Miksi jotkut tulee bussissa istumaan viereen vaikka vapaita paikkoja olisi muuallakin?
Ja olen jo lähes viisikymppinen, joten tuskin ne miehet tai naiset ovat pokausmielessä liikkeellä. Eikä viereen tuuppaajat yleensä puhu mitään. (onneksi).
Kommentit (24)
Hakevat läheisyyttä. Ovat varmasti yksineläjiä.
Mulla on tapana istua linsussa aina tietylle puolelle jos vapaata. Usein menen taaksepäin jos vapaita paikkoja,en käytä usein linsua. Noin kerran tai kaksi kuussa.
Eikö suomalaisia yleensä moitita juuri päinvastaisesta käytöksestä?
Mulla on sama kokemus. Miehet ängennyt viereen aina. No okei. Olen kuulemma aika kaunis. Siitähän se johtuu.
Voi olla ainoa mahdollisuus, kun on mahdollista päästä toiseen ihmiseen kiinni?
Menen mieluimmin siistin ihmisen viereen etuosassa kun sinne taakse missä remujengiä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tapana istua linsussa aina tietylle puolelle jos vapaata. Usein menen taaksepäin jos vapaita paikkoja,en käytä usein linsua. Noin kerran tai kaksi kuussa.
LINSU
Känniset usein änkee jonkun viereen ja haluavat kaiken lisäksi vielä puhua.
Vierailija kirjoitti:
Menen mieluimmin siistin ihmisen viereen etuosassa kun sinne taakse missä remujengiä.
Käytätkö vain pe-la yövuoroja??
Minäkin istun mieluiten yksin, en halua vieraan reiden kosketusta edes vaatteiden läpi.
Vierailija kirjoitti:
Löytyipä ärsyttävä sana: linsu.🤮
Vierailija kirjoitti:
Minä totean metrossa aina tyytyväisenä, että ilmeisesti näytän suht normaalilta kun tytöt, naiset tai lapset tulevat istumaan vastapäätä vaikka muitakin paikkoja olisi :)
Setämies
Eikö miehet tule koskaan istumaan vastapäätä? Outoa.
Et si tajua ap. He ovat normaaleja ihmisiä, eikä ihmispelkureita .
Vierailija kirjoitti:
Känniset usein änkee jonkun viereen ja haluavat kaiken lisäksi vielä puhua.
Näin se menee. Ei selvät ihmiset mene yleensä viereen istumaan, jos muita paikkoja on vielä jäljellä.
Istun lähelle ovea sairauden aiheuttamien tasapainovaikeuksien vuoksi. Poistuminen on turvallisempaa.
Jos kaikki yksittäispaikat on varattuja ja yhtään tuplapaikkaa ei ole kokonaan vapaana. Niin jonkun viereen sitä on sitten istuttava, jos ei halua seistä. Minä kyllä tuossa tilanteessa usein jään seisomaan.
Vierailija kirjoitti:
Et si tajua ap. He ovat normaaleja ihmisiä, eikä ihmispelkureita .
Minä paniikihäiriöisenä kammoan julkisia kulkuvälineitä ja olen kait sitten "ihmispelkuri".
Miksi se haittaa Ap.
Mulla on tapana jutellakkin, ainakin pysäkillä.
Ihmisiä me kaikki ollaan!
Eikö miehet tule koskaan istumaan vastapäätä? Outoa.
Aikaisin lauantaiaamuna lähes tyhjässä metrossa joku ukko änkesi viereeni (oli jo metrossa ennen minua). Vaihdoin paikkaa.
hakevat turvaa