Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

seksi kuukautisten aikana

Vierailija
16.01.2023 |

Tykkäätekö harrastaa vai onko ehdoton ei?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nautin siitä kun saan antaa miehelleni oikein pitkän ja hitaan käsihoidon ja tähän paras ajankohta on juuri pahimpina vuotopäivinä. Eli kyllä, harrastamme seksiä. Muina päivinä voi olla myös yhdyntää ja muuta, mutta nuo käsihommat on vakio.

Antaako miehesi koskaan sinulle sitten yksipuolisesti hoitoa?

Vierailija
22/26 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nautin siitä kun saan antaa miehelleni oikein pitkän ja hitaan käsihoidon ja tähän paras ajankohta on juuri pahimpina vuotopäivinä. Eli kyllä, harrastamme seksiä. Muina päivinä voi olla myös yhdyntää ja muuta, mutta nuo käsihommat on vakio.

Antaako miehesi koskaan sinulle sitten yksipuolisesti hoitoa?

Mitä väliä, miten se liittyy tähän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tykätään. Miehelleni ei mitään ongelmaa eikä minullekkaan. Pyyhettä vaan suojaksi ja homma toimii ihan yhtä hyvin kuin menkattominakin jaksoina

Vierailija
24/26 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä parisuhteessa tuntuu ihan luontevalta harrastaa seksiä silloinkin kun on kuukautiset ja ylipäätään silloin kun sattuu haluttamaan.

Menkkojen aikaan ironista kyllä ainakin minua usein haluttaa enemmän ja seksi tuntuu jopa paremmalta tai paikat on jotenkin herkemmät. Ei siinä muu haaste ole kuin mahdollinen sotku iholla.

Vierailija
25/26 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse voisin kyllä mutta mies ystävä ei enää halua.

Antoi kyllä suhteen alussa ymmärtää ettei menkat haittaa. Mutta vaihtoikin sitten mielipiteen asiassa.

Ketuttaa hieman taas kun menkat alkoivat. Seksiä on aika harvoin muutenkin, koska eri asunnot ja lapsia kuvioissa. Joskus oon antanut käsi ja suu hoitoa mutta ei aina kiinnosta itseä se kun ei sitä itse kuitenkaan saa.

Menkat mulla 3viikon välein koska vaihdevuodet aluillaan sterilisaation takia.

Vierailija
26/26 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastetaan ihan normaalisti, mutta käytetään soft tamponeja.