Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka löysit kumppanin vanhemmalla iällä, minkä ikäinen olit?

Vierailija
17.01.2023 |

Ja ihastuitko oikeasti, vai tyydyitkö vain "ihan kivaan?" Antakaa vähän toivoa.

Terveisin: Kyllästynyt deittailija

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat "vanhemmalla iällä"?

Itse löysin vaimon 30-vuotiaana. Äitini meni naimisiin 50-vuotiaana ja yksi kaverini löysi avovaimon 60-vuotiaana. Voiton vievät kuitenkin edesmenneen mummolani naapurin mummo ja pappa, jotka rakastuivat palavasti 80-vuotiaana.

Vierailija
2/6 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ehtii kirjoitti:

Itse löysin vaimon 30-vuotiaana. Äitini meni naimisiin 50-vuotiaana ja yksi kaverini löysi avovaimon 60-vuotiaana. Voiton vievät kuitenkin edesmenneen mummolani naapurin mummo ja pappa, jotka rakastuivat palavasti 80-vuotiaana.

No vaikkapa 40+ ikäisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina ehtii kirjoitti:

No vaikkapa 40+ ikäisenä.

Sinulla on koko loppuelämäsi aikaa, kuten esimerkkini todistaa.

Vierailija
4/6 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 27v kun tapasin nykyisen puolisoni.

Vierailija
5/6 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 37 v kun tavattiin työn merkeissä, 38 v kun mies erosi ja alettiin seurustelemaan ja 40 v kun mentiin naimisiin. Tiesin miehen ensi katseesta ja ensimmäisestä lauseesta, jonka hän minulle sanoi, että tämän miehen kanssa haluan viettää loppuelämäni.

Vierailija
6/6 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni löysi äitini poismenon jälkeen uuden kumppanin 76-vuotiaana. Ystäväni löysi miehensä kuoleman jälkeen uuden kumppanin 57-vuotiaana. Isotätini löysi uuden miehen 86-vuotiaana ja meni naimisiinkin. Mies ehti elää vuoden ja sitten poistui tästä maailmasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan