Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ärsyttävät ominaisuudet

Vierailija
18.01.2023 |

Hän on lähdössä jonnekin (ihan mihin vaan), niin miksi hänen pitää häiriköidä minua asialla? Eli näin "missä mun laukku on", "missä autotallin nosto-oven kaukosäädin on", "onko tämä paita vielä hyvä" jne. Hänellä itsellään on aikaa paneutua ja valmistautua tapahtumiinsa, miksi minun kuuluu olla se, joka kaivaa kartan ja tarvikkeet esille, ei hän niitä minunkaan tapauksissa tee. Ärsytys on ihan hitonmoista ja palavaa ärsyttämistä, olen räjähtämispisteessä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma täällä. Itse voin lähteä kauppaan ihan vain lähtemällä, miehen pitää järjestää joku ihme show. Avaimet ja lompakko kadoksissa, missä ne on oho tuossa pöydällä. Samoin hirveä kysely, että minkälainen ilma ulkona on, että tietää valita oikeat kengät yms. Mies yleensä myöhästyy kaikkialta, koska tuohon häseltämiseen menee niin paljon aikaa.

Vierailija
2/6 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos poikkeaisi silloin juuri kävelylenkille, jos ei nyt ihan oikeasti apua tarvitse. Kyllähän sitä omasta häseltämisestä oppiikin, että missä kaikki on ja mitä mitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä, että teidän miehet on kuin lasta pitäisi paimentaa koko ajan. Liekkö jotain jäänteitä niistä ajoista....uusavuttomuutta...

Vierailija
4/6 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen naisena samanlainen kuin teidän miehet. Mun mies taas on yleensä lähettämässä mua töihin. Esimerkiksi herää tekemään aamupalan mulle, laittaa kahvin retkimukiin, järjestelee mun laukun ja avaimet niin, että kun vain saavun suihkusta niin hän laittaa aamupalan eteen ja kun olen pukenut ja laittautunut niin ojentaa laukun, kännykän ja avaimet. Saan myös suukon kun lähden. Mies on ihan kultaakin kalliimpi ja aivan ihana tapaus. 

Vierailija
5/6 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama homma täällä. Itse voin lähteä kauppaan ihan vain lähtemällä, miehen pitää järjestää joku ihme show. Avaimet ja lompakko kadoksissa, missä ne on oho tuossa pöydällä. Samoin hirveä kysely, että minkälainen ilma ulkona on, että tietää valita oikeat kengät yms. Mies yleensä myöhästyy.

Joo, hoh hoh, ihmettelen syystä, miten tällaisia miehiä istuu joissakin yritysten hallituksissa eniten tai miksi he ylipäätään ovat muka miehiä. Jos naiset sekoilisivat jonkun menon kanssa yhtä lahjakkaasti, jäisi moni homma hoitamatta. Auta armias, jos minulta on joku kadonnut tai ei ole samassa paikassa mihin sen jätin, aukoo mies heti päätään, että miksi olet huolimaton. Mikä perkele noita riivaa?

Vierailija
6/6 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen naisena samanlainen kuin teidän miehet. Mun mies taas on yleensä lähettämässä mua töihin. Esimerkiksi herää tekemään aamupalan mulle, laittaa kahvin retkimukiin, järjestelee mun laukun ja avaimet niin, että kun vain saavun suihkusta niin hän laittaa aamupalan eteen ja kun olen pukenut ja laittautunut niin ojentaa laukun, kännykän ja avaimet. Saan myös suukon kun lähden. Mies on ihan kultaakin kalliimpi ja aivan ihana tapaus. 

Heh, haisee pahalle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan