Katsoitteko uusimmassa vauvassa
niitä synnyttäneiden naisten kuvia? Nyt tajusin et oon ite aika timmissä kunnossa, synnytyksestä aikaa 5kk :). Mutta siis noi oli musta ihan normaaleja mammoja ja ihan kauniitakin!
Kommentit (2)
itse pääsin parissa viikossa (!) omiin farkkuihini ensimmäisen vauvani saatuani ja kuukauden päästä olin jo alle lähtöpainon. Silloin ihmettelin myös muilla tätä samaa asiaa, mutta:
Toisen kanssa jäi muutama (2-3kg) ylimääräinen kilo ja jonkun verran venynyt vatsanahka. Nyt kolmannen kanssa viitisen kiloa ylimääräistä + todella venynyt vatsanahka, joka ei ainakaan lääkärin mukaan tuosta mihinkään lähde ilman leikkausta. Mahani oli kaikkia kolmea odottaessa todella suuri ja nyt mahanahka on kuin ihmisellä, joka on laihduttanut paljon.
Mahani ei ole kovin nätti ja ylimääräiset kilot on nyt huomattavasti hankalampi saada pois kuin ennen, mutta sitä ehtii sitten imetyksen jälkeen pureutua näihin asioihin.
En ehkä ole kaunis näky kun joskus ei niitä selkämakkaroita ole ollut. Mut siis ihan turvallisen äidin näköisiä olivat mielestäni.