Sinä joka löysit kumppanin vanhemmalla iällä, minkä ikäinen olit?
Ja ihastuitko oikeasti, vai tyydyitkö vain "ihan kivaan?" Antakaa vähän toivoa.
Terveisin: Kyllästynyt deittailija
Kommentit (6)
Aina ehtii kirjoitti:
Mitä tarkoitat "vanhemmalla iällä"?
Itse löysin vaimon 30-vuotiaana. Äitini meni naimisiin 50-vuotiaana ja yksi kaverini löysi avovaimon 60-vuotiaana. Voiton vievät kuitenkin edesmenneen mummolani naapurin mummo ja pappa, jotka rakastuivat palavasti 80-vuotiaana.
No vaikkapa 40+ ikäisenä.
Vierailija kirjoitti:
Aina ehtii kirjoitti:
Itse löysin vaimon 30-vuotiaana. Äitini meni naimisiin 50-vuotiaana ja yksi kaverini löysi avovaimon 60-vuotiaana. Voiton vievät kuitenkin edesmenneen mummolani naapurin mummo ja pappa, jotka rakastuivat palavasti 80-vuotiaana.
No vaikkapa 40+ ikäisenä.
Sinulla on koko loppuelämäsi aikaa, kuten esimerkkini todistaa.
Olin 27v kun tapasin nykyisen puolisoni.
Olin 37 v kun tavattiin työn merkeissä, 38 v kun mies erosi ja alettiin seurustelemaan ja 40 v kun mentiin naimisiin. Tiesin miehen ensi katseesta ja ensimmäisestä lauseesta, jonka hän minulle sanoi, että tämän miehen kanssa haluan viettää loppuelämäni.
Isäni löysi äitini poismenon jälkeen uuden kumppanin 76-vuotiaana. Ystäväni löysi miehensä kuoleman jälkeen uuden kumppanin 57-vuotiaana. Isotätini löysi uuden miehen 86-vuotiaana ja meni naimisiinkin. Mies ehti elää vuoden ja sitten poistui tästä maailmasta.