Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä se johtuu, kun ihmiset huomaavat sinun ärsyyntyvän jostain, he tarkoituksella jatkavat tälla ärsyttämistäsi?

Vierailija
16.01.2023 |

Niinku mitä ihmettä? Eikö ihmiset haluakaan olla pidettyjä? Miksi joku haluaa tahallaan jatkaa ärsyttämistä, kun kerta huomaa että toinen ärsyyntyy. Mietin vaan aina, että ai haluat minun olevan sitä mieltä sinusta, että olet täysi pskakasa.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itsepä teet sen virheen, että näytät ärtymyksesi. Se on harvoin paras ratkaisu. Jos on pakko asiaa kommentoida, se kannattaa tehdä ihan neutraalisti.

Jotkut ei sitä ärsyttämistä lopeta ennen kuin heille huutaa naama punaisena. Sillä se loppuu hetkeksi, kunnes taas seuraavaan kertaan. Joten yritäpä olla reagoimatta mitenkään, kun sinua yritetään ärsyttää tuntitolkulla.

Vierailija
22/34 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska kaikki ei mee prinsessan halun mukaan

Mikäs prinssiä ärsyttää, niin vähän vinkkiä prinsessalle?

Me olemme edelleen VAUVAPALSTALLA, ıdıootit🙄 tämä on NAIĶĶOSTEN PALSTA huoh. Ja naiķķonen voi kutsua toista naíkkosta prinsessaksi😱😱😱😱😱😱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti saatte reaktiota. Se, millainen se on...

Vierailija
24/34 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi huitoa mitätöntä kyrpästä joka paskoo poskelle?

Mitää järkee.

Ja jos psykopaattia mätkit, se pistää ESITYKSEN pystyyn.

Vierailija
25/34 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä osaa sanoa, tai edes kuvitella tuollaista tilannetta. Itse en ärsyynny koskaan mistään. 

Vierailija
26/34 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä osaa sanoa, tai edes kuvitella tuollaista tilannetta. Itse en ärsyynny koskaan mistään. 

Aika vaikea uskoa.

Vierailija
27/34 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on myös todella vaikea saada ärsyyntymään ja jos ärsyynnyn en sitä koskaan näytä.

Sitten taas jos vastapuoli selkeästi ärsyyntyy esim jostakin asiasta missä on väärässä, niin toden totta perustelen asian ärsyyntymisestä huolimatta. Ja yleensähän nämä väärässä olevat ärsyyntyvät kun heitä korjataan.

En mahda mitään, mutta pidän ärsyyntymisensä julkisesti näyttäviä ihmisiä jollakin tavoin lapsellisina.

Vierailija
28/34 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itsepä teet sen virheen, että näytät ärtymyksesi. Se on harvoin paras ratkaisu. Jos on pakko asiaa kommentoida, se kannattaa tehdä ihan neutraalisti.

Sinähän et sitä määrää, miten muut suhtautuvat sinun paskaasi. Keskity vain siihen pahaan, mitä teet äläkä siirrä vastuuta muualle. 

No lol. En koskaan ärsytä ketään tahallani, enkä suoraan sanottuna edes muista, koska olisin kokenut jonkin yrittävän tahallaan ärsyttää minua. Ja olen vieläpä yläkoulun ope.

Jos on jatkuvasti tilanteessa, jossa muut ärsyttävät, kannattaa kyllä miettiä myös omaa käytöstä ja asennetta. Yllättävän usein myös sieltä peilistä löytyy vikaa, jos ei hommat kulje.

Vierailija
29/34 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita joku esimerkki. Mä en ole itse kohdannut tuollaista. Miten tälläinen käytös käytännössä ilmenee?

Vierailija
30/34 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

För att de vill ha på käften?

Vierailija
31/34 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on myös todella vaikea saada ärsyyntymään ja jos ärsyynnyn en sitä koskaan näytä.

Sitten taas jos vastapuoli selkeästi ärsyyntyy esim jostakin asiasta missä on väärässä, niin toden totta perustelen asian ärsyyntymisestä huolimatta. Ja yleensähän nämä väärässä olevat ärsyyntyvät kun heitä korjataan.

En mahda mitään, mutta pidän ärsyyntymisensä julkisesti näyttäviä ihmisiä jollakin tavoin lapsellisina.

Sama. En todellakaan voi kunnioittaa ihmistä, joka menettää julkisesti malttinsa. 

Vierailija
32/34 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmiä, hulluja tai molempia.

Vierailija
33/34 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihmisten epäkypsä ja lievästi sadistinen tapa käsitellä omia heikkouksiaan.

Vierailija
34/34 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistit kuten ap on niin helppo saada raivoihinsa. Eihän se oikein ole, mutta jos eteesi tipahtaa rekka-autosta lavallinen suklaata, niin kuka malttaisi olla syömättä?