Naapuri sitten hankkinut juoksumaton. Helvetillinen jyske käy
Kerrostalossa ääni kuin paalutettaisiin vieressä (siitäkin kokemusta). Jyske ja askelten jumputus helvetillistä, ja siitä alettiin nauttia aamulla klo 5.30.
Kommentit (21)
Niin. Siellä se vaan ryskyttää. Heippalappu?
Pyydä laittamaan kumitassut alle. Vaimenee huomattavasti ääni.
Ohoh, puol kuudelta jo 😮
Onpa reipas. Kestääkö pitkäänkin?
Otan osaa, meillä myös naapuri, jolla jyskytysmatto. Onneksi into laantunut sen verran, että jympytys kuulu enää korkeintaan kerran viikossa. Onhan se aivan saatananmoinen kytke mikä matosta kuuluu varsinkin alakerran naapuriin, vaikkei seinänaapuritkaan siltä voi välttyä.
Ajattelin ostaa kanssa juoksumaton niin voi treenata samalla kun katsoo televisiota.
Itse ajattelin rakentaa sellaisen minikoripallokentän olohuoneeseen, onko ok?
Mulla jytkyy sänkynpääty seinään kun aamuseksiä vaimon kanssa 😜
Meillä, joku on hankkinut sähkörummut ja basari resonoi hienosti rakenteissa.
Hyvä, että nuorilla on harrastuksia.
Eikös hiljaisuuden pitäisi yleensä kestää klo 7 saakka, eikä ennen sitä mitään jyskytellä.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla ei ole vaimoa eikä tuskin edes sängynpäätyä.
Vierailija kirjoitti:
sulla mitään vaimoa ole, pelle. ";P"
Rasittavaa. Meillä hypitään hyppynarulla naapurissa
Olis hankkinut ennemmin perinteiset juoksukaljat.
Vierailija kirjoitti:
Pyydä laittamaan kumitassut alle. Vaimenee huomattavasti ääni.
Ei kannata antaa pikkusormeakaan periksi.
Sitten jos ja kun Jytke ei olennaisesti vähene, naapuri voi sanoa tehneensä jo pyytämäsi muutoksen.
Suoraan vaan hallitukselle ja isännöitsijälle noottia, mieluusti parin muun naapurin yhteisadressina.
Kerrostalossa asumisen ihanuutta tämä!
Täällä yläkerran naapuri aloitti juuri nyrkkeilyn, tosin onneksi sillä ilmeisesti vielä sen verran huono kunto että ei nää jyskytykset kovin kauaa päivittäin kestä.. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Eikös hiljaisuuden pitäisi yleensä kestää klo 7 saakka, eikä ennen sitä mitään jyskytellä.
Joo, mutta kyllähän nyt aamulenkin saa vetäistä. Hiljaisuus koskee remonttihommia yms.
Vierailija kirjoitti:
Itse ajattelin rakentaa sellaisen minikoripallokentän olohuoneeseen, onko ok?
Oma keilarata olis kans kiva.
Mä otin tietoisesti vuokralaiseksi bassotorven soittajan. Sanoin vielä, että kyllä pari tuntia voi harjoitella päivittäin, mieluusti heti aamusta ja päivällä.
Yläkerrassa asuu yömekastaja, joka nukkuu iltapäivään.
Eipä nuku enää, heh. 👌 Koulutus alkaa jo vaikuttaa.
Ei se into montaa päivää kestä, viimeistään helmikuussa juoksumatto on vaatepuuna.