Tissitatuoinnit
Ihmetyttää näin miehenä, miksi naiset näitä käy ottamassa. Kauniit rinnat käydään musteella pilaamassa, varmaan vuosien päästä voi harmittaa, mitäs sitten? Itselle ainakin ehdoton turn off, vaikka nainen olisi muuten miten ihana tahansa. Joku näistäkin varmana tykkää, mutta en kyllä ymmärrä miksi. Valistakaapa keski-ikäistä jäärää.
Kommentit (26)
Ah! Ihana päästä vähän sohimaan ampiaispesää! Itsellä on tatuointeja. Paljon. Naisystävällikin löytyy keskimääräistä enemmän. Aika läheltä rintoja jopa! Mä tykkään. Omistani ja muiden. Ollaan molemmat vielä korkeasti koulutettuja ja keskimääräistä paremmin tienaavia. Onnellisia yhdessä ja erikseen. Elämä, arki ja seksi on kaikinpuolin hyvää ja tyydyttävää. En tiedä, ollaanko sitten poikkeus tuohon sääntöön, et kaikki tatuoidut on juoppoja, narkkeja, sekopäitä ja muutenkin yhteiskunnan pohjasakkaa😂
Vierailija kirjoitti:
Ah! Ihana on tatuointeja. Paljon. Naisystävällikin löytyy keskimääräistä enemmän. Aika läheltä rintoja jopa! Mä tykkään ... En tiedä, ollaanko sitten poikkeus tuohon sääntöön?
No sitähän asiaa: ei kukaan saa koskaan tietää.. ikinä.
Hyvin sen, itse kuitenkin, sanoit:
(ihanaaTYKKÄÄT_"olla") .. juoppoja, narkkeja, sekopäitä ja muutenkin yhteiskunnan pohjasakkaa😂
'?
No sitähän. Se elämä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tissitatuoidut näköjään suuttuu, ehkä kymmenen vuoden jälkeen mieli muuttuu:)
Kyse ei ole nyt tissitatuoiduista vaan sinusta henkilönä sekä kusipäisyydestä aloituksessasi.
M48, herrasmies
Kusipäisyys on periytyvää sorttia. Miltä tuntuu?
Tuon voi tietää ainoastaan toinen kokemusasiantuntija, tervehdys - arvon kolleega!
puukkobulevardinKundi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ah! Ihana on tatuointeja. Paljon. Naisystävällikin löytyy keskimääräistä enemmän. Aika läheltä rintoja jopa! Mä tykkään ... En tiedä, ollaanko sitten poikkeus tuohon sääntöön?
No sitähän asiaa: ei kukaan saa koskaan tietää.. ikinä.
Hyvin sen, itse kuitenkin, sanoit:
(ihanaaTYKKÄÄT_"olla") .. juoppoja, narkkeja, sekopäitä ja muutenkin yhteiskunnan pohjasakkaa😂'?
No sitähän. Se elämä on.
Joo. Olen ihan mielelläni sitä pohjasakkaa, joka tarjoaa tällä hetkellä työn ja toimeentulon n. 30 henkilölle. Ja arvostan vielä jokaista työntekijääni todella korkealle. Jos sulla pysyy erilaiset puun- ja metallintyöstötyökalut käsissä ja oot joskus töitä vaille, ni ota yhteyttä!
Kusipäisyys on periytyvää sorttia. Miltä tuntuu?