Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole ikinä feikannut orgasmia,

Vierailija
17.01.2023 |

enkä ymmärrä miksi ihmeessä niin edes tekisin. Jos en saa, niin en ala tietenkään
miehen takia feikkaamaan. Jos halun lopettaa seksin kesken, sanon, että haluan lopettaa sen. Ei tarvitse
ähistä ja voihkia sen takia.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinpä.

Niin tietenkin, kysyjältä poimittua: " mitä KAIKKEA naiset tekisivätkään ja nyt jonkun VAIN miehen..

..takia? "

Luin artikkelin, ko.aiheesta (re-verse)-tyylinen:

..OlipaKerran, tyttö ja poika sekä Koira:

Tyttöystäväni ei pidä beaglestani, Mollysta. Nyt minun on siis löydettävä hänelle uusi koti. Hän on puhdasrotuinen ja hänellä on hyvä tausta. Minulla on ollut hänet neljä vuotta. Hän tykkää pelata pelejä. Hän ei ole täysin sisäsiisti. Hänellä on myös pitkät hiukset, joten se vaatii hiukan töitä. Hän kuitenkin rakastaa kynsiensä hoitamista. Tykkää olla hereillä ja äänekäs yöllä, kun nukun. Nukkuu koko päivän, kun olen töissä. Hän syö vain kaikkein kalleinta ruokaa. Ei koskaan tervehdi iloisesti, kun tulee kotiin pitkän työpäivän jälkeen. Hän ei myöskään lohduta sinua ehdottomalla rakkaudella, kun olet surullinen. Hän ei pure, mutta voi olla helvetin ilkeä,

..( poikaystävä kirjoitti myynti-ilmoituksessa) ennen kuin päätti sen seuraavasti: Joten Onko kukaan kiinnostunut 30-vuotiaasta, itsekkäästä, ilkeästä, onnenonkija-tyttöystävästäni? Tule hakemaan hänet pois, minä ja koirani haluamme löytää hänelle uuden kodin mahdollisimman pian! ..ja SenPituinen, se.

Oliko sinustakin: 'OIKEIN ? ..vai.. väärin?" Tai miten olisit ITSE ko.asiassa.. tehty? ;) ..no niinpä niin. Varmaa.

Vierailija
22/27 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisethan väittää /jotkut), että he muka tuntevat kalun ruiskahdukset ja nykimiset...kissanviikset sen voi tuntea, aivan sama on miestenkin kanssa. Eine pillun puristelut aina vaan tunnu, eikä kaikillaolekkaan ehkä, riippunee orgasmin voimakkuudestakin.

Mä tunnen. Ja miehet tuntee mun puristelun kesken seksin. Yks halusi aina välillä keskeyttää ja pitää kullia paikoillaan mun puristellessa kun nautti siitä todella. Sano muutenkin että mun pillu tuntuu niin maagiselta joka työnnöllä.

Ja aloittajan juttuun, en ole mäkään. En ymmärrä miks näin tehdään yleisesti. Sanokaa jos ette saa,ei siinä oo mitään ihmeellistä. Sitte pitää ottaa muita keinoja käyttöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään. Tosin ei ole ikinä ollut tarvettakaan.

M44

pitäskö nyt muka nauraa.

No eihän tuo nyt mikään itkunaihe ole, jos on orkkunsa saanut.

Vierailija
24/27 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisethan väittää /jotkut), että he muka tuntevat kalun ruiskahdukset ja nykimiset...kissanviikset sen voi tuntea, aivan sama on miestenkin kanssa. Eine pillun puristelut aina vaan tunnu, eikä kaikillaolekkaan ehkä, riippunee orgasmin voimakkuudestakin.

Kyllä ne meillä ainakin tuntuu. Tarttee vaan olla lihakset kunnossa. Toki löysässä toosassa ei varmaan tunnukaan.

Vierailija
25/27 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan feikannut orgasmia. Kaikki kumppanit ovat aina tienneet etten saa orgasmia heidän kanssaan, eikä tämä asia ole tähän päivään mennessä ketään haitannut. Ei lyhyissä eikä pitkissä suhteissa. Nykyisen miehen kanssa se riittää että yhdynnässä säilyn kosteana. Se on tavoitteeni ettei kesken kaiken tarvi lisätä liukkaria.

Vierailija
26/27 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole kyllä tullut edes ikinä mieleen että feikkaisin, mitä järkeä siinä olisi? Saa jos saa, jos ei saa ja haluaa orkun, niin sitten pitää etsiä keino miten sen saa

Vierailija
27/27 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole koskaan squirtannu, eli kissanviikset sitä kenellekään tapahdu😉

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan