Ex-vartija: Securitaksen työnjohto ohjeisti mielivaltaiseen käytökseen, "oli mitään syytä tai ei" asiakkaita nimiteltiin rotiksi
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/bbef45e6-3184-4569-bca2-576977fe883f
Järjestäynyt rikollisuus = Securitas.
Tämä firma tullaan kuoppaamaan nurin.
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Avarnin rikoksista epäilty vartija kuoli samana päivänä kun omenassa tapettiin nainen. Melko mystistä?
No on kyllä! Mitäköhän siinä on tapahtunut 🤔
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä nyt taas oikeasti? Ja nämä on muka aikuisia tervepäisiä ihmisiä?
Jokaisen on aikanaan opittava ettei "tervepäisiä" ihmisiä ole olemassakaan. Toki jotkut iskevät silmät kiinni ja sormet korviin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avarnin rikoksista epäilty vartija kuoli samana päivänä kun omenassa tapettiin nainen. Melko mystistä?
Eh, pääasia että yksi vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliisi ei epäile rikosta. Ehkä omantunnontuskissa päätti päivänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä nyt taas oikeasti? Ja nämä on muka aikuisia tervepäisiä ihmisiä?
Jokaisen on aikanaan opittava ettei "tervepäisiä" ihmisiä ole olemassakaan. Toki jotkut iskevät silmät kiinni ja sormet korviin.
No kyllä vartija on sellainen ammatti, että pitäisi tervepäinen olla. Muutenkin ihmetyttää miten helvetin heikkotasoisia ihmiset on? Ihan ihmeellistä käytöstä. Eikö teillä itsekontrolli lainkaan pelaa?
Ymmärrän että tietty porukka poistetaan, mutta siinä menee helposti lapsia pesuveden mukana kun aletaan habituksen perusteella heittää pihalle.
Itse näytän vähän ns. rokkarilta, ja vartijat seuraavat kaupassa kuin hai laivaa. Joskus vähän naurattaa, kun vartija kävelee koko ajan perässä ja seisoo kassalla vieressä ja poistuu heti, kun olen maksanut.
Tämmöistä se kaupassakäynti on ollut viime vuodet. Eniten ihmetyttää se kassalla lähellä seisominen. Seuraavat, että laitanko tavarat hihnalle.
Nurkissa juoksevia harmaita akkoja eli rottia.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän että tietty porukka poistetaan, mutta siinä menee helposti lapsia pesuveden mukana kun aletaan habituksen perusteella heittää pihalle.
Itse näytän vähän ns. rokkarilta, ja vartijat seuraavat kaupassa kuin hai laivaa. Joskus vähän naurattaa, kun vartija kävelee koko ajan perässä ja seisoo kassalla vieressä ja poistuu heti, kun olen maksanut.
Tämmöistä se kaupassakäynti on ollut viime vuodet. Eniten ihmetyttää se kassalla lähellä seisominen. Seuraavat, että laitanko tavarat hihnalle.
Käsky tullut ylemmältä taholta.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisikohan sun vähän siistiä sitä sun habitusta? Miksi haluat näyttää laitapuolenkulkijalta, jos et sitä ole?
No, jos käskytetään sieltä ylhäältä, eikö myös päätekijöitä pitäisi yhtyä kaivamaan sieltä päin?
Ei kai tuo mikään mafiaveljestö ole, jossa alin porras, vain se, kärsii vankeusrangaistuksia myöten noista touhuiluista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää, mutta hyvinkin mahdollista. Julkinen ajojahti ollut kamalaa, nuori mies? jolla olisi elämä ollut vielä edessä😔
Suurin osa näistä ns. asiakkaista on rottia. Spurguja, narkkareita, varkaita ja mausteena sitten väkivaltaiset hullut. Turhakkeita, jotka hakemalla hakevat konfliktia. R oskaväkeä.
Vierailija kirjoitti:
Olen töissä kaupoakeskuksessa ja meiltä poistetaan ajuopot ja narkit heti, kun tulevat sisään. Ovat kaikki ns. tuttuja naamoja ja häiriköineet vuosien ajan toistuvasti varastamalla, möykkäämällä, piikittämällä, nurkkiin kusemalla, oksentamalla, sammumalla lattialle ym. Lukematon kerta on jouduttu soittamaan poliisi ja/tai ambulanssi paikalle, kun taas on joku tilanne päällä. Häiriköt eivät kuulu kauppakeskuksiin, eivät ne ole mitään kerhotiloja. Ihan oikein, että poistetaan heti ja vältytään isommilta sotkuilta ja ongelmilta. Lisäksi tällainen porukka möykkäämässä jossain tuulikaapissa pelottaa ja karkoittaa vanhempia ihmisiä ja lapsiperheitä, eli niitä oikeita, maksavia, asiakkaita.
Tämäpä niin. Tässä taas ristiriita. Nyt moni puolustaa ihmisoikeuksia, mitkä kiva ja ideaali juttu, mutta sitten jos nämä kaikki kulkijat päästettäisiin sisään vapaasti ja annettaisiin olla vain, niin aika eri ääni kellossa olisi taas teillä. Nyt moni ei uskalla vartijoiden takia edes mennä kauppaan enää, niin miten kuvittelitte uskaltavanne mennä sinne, jos koko laitapuoli hengailee ja ördää siellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää, mutta hyvinkin mahdollista. Julkinen ajojahti ollut kamalaa, nuori mies? jolla olisi elämä ollut vielä edessä😔
No ööh, elämä edessä olisi ollut sillä uhrillakin, mutta hän ei saanut valita itse.
Matinkylässä lähellä omenaa pizza ja bubitoimijalla oli aikoinaan sairas järjestyksenvalvoja.
Laiha ongenkoukku, jota ei oltu siunattu älyn lahjoilla.
Yrittäjäjä halusi ja pyysi tulemaan paikalle, niin tuo vajaa hullun kiilto silmissä ajaa ulos.
Täys hullu lahjaton kaveri, josta ei sitten koskaan tullut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisikohan sun vähän siistiä sitä sun habitusta? Miksi haluat näyttää laitapuolenkulkijalta, jos et sitä ole?
Miksi sitä nyt muuttaisi? :)
Itse olen myös sellainen mustiin pukeutuva ja mun mies sellainen nahkatakkipitkätukkarokkarin näköinen. Ollaan perustyössäkäyviä, ei käytetä alkoholia, mies ihan hyvin tienaava ja minä myös vartija, tosin sellainen kiltti "aulapalveluneiti". Kaupassa vartijat joskus seurailee. Pistää huvittamaan ja usein harmittelen, kun ei ole työ-id mukana, mitä voisi pojille vilauttaa...
Vierailija kirjoitti:
Matinkylässä lähellä omenaa pizza ja bubitoimijalla oli aikoinaan sairas järjestyksenvalvoja.
Laiha ongenkoukku, jota ei oltu siunattu älyn lahjoilla.
Yrittäjäjä halusi ja pyysi tulemaan paikalle, niin tuo vajaa hullun kiilto silmissä ajaa ulos.
Täys hullu lahjaton kaveri, josta ei sitten koskaan tullut mitään.
Ja sä kirjoitat bubi 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ööh, elämä edessä olisi ollut sillä uhrillakin, mutta hän ei saanut valita itse.
Millä uhrilla? Eihän tää liittynyt siihen kauppakeskus-kuolemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitä nyt muuttaisi? :)
Itse olen myös sellainen mustiin pukeutuva ja mun mies sellainen nahkatakkipitkätukkarokkarin näköinen. Ollaan perustyössäkäyviä, ei käytetä alkoholia, mies ihan hyvin tienaava ja minä myös vartija, tosin sellainen kiltti "aulapalveluneiti". Kaupassa vartijat joskus seurailee. Pistää huvittamaan ja usein harmittelen, kun ei ole työ-id mukana, mitä voisi pojille vilauttaa...
No kai te sitten saatte jotain nautintoa herättämästänne huomiosta. Hiveleekö se egoa, että erottuu massasta 🤔
Nyt on lehdistöllä vartijat tähtäimessä. Mitähän huomenna uutisoidaan?