auttakaa jos kokemuksia!!
tervehdys!
auttakaas nyt, mulla nyt rv 36+2. istuinpa tuossa sohvalla äsken ihan rauhassa ja yht äkkiä alko aivan järkyttävä kipu tuolla " kolmion" :) tuntumassa... mitä kummaa mahtaa olla? kyllä naama väänty pahemman kerran! nyt hiukan helpottaa, mut yhä tuntuu...
Kommentit (4)
itse muistan loppuraskauksissa saavani sellaisia sähköiskuja ja ihankuin puukon viiltelyitä juuri tuolla alakerrassa, että ihan hirvitti, kuitenkin ne taisivat olla niitä liitoskipuja ja sitä että vauva painautuu yhä alemmas ja alemmas, joka tuntui aika häijyltä jonkinaikaa. Mutta neuvolasta ja lekurista saat varmasti lisätietoja ;)
susanna
Älä huoli, vaikka tuntuvat kamalilta, kuuluvat asiaan. Minulla ollut samanlaisia, erittäin tuskallisia tuntemuksia jo viikko- ellei jopa kuukausitolkulla. Paikat antavat periksi ja valmistautuvat synnytykseen. Koita jaksaa!
t. Tuulikki, rv 41+1
Puhutteko sellaisista vihlaisuista tai viiltelyistä jotka tuntuvat tuolla virtsarakon/putken tienoilla???? Olen itse niitä ihmetellyt.. yleensä tulevat esim. kävellessä, joskus ihan paikoillaan istuessa. Vai voisikohan kysessä olla virtsaputkentulehdus...?
Moonchild rv 33+3
ei tartte auttaa...