Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmeessä uskallan avata suuni?! Työkaveri on niin hallitseva, pelkään hänen reaktiotaan.

Vierailija
17.01.2023 |

Joka vuorossa olen hänen kanssaan, koko päivän. Enkä pysty tilannetta muuksi muuttamaan. Toista työpaikkaa en niin vain löydä. Tämä ky. henkilö on erittäin mukava silloin kun hänellä menee asiat hyvin. Mutta jos on esim. parisuhteessa mennyt huonosti niin se kyllä näkyy töissä. Taikka on vain nukkunut huonosti yönsä, riidellyt aikuisten lastensa kanssa jne. Kaikki kostautuu minulle työpäivän aikana. Arvostelee kettuilemalla minua ja perhettäni. Sanoo vihaisella äänellä jos olen muka tehnyt jonkun asian hänen mielestään väärin. Oikeasti en ole edes tehnyt niin kuin hän väittää. Haukkuu läheisiään, kaikkia jotka tuntee. On katkera ja kateellinen jos joku on vaikka saanut perinnön, ostanut auton, asunnon, mitä vain. Jatkuvaa kiukuttelua ja negatiivisuutta. Jos joku on uskaltanut hänelle sanoa vastaan on hän hyökännyt tämän silmille, melkein käynyt käsiksi!

Minua ahdistaa ja oikeastaan pelottaa olla hänen seurassaan silloin kun on huono päivä. En voi puhua hänelle käytöksestä. En voi kertoa pomolle tästä koska sitten olisin aivan kusessa. Ei häntä kukaan irtisano, ei uskalla! Pieni firma kyseessä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut samassa tilanteessa ja lähdin, vaikka tuli 3 kk karenssi. Minulla itse asiassa meni terveys, ja makasin ensimmäisen kuukauden melkein koko ajan sängyssä. Näin ja näen yhä öisin painajaisia ja pahimpina viikkoina lakanat kastuivat monena yönä hiestä. Eikä ole kauaa, kun kuulin sattumalta kahvilassa samanlaisen soittoäänen mikä kollegallani oli, niin sain paniikkikohtauksen.

Olen yhä työttömänä 4 kk myöhemmin, mutta on tämä parempi mitä olla töissä tuollaisen ihmisen kanssa. 

Vierailija
2/2 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä isompi työporukka vai pelkästään sinä ja hän? Onko hän muille samanlainen tai voisitko keskustella asiasta jonkun kanssa? Meillä mentäisiin vastaavassa tilanteessa juttelemaan esimiehen kanssa, että työkaverilla ei ole kaikki hyvin ja hänen käytöksensä tekee muiden olon hankalaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi