Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettäminen

Vierailija
17.01.2023 |

Miksi ihminen pettää ja silti väittää rakastavansa? Pettäminen tapahtunut saman ihmisen kanssa useamman kerran. Jos joku osaisi selittää tämän ristiriidan, että vaikka rakastaa niin pystyy siitä huolimatta olemaan jonkun toisenkin kanssa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä alkaisin suhteeseen ihmisen kanssa jota kohtaan en tuntisi rakkautta? Tai miksi pitäisi pysyä toisen kanssa yhdessä jos kasvamme erillemme? En itsekkään haluaisi että kukaan pysyisi minun kanssani yhdessä jos ei todella haluaisi ja rakastaisi minua.

Jokainen ansaitsee kumppanin joka rakastaa ja välittää.

Niin sinä.

Mutta ihmiset ovat erilaisia. Eivät kaikki ole kaltaisiasi.

Kuten eräs mies jo täällä kommentoi, hän kantaa vastuun perheestään, jossa on lapsi.

Ei halua lapsestaan avioero lasta ja kahden kodin välin kulkijaa.

Kyllä puolisoilla on kuitenkin yhteenkuuluvaisuuden tunnetta sun muuta, kun yhdessä kerran eletään. Vaikka olis toiseen rakastunutkin.

Ja jos puoliso ei pettämisestä tiedä, eihän hän voi sitä surrakaan.

Sitä mitä silmä ei näe, sitä ei sydän sure!

Vierailija
22/23 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itse ikimaailmassa rakastuneena pettäisi kumppaniani (tai edes olisi suhteessa enää jos tunteet kuolisivat).

Nyt kun ikää mittarissa 50v niin en näe kaikkea niin mustavalkoisena. Yhdessä ollut mieheni kanssa 30 vuotta, enkä ole pettänyt ikinä. Kyllä näin pitkässä suhteessa on ollut hetkiä kun tunteet on kuollut tai ainakin hävinnyt, mutta sieltä ne on aina ilmestynyt takaisin. Tunteet heränneet henkiin. Ja todellakin rakastan ja haluan miestäni edelleen. Onneksi en luovuttanut. Miehenikään ei tietääkseni ole pettänyt minua ja jos olisi ollut joskus joku hairahdus niin ei se suhdetta kaataisi, mutta salasuhdetta en katselisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkautta on kahdenlaista: lihan himoa ja sitten sitä aitoa.

Tämä.

Voi mielettömästi himoita toista henkilöä seksuaalisesti, mutta ei rakastaa häntä, eikä halua elää hänen kanssaan yhdessä.

Se on on pelkkää, puhdasta himoa.

Vaikka olisi/on seksisuhteessa tämän toisen kanssa, se ei mitenkään poista sitä rakkautta, nutä tuntee puolisoaan / vakituista kumppaniaan kohtaan.

Kaikilla kun ei itsekuri riitä, vastustamaan tuota voimakadta seksuaalista vetovoimaa toista kohtaan.

Tässä on vaan se ongelma, että puolison pitäisi ajatella samoin. Aika moni kuitenkin näkee, että rakkaus ja seksi kuuluu samaan pakettiin. Aika monelle on kuitenkin vaikea jakaa se puoliso toiselle, että molempien rakkaus sallii ne muut seksikohteet. Avoin suhde avoimesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi