Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos näette myöhemmin alessa kivan vaatteen, jonka jo ostitte täyteen hintaan, ostatteko toisen?

Vierailija
15.01.2023 |

Minä teen usein niin. Saa käyttää sitä kivaa vaatetta pidempään.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naapurit/työkaverit/sossutädit voi miettiä, että vaihtaako tuo vaatteitakaan koskaan...

Vierailija
2/7 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erivärisenä voisin ostaa, jos vaan löytyy kiva väri ja oikea koko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vien alkuperäisen ostoksen takaisin ja ostan halvemman. Jos on vielä lappu kiinni vaatteessa.

Vierailija
4/7 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan jos on varaa 

Vierailija
5/7 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kerran toisen samanlaisen urheilutakin,kun on niin hyvä ollut..siellä se tuliteränä kaapissa odottaa :) ,kerran nimittäin harmittelin,kun yksi takki lopulta meni niin huonoksi,et se piti heittää pois, eikä toista samanlaista enää saanut. Sitten kerran ostin H&M:tä yhden puseron,no se on ollut lempipuseroni ja kirpparilla tuli samanlainen vastaan,hyväkuntoinen ja halpa,no pitihän se ostaa :). Nyt mulla on taas yks takki ja oon miettiny,pitäskö käydä samanlainen alesta ostamassa toinen,on nimittäin niin hyvä :D Ja nää mun ostokset on ollu alle 50€ ostoksia..kalliimpia en ostais ainakaan toista kappaletta sillä kalliimmalla hinnalla,alesta ehkä.

Vierailija
6/7 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ostan kaikki samanlaiset oikean kokoiset oli hinta alennettu tai ei

Vierailija
7/7 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaate on osoittautunut todella sopivaksi ja käyttökelpoiseksi, niin kyllä ostan toisen, ehkä kolmannenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan