Reimatecistä
Kerotkaa mulle nyt viisaammat, mikä pukujen jumala tää Reimatec on? Olen asunut ulkomailla yli 10 vuotta, jossa lapset aloittivat päiväkodin. Nyt muksut ovat Suomessa päiväkodissa ja huomasin ensimmäisten pakkasten tultua, kun kakarat tulivat tarhaan, kaikilla oli upouudet Reimatecit päällä. siis ryhmässä on 9 poikaa ja kuudella heistä on prikulleen samalaiset Reimatecit päällä. Onko muut merkit nyt siis ihan huonoja? Itse en ostanut pojalleni Reimatecciä, koska mielestäni se on hirveän hintainen siihen nähden että se menee vain yhden talven. Ostin ihan hyvän puvun, 60 Euroa halvemman niin sain kivat ja lämpimät kengät sillä kuudella kympillä. Todella hyvä jos joku haluaa ja on varaa ostaan Reimatecciä, en sano pahalla, ihmettelen vaan tätä kuningasmerkkiä? Ja pitääkö mun nyt sittenkin mennä ostaan sen Reimatec viimeisillä rahalla, ettei poika poloinen kärsi Reimatecittömyydestä? :) :)
Kommentit (26)
oli kaupunkimme pikkuliikkeestä jo loppuneet. Jonatahanista tykkäisin myös mutta en rupea varta vasten haalarin takia ajamaan suurempaan kaupunkiin kun tulisi jo matkat sen verran kalliiksi. Jatkossa meillä varmaan myös Reimateciä kun se pikku liike josta Lenneä sai lopettaa. Että on ainut vedenpitävä merkki mitä tästä tuppukylästä löytyy.
Niinpä, makuasioitahan ne :-). Otan tästä nöyrimmin opikseni ja tajuan ensi vuonna ostaa Lenneä, Jonathania tms. Onko Rasavil muuten sallittu merkki? Olisi kuitenkin kiva kannattaa kotimaista.. Huh, tämä palsta kyllä vieraannuttaa aika pahasti todellisuudesta.
sanokaa nyt mistä saa reimatec puvun 60 Eurolla? Kun pakkaskintaat jo maksaa lähemmäs 30 Euroa samaa merkkiä?????????????????????? tarkoitit varmaan kirpparilta. Uutena maksaa toista sataa Euroa.
Hei kaikki te, jotka leikkipaikoilla ja päiväkodissa kyyläätte toisten lasten haalarien merkkejä! Ihan kaikella ystävyydellä, hankkikaa pliis elämä.
.. nyt jo melkein alkaa harmittaa, kun ostin tytölle mielestäni mukavimman värisen talvipuvun (eli vaaleanpuna-ruskean) Reimatecin. Enkä tosiaan tullut ajatelleeksi, että nyt leikkipuistossa ajatellaan, että kyse on jostain omtuisesta pätemisen tarpeesta. Ehkä olisi kuitenkin pitänyt ostaa joku ruman värinen, mutta " oikean" merkkinen :-).