa, jos lompakko kestää.

Kunnon ristiäisissä tarjoillaan tutuille viskiä ja pennuille jaffaa. Saa pappikin silloin kyytiä, kun tarkistetaan kuppilan pallit.

Vierailija
69/73 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohi-ruisnapit on myös hyviä

Vierailija
70/73 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoilut riippuvat myös osallistujamäärästä.

Onko vaikkapa 8 henkeä vai 50 henkeä. Pienelle porukalle ei mahdotonta määrää kakkuja ja eri piirakoita uppoa kun taas isommalle porukalle voi olla useampaa sorttia.

Vierailija
71/73 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholia ei usein ole tarjolla. Korkeintaan alkumaljana kuohuvaa.

Vierailija
72/73 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI TAAS TÄMÄ TARJOILUHULLU! Ettekö te ymmärrä, ettei tämä tosissaan kysele, sillä vaan on fiksaatio milloin mihinkin asiaan

Vierailija
73/73 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvälle kuulostaa!

Kylkeen.. Huoh.. Juntti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi