Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako lasta kohtaan tuntea vihaa?

Vierailija
16.11.2006 |

Myönnätkö tunteneesi vihaa lastasi kohtaan joskus, vaikka lapsesi olisi sinulle maailman rakkain ihminen? Vai pystytkö hallitsemaan tunteesi silläkin hetkellä, kun lapsen käytös uhkaa mielenterveyttäsi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän tunteneeni vaikka yli kaiken rakastankin.

Vierailija
2/6 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi millään vihata lastani! Se ei kertakaikkiaan sovi tämän äidin pieneen mieleenkään, mutta joskus käytös raivostuttaa. Lapset välillä oikein tuntuvat koettelevan, miten pitkät ne mutsin piuhat oikeastaan olivatkaan. Ja taatusti eivät nauti siitä, että minä räjähdän, kun silloin on tosissaan leikki kaukana.

Jos joku vakavissaan tuntee vihaa itse lapsiansa kohtaan, niin voi kyllä harkita hakeutuvansa hoitoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan kylläpä sen jaksaa näin aikuisena " niellä" ,kun tietää,että joskus nämäkin univelat saa pois kuitattua.

Vierailija
4/6 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapselle saa näyttää, että on kiukkuinen jostakin, mitä hän tekee. Mutta ei ole syytä osoittaa, että hän ITSE nostattaa sinussa vihan tunteita. Pieni lapsi kun ei vielä ymmärrä, että viha on rakkauden kylkiäinen... yhdentekevää ihmistä ei vihata, mutta rakkaalle ihmiselle voi joskus olla vihainen ilman, että lakkaa häntä koskaan rakastamasta.

Vierailija
5/6 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos joku vakavissaan tuntee vihaa itse lapsiansa kohtaan, niin voi kyllä harkita hakeutuvansa hoitoon!

Hänkin puhuu lapsen KÄYTÖKSEN nostattamasta tunteesta, jonka aikanakin lasta rakastaa.

Ihan samasta puhuu siis kuin sinä itse.

Sanavalinta teillä vaan on eri.

-sivustakatsoja-

Vierailija
6/6 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on se käytös, joka saa savun nousemaan päästä ja menettämään hermot. Ei itse henkilö. Lohduttavaa lukea, että en ole ainut, jolla on näitä vihan tunteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme