Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mysimba kokemuksia?

Vierailija
16.01.2023 |

Onko paino pudonnut ja missä ajassa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii!

Vie ruokahalua ja -himoa ja näläntunnetta eli laihdutus helpompaa.

Aika hitaasti olen laihtunut mutta parisenkymmentä kiloa sain pois. Nyt oli taukoa mysimbasta ja melki 10 kg tullut takaisin.

Nyt aloitin uudestaan ja paino lähtenyt taas laskuun.

Näköjään tätä lääkettä saakin syödä lopun elämää jos meinaa tavoitteessaan pysyä 😬

Tai minulla ainakin palasi ruuan himo kun lopetin lääkkeen.

Mutta kun tätä syö niin on niin ihanaa kun koko elämä ei pyöri sen ympärillä mitä seuraavaksi voisi syödä.

Sivuoireena oli alussa lievää päänsärkyä. Menee ohi.

Lisäksi oli ahdistusta (pelkäsin että sairastun tai lapset sairastuu/kuolee) mutta sekin mennyt ohi kun luin että kuuluu sivuoireisiin ja sain ajateltua että se on vaan tunne minun omassa päässä eikä todellista.

Vierailija
2/5 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko se maksaa ja kuinka paljon ylipainoa pitää olla? Kuin usein pitää käydä lääkärillä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä nousi paino, kun käytin mysimbaa. Rahat meni hukkaan.

Vierailija
4/5 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mysimba on vienyt multa napostelunhalun ja mässäilyn. On helppo suunnitella ja toteuttaa päivän syömiset tavoitteellisesti ja järkevästi.

Sivuoireina oli alkuun huonoa oloa ja päänsärkyä, mutta ei niin paljoa, että olisi pitänyt olla esim. töistä pois. Kenkun sietämisessä auttoi paljon tieto siitä, että kyse ohimenevästä vaiheesta.

Vierailija
5/5 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pudotustahti ollut 0,5-2 kg viikossa, yleensä kilo mennyt.

Vierailija kirjoitti:

Mysimba on vienyt multa napostelunhalun ja mässäilyn. On helppo suunnitella ja toteuttaa päivän syömiset tavoitteellisesti ja järkevästi.

Sivuoireina oli alkuun huonoa oloa ja päänsärkyä, mutta ei niin paljoa, että olisi pitänyt olla esim. töistä pois. Kenkun sietämisessä auttoi paljon tieto siitä, että kyse ohimenevästä vaiheesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi